Nainen, mitäs sanoisit jos mies veisi sinut treffeillä ajelulle, tankkaisi pirssinsä piripintaan, eikä pyytäisi sinulta edes bensarahaa?
Voisi jopa ottaa takapenkiltä termospullon ja tarjota kahveet hiljattain leivotun nisun kera.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Just ajattelin, että ajeleekohan nykyään joku vielä huvikseen, kuten me nuorena, kun nykyään (turhaa)yksityisautoilua tulee välttää.
Olisin siis kummissan moisesta valinnasta treffeille ja negatiivisessa mielessä siis. Lisäksi ihmetyttäisi, eikö sen vertaa ole suunnitelmallisuutta, että olisi käynyt tankkaamassa ennen treffejä.
Kahvin ja pullan söisin mieluummin vaikka puistonpenkillä tai etupenkillä. Takapenkit on aina huonommat.
Mitä ihmeen yksityisautoilua? Kyseessähän on pirssi eli taksi.
Kieltäytyisin treffeistä koska en tykkää ajella autossa ympäriinsä.
Jos se pyytäis bensarahaa kävelisin kotia ja estäisin.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin, että eikö nyt vois johonkin kivaan kahvilaan ajella eikä mitään seisoneita termarikahveja tarjoilla. Toisaalta, ehkä just siksi voikin tankata tankin täyteen kun ei kahviloissa luuhaa, johan yhdellä kahvilareisdun hinnalla saa monta litraa bensaa.
Ymmärtäisin termarikahvit, jos kyseessä olisi jokin näköalapaikka.
Hauska idea. Automatka vaikka Hankoon. Siis jos mies on ok. Eikä mikään outo mt-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisin, että eikö nyt vois johonkin kivaan kahvilaan ajella eikä mitään seisoneita termarikahveja tarjoilla. Toisaalta, ehkä just siksi voikin tankata tankin täyteen kun ei kahviloissa luuhaa, johan yhdellä kahvilareisdun hinnalla saa monta litraa bensaa.
Ymmärtäisin termarikahvit, jos kyseessä olisi jokin näköalapaikka.
Hei likka, lähekkö kattoon auringonnousua Saanalta. Ja vielä kantaisi termarikahvit repussaan, niin kyllä käy.
Jos mies kysyisi bensarahaa, niin emme juttele enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin näkisin ihmisten ilmoilla, pelottaisi moinen ajelu.
Minäkin olisin sillein, että nytkö se lähtee ajamaan johonkin korpeen enkä nää kaupunkia enää ikinä
Ei kiinnosta turhan päiväinen päämäärön autolla ajelu. Auto on mulle ainoastaan siirtymäväline jolla pääsee yhdestä paikasta toiseen paikkaan. En ymmärrä ollenkaan mitään ajelua pelkän ajelun vuoksi.
En ole vielä tähän ikään mennessä kuullut maksullisista treffeistä.
N 56
Se nyt on ihan normaali asia tankata autonsa ja osata ottaa kahvia mukaan. Ihan sama kun kysyisi onko nainen nyt ylpeä minusta kun pystyin maksamaan vuokran ihan itse ja tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Termaria ei edes ole koskaan pesty ja pulla leivottu mustilla kynnenalusilla?
Vierailija kirjoitti:
Riisuisin välittömästi pikkarit ja heittäytyisin selälleni.
Marjatta 73 v
Aloittajalta tyhmä juttu.Noinhan se on ollut jo monta vuotta että mies maksaa jos meinaa marjatan pöksyihin päästä.
Olen täti, mutta hypoteettisesti: miksi haluaisin istua autossa? Kävelylle. Siinä saa kuvan siitä, miten korvien väli voi.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä tähän ikään mennessä kuullut maksullisista treffeistä.
N 56
Niinpä, treffit on varojen mukaan. Kallis ei ole arvo itsessään.
Miksi tankin täyttäminen on olevinaan joku saavutus? Itse tankkasin jeeppini tankin eilen piripintaan, ihan itse.
Mahdoton skenaario, koska en lähtisi treffeillä ajelulle. Inhoan muutenkin sitä, että ajellaan yksityisautoilla ilman mitään järkevää syytä. Eli tuo mies ei olisi minulle sopiva.
Sanoisin, että ajetaan sähköautollani tuohon lähikahvilaan vartiksi juttelemaan, mutta toisia treffejä ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska idea. Automatka vaikka Hankoon. Siis jos mies on ok. Eikä mikään outo mt-tapaus.
Automatka nyt olisi täysin sivuseikka tuossa. Pointti olisi se Hanko. Auto olisi ainoastaan keino päästä sinne. Ap.n aloituksesta ymmärtää, että tarkoituksena on vaan ajella ympäriinsä.
Taksi tankataan ja otetaan kullista irtolöysät pois ENNEN treffejä.