Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
Mosse tai Lada. Ihmiselämä ei kysele hienouksien perään.
Tykkään -90 luvun alun autoista.
En ole kiinnostunut autoista tai moottoripyöristä. Jos ihmisellä on auto, miehellä tai naisella, soisin sen olevan jokin käytännöllinen ja pieniruokainen malli. Moottoripyörillä ei tee oikein mitään ainakaan Suomessa, koska joka tapauksessa tarvitsee talveksi toisen menopelin. Turhakkeita.
Itse ajan vanhalla farmariautolla, koska mulla on koiria ja perhettä. Ajan vain pakon edessä omalla autolla - valitsen aina julkisen kulkuvälineen, fillarin tai kävelyn, jos se vain suinkin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Minua ei kiinnosta autot pätkän vertaa.
Minua kiinnostaa mutta silti kiinnostusta mieheen ei herätä minkäänlainen auto. Sen sijaan muutama automerkki/malli on sellainen, että ne laskee muista syistä herännyttä kiinnostusta.
Sisältä siisti, ei siis roskaa ympäriinsä, ja ulkoa suht kiiltävä eikä mutainen. Neliovinen. Ilmastoitu. Ei merkkivaloja varottamassa vioista tai hajoa matkalla.
Merkillä tai hinnalla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2008 harmaa Toyota Corolla pienemällä bensakoneella,
No jos mies ajaa Toyotalla,niin on kyllä järkimiehiä. 👍👍👍
Kyllä se vaan näin on!
Vierailija kirjoitti:
Sisältä siisti, ei siis roskaa ympäriinsä, ja ulkoa suht kiiltävä eikä mutainen. Neliovinen. Ilmastoitu. Ei merkkivaloja varottamassa vioista tai hajoa matkalla.
Merkillä tai hinnalla ei ole väliä.
Miksi et aja omalla autolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Tulee mieleen boomerivanhempani, joille auto oli pyhä lehmä.
Sitä kiillotettiin, varjeltiin ja puunattiin.
Sille osoitettiin välittämistä ja huolenpitoa, toisin kuin omille lapsille.
Tuttuja muistoja täälläkin.
Samoin. Materian palvonta. Autoon jos astui vahingossa multaisilla lenkkareilla, niin nostettiin hiuksista ulos ja tehtiin selväksi, että se auto on tärkeä.
Aikuisena auto on ollut minulle ja lapsilleni vain käyttöä varten.
Mies on tärkein, mutta auto sellainen, johon saa kaksi lastenistuinta ja vaunut mahtuu kyytiin. Varmaankin joku farmari tai tila-auto
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen hakee treffeille bmw:llä, saa 99% varmasti pillua.
Miksi muka?
Sehän on vain kasa muovia ja muttereita, se ei kerro sinusta yhtään mitään!
Täällä on kahdenlaisia kirjoittajia: joka toinen on nainen joka kertoo että ei kiinnosta ja joka toinen on mies jonka identiteetti koostuu 50%:sti siitä että hänellä on joku inha corolla ja vastaa sitten täällä että corolla.
No, juuri eräät itäautot kuten Toyota ja vastaavat ovat vähän niinkuin mielenkiinnottomia mutta en pidä asiaa tärkeänä. Toisaalta jos ihmisellä on ylihiebo auto niin tulee mieleen kysyä että mitä hän yrittää viestittää. Ylipäätään asia ei ole tärkeä.
Pahin on ehkä joku hotrod-juntti joka elää ja hengittää jenkkiautoja ja käyttää niihin illat.
Mieheni hurmasi minut aikanaan Toyota Hiacella Ruisrockissa. Tavaratilassa lähes koko tilan kokoinen patja. Todella käyttökelpoinen peli. Voi aina ajaa sopivaan paikkaan. Jotakuta muuta olisivat tahrat patjassa häirinneet. Minun kanssani ne moninkertaistuvat.
Auto herättää toisen miehen kiinnostuksen. Samoin toista miestä kiinnostaa se iso kala, moottoripyörä, purjevene, laskettelu alpeilla ja pyöräily kilpa-asussa. Pippelikuvakin kiinnostaa toista miestä vertailun vuoksi. Nämä ei naisia kiinnosta.
Naista kiinnostaa rintalihakset, peppulihakset, vatsalihakset, esittele niitä. Ruoka-annokset ja kakut jotka olet tehnyt, esittele niitä. Täyteen poimittu marja-ämpäri, hyvin kirjoitettu runo, luettu kirja, hyvin hoidettu lemmikki, lämpiävä rantasauna, mummille kirjoitettu kortti, siskon vauva sylissä, ojasta pelastettu kettu.
Ellet sitten ole enemmän kiinnostunut miehistä?
Ei mikään, siis siihen mieheen.
Kiinnostuksen mieheen menettää kyllä heti, kun huomaa, että auto on hänelle tärkeämpi kuin nainen tai perhe. Tai että auto on munan jatke ja sillä yritetään tehdä vaikutus naiseen.
Pegasusta, Junkeria ja Dragon Toweria ym. ajeli hän silloin ku kiinnostuin 💖
Jos mies kiinnostaa, auto voi olla mikä tahansa ja voi olla olemattakin!