Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
Ketä naista oikeasti kiinnostaa miehen auto? Tilastojen valossa naiset omistavat autoja yhtä paljon kuin miehet? Niin miten se voi olla kiinnostiksen kohde.
Pikku fiiatti ja kuplavolkkari sekä Datsun 100A millä Suomi on liikkunut ja herättävät aina huomiota.
Ketä kiinnostaa auto? Ellei sitten itse ole vaihtamassa autoa ja haluaa siitä keskustella.
Yhtälailla luulen myös miehillä, tuskin heitäkään kiinnostaa millä autolla nainen autoilee?
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä käsilaukku naisella herättää kiinnostuksesi?
Keskimääräiselle naiselle miehen autolla on merkitystä yhtä paljon kuin keskimääräiselle miehelle naisen käsilaukulla.
Itse tehty. Tarkoittaa käsitöitä ja käsitöitä harrastavana kiinnitän huomion.
Ex mies tuli pihaan jollain mielestään ilmeisesti hienolla autolla. Mietin vaan että onko mies seonnut. Ei innostanut mitenkään. En edes kyenyennyt esittämään innostunutta, koska mielestäni se oli vaan täysin typerää. Autoon rahojaan laittavat miehet ei herätä kuin myötähäpeää.
Minä olen nainen ja minua ainakin kiinnostaa autot. En haluaisi jonkun kämäsen ruppanan tai dacian kyytiä. Ja selvää lienee, että miehellä pitää olla myös kiinnostus autoihin ja taitoa niiden kanssa. Ajaa ja korjata. Joku driftingkuski olis aika bueno.
Auto yksinään ei herätä mielenkiintoa. Oma lemppariautoni on Lambo.
Farmari Volvo vuosituhannen vaihteesta, väri musta valkoinen harmaa sopisi pihamaisemaan
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen hakee treffeille bmw:llä, saa 99% varmasti pillua.
Jollei päädy puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Pakettiauto, joissa kuljetusvaraa. Sen omistajat yleensä osaa tehdä muutakin kuin puhua. Tosimiehiä.
Minulla ihan päinvastainen kokemus. Mies haki autolla torin ja Facebookin "annetaan" tavaroita tällä. Minun olisi pitänyt sitten myydä niitä voitolla eteenpäin.
Eipä se ole merkistä kiinni. Jos mies on ikävä persoona ei sitä autolla paikata.
Paloauto, sisällä on pitkiä letkuja
Yksipaikkainen formula-auto on ainoa menopeli jolla saa mun pään kääntymään. Muuten pitää miehessä itsessään olla jotain sykähdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Paloauto, sisällä on pitkiä letkuja
Eikö bemari ole tuossa mielessä parempi? Sen sisällä on usein paksu ja jäykkä mulkku.
Sellainen, missä ei ole vaimoa pelkääjän paikalla.
Pakettiauto, joissa kuljetusvaraa. Sen omistajat yleensä osaa tehdä muutakin kuin puhua. Tosimiehiä.