Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto ainakin vie kiinnostuksen samantien nollaan.
Joku normaali hieno Volvo, Audi, Bmw, VW tai ehkä jopa japsi saisi olla. Siis hieno sillai että näkee miehellä olevan kiinnostus siistiin menopeliin. Kivat vanteet jne.
Hieno Volkkari 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei mitään väliä. Kun tapasin nykyisen kumppanini hänellä ei ollut autoa. Luennoimassa hän kävi taksilla. Pari vuotta myöhemmin hän osti käytetyn Bemarin.
Mulla itselläni on ollut käytettyjä autoja, jotka olen kirjaimellisesti ajanut loppuun ennen kuin luovun.
Matkustamme paljon, nautimme toistemme seurasta ja elämme rikasta elämää. Jollakin autolla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2008 harmaa Toyota Corolla pienemällä bensakoneella,
No jos mies ajaa Toyotalla,niin on kyllä järkimiehiä. 👍👍👍
Jokainen bemulla, mersulla, audilla, volvolla, telslalla yms. kaahaava ja keuliva juntti on pienimunainen impotentti.
60-luvun Volvo Amazon, 1967 mallin Chevrolet Impala tai Jaguar E-type, niin kyllä kiinnostaa! Nimittäin ne autot 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen hakee treffeille bmw:llä, saa 99% varmasti pillua.
Ei saa, kokemusta on.
Ei kiinnosta onko miehellä auto.
Outo kysymys. Tulee mieleen boomerivanhempani, joille auto oli pyhä lehmä.
Sitä kiillotettiin, varjeltiin ja puunattiin.
Sille osoitettiin välittämistä ja huolenpitoa, toisin kuin omille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Tulee mieleen boomerivanhempani, joille auto oli pyhä lehmä.
Sitä kiillotettiin, varjeltiin ja puunattiin.
Sille osoitettiin välittämistä ja huolenpitoa, toisin kuin omille lapsille.
Tuttuja muistoja täälläkin.
Sellainen auto, joka osoittaa auton olevan omistajalleen pelkkä liikkumaväline ilman mitään suuria intohimoja, arvolatauksia tai näytönhaluja. Eli käytännöllinen, mahdollisimman tavallinen ja kohtuuhintainen auto. Joku tylsä Nissan, Toyota, VW, Ford tms.
Minulla on itsellänikin nimittäin vastaava auto koska tarvitsen omaa autoa työssäni, enkä ole tippaakaan kiinnostunut autoista tai vaikuttunut hienoista autoista.
Simca saa sukat pyörimään jaloissa : ))))
Ap autokaupoille lähdössä p..... toivossa hah hah.
Jos Bemarissa sattuu vilkut toimimaan, niin saanti on varmaa!
60 ja 70 -lukujen Corollat ja Kadettit
Ei mikään auto.