Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yli viisikymppisenä enää rakastua?

Vierailija
14.06.2025 |

Niin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46, enkä usko enää rakastuvani. Olen ollut koko aikuisikäni eli 25 vuotta saman miehen kanssa ja tulin kylmästi jätetyksi. Eiköhän tämä ollut tässä. Riski tulla uudelleen satutetuksi ja rikki revityksi on liian suuri. Kunhan tästä surustani selviän, tästä eteenpäin olen vain minä.

Älä höpise joutavia ja sure mitään villiintynyttä ukkoa. Hyvä kun pääsit siitä, ota uusia testattavaksi, jos ois parempia.

Vierailija
22/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän idea siinä on evoluution kannalta, että hedelmätön nainen voi vielä rakastua?

Samalla logiikalla voisi kysyä, että mikähän idea on harrastaa seksiä käyttäen ehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tunteet kannattaa pitää kurissa, eikä koskaan näyttää niitä ulos liikaa. Liika tunteilu ei ole koskaan hyvästä.

Ainoat asiat mitä kohtaan mies saa näyttää tunteitaan on omat lapset, moottoripyörä/auto, urheilu ja kesämökki, muu on turhaa.

Vierailija
24/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46, enkä usko enää rakastuvani. Olen ollut koko aikuisikäni eli 25 vuotta saman miehen kanssa ja tulin kylmästi jätetyksi. Eiköhän tämä ollut tässä. Riski tulla uudelleen satutetuksi ja rikki revityksi on liian suuri. Kunhan tästä surustani selviän, tästä eteenpäin olen vain minä.

Älä höpise joutavia ja sure mitään villiintynyttä ukkoa. Hyvä kun pääsit siitä, ota uusia testattavaksi, jos ois parempia.

Villiintynyt ukko on kyllä hieno termi.

Vierailija
25/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän idea siinä on evoluution kannalta, että hedelmätön nainen voi vielä rakastua?

Samalla logiikalla voisi kysyä, että mikähän idea on harrastaa seksiä käyttäen ehkäisyä.

Liikakansoitus, jumalan lahja

Vierailija
26/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko tuota samaa logiikkaa hieman?

Vierailija
27/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mennyttä. 

Vierailija
28/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaatko tuota samaa logiikkaa hieman?

Kumpikaan, rakastuminen hedelmättömässä iässä tai seksin harrastaminen niin että lisääntyminen estyy, ei palvele evoluutiota.

Vierailija
29/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on keskittyä omaan elämäänsä. Tehdä siitä parasta mahdollista ja nauttia kaikesta. Erityisesti omasta rauhasta. Kukaan ei odota eikä vaadi mitään. Elämä on ihanaa!

Vierailija
30/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on keskittyä omaan elämäänsä. Tehdä siitä parasta mahdollista ja nauttia kaikesta. Erityisesti omasta rauhasta. Kukaan ei odota eikä vaadi mitään. Elämä on ihanaa!

En ole ihan samaa mieltä. Parasta on jakaa asiat jonkun toisen kanssa. Elämän ihanuudesta olen samaa mieltä.

Vierailija
31/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että rakastuminen on vapaaehtoinen tila.

Vierailija
32/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hienoa oppia jotain uutta eikä olla kaavoihin kangistunut jäärä?

Vierailija
33/48 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan samaa mieltä. Parasta on jakaa asiat jonkun toisen kanssa. Elämän ihanuudesta olen samaa mieltä.

Niin, parasta on jakaa asiat hyvien ystävien kanssa. Ei kenenkään jalanvarressa roikkujan kanssa. 

Vierailija
34/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja. Ei tarvitse sietää mitään ylimääräisiä tunnekuohuja ja riitoja.

En oikein ole sen tyyppinen ihminen. Joku, tai ei mitään sitten.

Mä olen myös sellainen ja nyt olen alkanut miettiä, mitä järkeä tässä on? Elää koko elämänsä ilman kosketusta odottaen sitä oikeaa, jota ei välttämättä koskaan tule. 

Joten olen miettinyt, että pian kun täytän 50, jos hankkisi vaan jonkun vakipanon, kun ymmärtääkseni naisena sellaisen saa helposti. Olisi edes jotain kivaa elämässä. 

Onko kellään kokemusta sellaisesta, että on tavallaan aloittanut seksielämän vasta vanhana? 

Vierailija
35/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kannattaako? Oikea rakastuminen tapahtuu halusit sitä tai et, myöskään kohdetta ei saa valita.

Vierailija
36/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin yksi eronnut 52v Espoosta, joka odottaa innolla ihastumista ja  rakastumista. Elämä ilman rakkautta on aika valjua ja ilotonta.

Vierailija
37/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ideaa. Jälleen yksi hyvä syy uskoa luomiseen . Meihin on luotu tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi, ystävänä, ihmisenä, kumppanina . 

Luomiseen, höpö höpö. Ihminen  on kehittynyt henkisenä olentona emotionaalisesti

Vierailija
38/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihan turhaa.

Vierailija
39/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain uskovaisten ja Jumalan johdatuksella, silloin löytyy se oikea kumppani.

Vierailija
40/48 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on aina oma valinta.

Itse en ainakaan ole ikinä rakastunut niin kuin elokuvissa. Mitään suuria tunteita edes osaa harrastaa.