Kuinka nopeasti kohdallasi vilahti ohi aika 40v ja 50v välillä?
Hujauksessa, ihan normaalia vauhtia vai hitaasti
Kommentit (15)
Valonnopeudella. En edes muista noista vuosista kuin tapahtumia sieltä täältä, valokuvista palautuu jotain mieleen. Tosin mielikuvatkin voivat olla virheellisiä.
Mutta toki olin myös uupunut ja stressaantunut noina vuosina.
Hujauksessa! Nyt vasta 55 v ruvennut miettimään että hetkinen....vastahan tässä oli 40 v.....
Eivät menneet sen nopeampaa, kuin muutkaan vuodet.
Kannattaa pitää päiväkirjaa edes silloin tällöin, jotta on mahdollisuus palata johonkin hetkeen tai vuoteen elämässä. Kaikki katoaa, jos se on vain sen hetken pään sisällä. Ihan esimerkkinä: mitä tapahtui elämässäsi vuonna... 2002?
Vierailija kirjoitti:
Hieman päälle 40 plus ori on paras, kun hieman päälle 50+ rouvaa pitää tyydyttää.
Täytyy olla joku gerontofiili jos kiihottuu 50+ rouvasta.
Aikalailla 10 vuotta siinä vierähti.
Livahti kuin nahkainen-visa ilolinnun karvaiseen lukulaitteeseen
Kerron sitten kun niin käy. t. M40.. eikun.. M49.
Vierailija kirjoitti:
Hujauksessa! Nyt vasta 55 v ruvennut miettimään että hetkinen....vastahan tässä oli 40 v.....
Sama.
Ei tullu mitattua. Sanotaan ny 357 s per maili.
Nopeastihan se aika vierii aikuisena, kohta olen jo 50 täyttämässä. On sitten vissiin pakko ukkoutua ja rueta käyskentelemään kädet selän takana moittiva ilme naamalla kaikesta valittaen.
Mitäh? Olen 34v ja aion käyttää noi vuodet chillailuun ja kaikkeen kivaan
Nyt tuntuu että ihan liian nopeasti. Vasta viikonloppuna mietin erästä harrastustani, joka oli tuolloin lähes joka päivä jollain lailla ajankohtainen. Nyt mietin, että osasinko nauttia siitä ajasta riittävästi, kun niitä hetkiä en enää ikinä saa takaisin.
Hieman päälle 40 plus ori on paras, kun hieman päälle 50+ rouvaa pitää tyydyttää.