Näin kun miehelle tehtiin oharit
Istuin kahviossa. Lähipöydässä istui mies kukkakimpun kanssa. Aukoi vielä sitä kukkapakettia niin, että kukat tuli näkyviin. Ajattelin, että aww, kylläpä on siinä huomaavainen nuori mies.
No aikaa meni, mies alkoi vilkuilla kelloa, lopulta soitti, ei saanut vastausta. Istui vielä hetken pöydässä, kääri sitten kukat pakettiin ja poistui.
Tuli tosi surullinen fiilis tuota.Kerroin yhdelle kavereilleni tuosta ja hän oli sitä mieltä, että mies oli pettänyt naistaaan ja yritti saada anteeksi, mut naista ei enää kiinnostanut. Muuten kuulemma ei mies kukkia osta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu. Kertomuksen perusteella mies vaikutti sympaattiselle nuorukaiselle. Sellaiselle onneksi löytyy vielä arvoisensa nainen.
Siis mies on lähtökohtaisesti sympaattinen jos se on ostanut kukkia? Vaikka lepyttelisi niillä naista omasta huoripukkiudestaan? Oookei.
Niin että olet välittömästi syyttämässä miestä huoripukiksi, vaikka et taida häntä tuntea, tiedä tapauksesta yhtään mitään? Olen itse nainen, mutta en miesvihaaja ja välillä hämmästyttää, miten helposti tällä palstalla tehdään miehistä syntipukkeja ja sontasäkkejä asiassa kuin asiassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurja juttu. Kertomuksen perusteella mies vaikutti sympaattiselle nuorukaiselle. Sellaiselle onneksi löytyy vielä arvoisensa nainen.
Siis mies on lähtökohtaisesti sympaattinen jos se on ostanut kukkia? Vaikka lepyttelisi niillä naista omasta huoripukkiudestaan? Oookei.
Niin että olet välittömästi syyttämässä miestä huoripukiksi, vaikka et taida häntä tuntea, tiedä tapauksesta yhtään mitään? Olen itse nainen, mutta en miesvihaaja ja välillä hämmästyttää, miten helposti tällä palstalla tehdään miehistä syntipukkeja ja sontasäkkejä asiassa kuin asiassa..
Ap taas syytti naista julmaksi oharintekijäksi.
Toki tämä tapahtui mielikuvitusmaailmassa. En ole koskaan nähnyt kenenkään tuovan kukkia kahviotreffeille. Muutenkin äärimmäisen epäkäteviä treffeillä, kun nainen joutuu sitten niitä kanniskelemaan koko illan.
Jos olisi anteeksipyynnöstä kyse, niin tuskin kahvilaan sellaista järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minun mieheni tuo usein kukkia. Välillä pyydän itse, välillä tuo pyytämättäkin. Ihme haukkumista suomimiehistä, ei pidä yleistämän.
Onko ne tapettuja?
Mitä mies oli tehnyt? Miksi ei ansainnut treffejä?
Ei miehet mitään ansaitse. Turha kysyä miksi.
Mikäs siinä. Jatkakaa naiset näitä vaan!
Kyllä se joku limainen naistennaurattaja oli, että oikein kukkia, joo-o, kyllä nyt pllua irtoaa.
Hyvä ettei nainen tullut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on totaalinen idiootti ja miesvihaaja. Usein olen ostanut kukkia treffeille ja kumppanille ihan muuten vain.
Tämä on mamma palstan ongelma, milloin naisvihaa, milloin miesvihaa, ei kaikki teot tai sanomiset ole vihaa. Huomaa että 2000-syntyneet mussukat löytäneet internetin
Nainen teki aivan oikein. Kyseessä oli selvästi vedättäjä mies, jonka tarkoituksena oli vain päästä pikimmiten neidon petiin. Kukat ensimmäisillä treffeillä on aina huono merkki. Eihän hän voinut edes tietää, pitääkö nainen kukista.
Saattaa olla hyvä syy sille, että nainen (?) ei saapunut paikalle.