Epäsuosittu mielipiteesi?
Kommentit (32)
Äitiyspakkauksen voisi lopettaa, joku tarveharkintainen juttu voisi tulla tilalle. Lapsilisän kanssa vähän sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Liha lihottaa.
Eikös kalorit lihota, eikä joku tietty ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkauksen voisi lopettaa, joku tarveharkintainen juttu voisi tulla tilalle. Lapsilisän kanssa vähän sama tilanne.
Miksi näin?
Lapset, etenkin nykyisenlaiset meluavat paskat, ovat perseestä.
Herään kello 5, myös vapaa-aamuina.
Se on minun asiani.
Subjektiivisen päivähoidon voisi lopettaa. Laiskat vanhemmat maksakoot itse lapsensa hoidon, jos eivät jaksa sen kanssa aikaansa viettää.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät töihin heti.
Se ettei tästä tykätä, johtuu siitä, että sitä hokee sellaiset, jotka eivät tiedä, että osa-aikaisetkin, jotka ovat jo töissä, luetaan työttömiksi tai että osa ei löydä tai saa edes sitä osa-aikatyötä, vaikka hakee ja menisi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Subjektiivisen päivähoidon voisi lopettaa. Laiskat vanhemmat maksakoot itse lapsensa hoidon, jos eivät jaksa sen kanssa aikaansa viettää.
Yleensä ihmisten pitää käydä töissä, eihän se ole jaksamisesta kiinni.
Ihmiset todellakin ovat eriarvoisia.
Toiset on fiksuja, toiset on tyhmiä, toiset saa aikaan paljon hyvää, toiset pelkkää pahaa jne lista on loputon.
Muistan joskus 90 luvun alussa koulussa jaettiin tarroja, "kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia".
Jo silloin lapsena ihmettelin että mitä v*ttua, eihän se niin mene 😅
Israel on täysin oikeassa. Oikeus ja moraali ovat heidän puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmisten pitää käydä töissä, eihän se ole jaksamisesta kiinni.
SUBJEKTIIVISESTA päivähoidosta oli kyse.
Pronominit instagram-tilillä ovat lapsellisuuden ja lammasmaisuuden huipentuma.
Nykyisenlainen pride ei kiinnosta pätkääkään. Sitä tungetaan esille aivan liikaa.
Oppivelvollisuus 18-vuotiaaksi asti on kallis ideologinen virhe, jolla pilataan oppimisympäristö niiltä, joita vielä kiinnostaakin.
Sosiaaliset ahdistukset ja ties mitkä ovat kuvitteellista paskapuhetta, josta pääsee eroon tekemällä ja sillä, etteivät aikuiset paapo sekokersoja vaan pistävät tekemään.
Konalan🥩torakka🦗on🧺moden👹lemmikki👴🏻