Mihin ne kellot täytyy siirtää ensi yönä?
Joku väitti, että parvekkeelle.
Mutta meillä ei ole parveketta!
Mikä neuvoksi?
Kommentit (93)
nimim. ei kai se vain muuta naapuriini :/
Vierailija:
nimim. ei kai se vain muuta naapuriini :/
muistin juuri että pyörät ovat siirtämättä kellarista. Niissähän on soittokellot. Mihin mä ne siirrän?
Vierailija:
muistin juuri että pyörät ovat siirtämättä kellarista. Niissähän on soittokellot. Mihin mä ne siirrän?
Ja sit, ku ollaan siirretty kaikki pyörän-, kissan- ja aurinkokellot ja kaadutaan sänkyyn puolkuolleena, ni mistä veto, et miehen munakello pärähtää soimaan. Rukatkoon itse kellonsa.
jos yrittää sitä siirtää etenpäin niin rupee vaan hirviästi pärisemään. Neuvokaa nyt tätä uusavutonta miten noi munakellot saadaan kesäaikaan?
No, onhan täs vielä pari tuntii aikaa miettiä tätä ongelmaa.
että valtio vaatii siirtämään kelloja! Alle kolmivuotiaita kelloja ei tulis siirtää minnekään, vaan ne tulis pitää kotona äidin kanssa kantoliinassa ja perhepetissä!
Vierailija:
että valtio vaatii siirtämään kelloja! Alle kolmivuotiaita kelloja ei tulis siirtää minnekään, vaan ne tulis pitää kotona äidin kanssa kantoliinassa ja perhepetissä!
Elimensiirto sentään on onneksi yhä helppoa (oikeasta lahkeesta vasempaan).
*taputtaa niin että kaikki herää*
Vierailija:
Pointsit mulle!
Sydän ihan pomppasi kurkkuun kesken juorukellon siirtämisen. Nyt se mokoma ryömi takaisin tuonne sohvan alle. Millähän sen saisi houkuteltua uudelleen esille?
Vierailija:
Sydän ihan pomppasi kurkkuun kesken juorukellon siirtämisen. Nyt se mokoma ryömi takaisin tuonne sohvan alle. Millähän sen saisi houkuteltua uudelleen esille?
*taputtaja*
parvekelaseja päin -jumalaton meteli! Ja sitten naapuri väitti, ettei tota kellopeliä olisi tarvinnutkaan siirtää. Nyt mä en tiedä miten toimin tänä vuonna, kuuluko kellopelitkin siirtää vai ei, auttakaa!?!
Juorukellohan on siitä vaikea siirrettävä, että se on ajatusta nopeampi...
Niksi-Pirkassa luki, että:
" Todella moni juorukello on riippuvainen kaikenlaisista hedelmäpeleistä. Se ei mm. kykene vastustamaan ns. peliautomaatin tuplausääntä"
Osaisiko joku äkkiä kertoa. mistä päin nettiä löytäisi sellaisen peliautomaatin " tuplausäänen" mp3-muodossa?
Vierailija:
Juorukellohan on siitä vaikea siirrettävä, että se on ajatusta nopeampi...Niksi-Pirkassa luki, että:
" Todella moni juorukello on riippuvainen kaikenlaisista hedelmäpeleistä. Se ei mm. kykene vastustamaan ns. peliautomaatin tuplausääntä"
Osaisiko joku äkkiä kertoa. mistä päin nettiä löytäisi sellaisen peliautomaatin " tuplausäänen" mp3-muodossa?
osu ja uppos, et kuitenkaan taida löytää...
*taputtaja*
Katso nyt kumminkin, ettei se kaki teidän nurmelle.