Jos sinun pitäisi tehdä jotain näistä töistä, mitä? Palkanlaskija, ratikkakuski, kelan virkailija, isännöitsijä, putkiasentaja
Mihin hommaan ryhtyisit?
laitetaan vielä bonusvalinnaksi kaupan sesonkituotteiden maistattaja, joka liikkuu pitkin Suomea maistattamassa uutuusjogurtteja ja pizzapaloja.
Palkat näiden alojen mukaiset palkat.
Kommentit (68)
Kelan virkailija, siihen minulla olisi osaaminen parin viikon perehdytyksellä.
Isännöitsijä. Menisin omaan huoneeseen johonkin torniin ja siellä voisi nukkua välillä tai etänä, sitten välillä hoitaa pari asiaa ja sihteerit apuna sun muut. Taloyhtiöissä olisi tietysti kokoukset, ne voisi tehdä yksinkertaisemmalla kaavalla tai etukäteen kokoustaa. ;)
Isännöitsijä varmaan. Ihan hyvä palkka ja töitä tarjolla hyvin.
Palkanlaskija. Teen numeroiden kanssa töitä nytkin. Siisti sisätyö.
Palkanlaskija noista, koska töissä joutuu rahan kanssa jumppaamaan nytkin.
Ainakin kolmessa työssä vaadittanee ajokortti, joten palkalaskija, Kelan virkailija ja isännöitsijä jäisi jäljelle. Ainakin isännöitsijän työssä ehkä edellytettäisiin puhtaat luottotiedot, joten jäljelle jäisi kaksi. Palkanlaskijaksi mieluiten, mutta kyllä Kelan virkailijan tykin kelpaisi.
Olisin muusikko kuten nyt, ja kuoleman uhallakin.
Ratikkakuski. Tykkään tehdä töitä yksin itsenäisesti.
Olen opiskellut isännöitsijäksi. Koulutus oli mielenkiintoinen, mutta en ikimaailmassa ryhtyisi hallinnolliseksi isännöitsijäksi. Tekniseksi isännöitsijäksi voisin ryhtyäkin, kun olen koulutukseltani rakennusmestari.
Vierailija kirjoitti:
Ratikkakuski. Introvertin unelmatyö.
Tarvitaan kuljetusalalla pärjäämiseen vähän muutakin kuin introverttiys. 😅
Isännöitsijä, ainakin sillä eräällä surillisenkuuluisalla isännöintifirmalla tähän rooliin pääsee aika alkeellisin kyvyin.
Kela. Vähät välittäisin sisäisistä ohjeista ja myöntäisin esimerkiksi tt tukea hellemmin. Jos näkisin että hakija on saanut vaikkapa torissa myytyä jotain joka helpottaa hänen elämää en ottaisi huomioon.
Ratikkakusi varmaan. Nehän ei joudu nykyään olemaan minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa, ja hörhöjen varalta välissä on pleksilasi. Sen kun ajaa vaan. Palkka ei vissiin päätä huimaa, mutta kun on miesvaltainen ala niin liksa on työn vaativuuteen nähden kuitenkin paljon parempi kuin millään naisvaltaisella duunarialalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin muusikko kuten nyt, ja kuoleman uhallakin.
Mun poika on myös muusikko.
Palkanlaskija. Matikka on vahvuuksiani ja tuon voi tehdä ilman asiakaskontakteja.
Ratikkakuski. Introvertin unelmatyö.