Siis mitääääh??? Veloittaako siivojat oikeesti nykyisin 45-60€/h!!!
Kommentit (91)
Eikai tuota vähempää enää kannata veloittaa. Sama lopettaa firma ja jäädä työttömäksi.
Yritys velottaa, ei siivooja. Hyvä ymmärtää ero näiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikai tuota vähempää enää kannata veloittaa. Sama lopettaa firma ja jäädä työttömäksi.
Millä matikalla? Takuulla ne firmat maksaa noille laittomille ma muille 5€/h.
Ap
15 euroa maksan enkä yhtään enempää. 45 euroa on jo topless-siivouksen hinta.
Kaikilla ei ole varaa palkata siivoajaa.
Ei siivousfirmat (tai mitkään muut firmat) toimi niin, että asiakkaalta veloitetaan sama summa kuin mikä työntekijälle maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole varaa palkata siivoajaa.
Varmaan vain vaalruuseilla noilla hinnoilla.
Onhan Auri Kananenkin miljonääri vaikka on siivooja.
Kuulostaa halvalta. Yli puolet tuosta menee firman pyörittämisen kustannuksiin ja palkan sivukuluihin. Siivooja saa sen 11-12 euroa tunti.
Yrittäminen on kallista ja se veloitetaan asiakkailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä matikalla? Takuulla ne firmat maksaa noille laittomille ma muille 5€/h.
Ap
Miksi katselet palveluja firmasta jonka tiedät teettävän työtä pimeästi? Siivoa itse, vai eikö ahteri nouse sohvasta?
Vierailija kirjoitti:
Joo hän onkin varmasti hyvin edustava esimerkki siivoojan työstä. Just sellaista se on kaikilla.
Ja vaikka siivooja olisi yksityisyrittäjäkin, alv on 25 %, samoin YEL-maksu. Sitten vakuutus, työvälineet, auton kulut jne.'
Kokeile itse miten halvalla pystyt ammatiksesi siivoamaan ja verosi maksamaan, niin että jäisi viivan allekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa halvalta. Yli puolet tuosta menee firman pyörittämisen kustannuksiin ja palkan sivukuluihin. Siivooja saa sen 11-12 euroa tunti.
Miksi menisi? Eihän sitä edes tarvii mitään toimistoa.
Ja miksi siivojat saa niin paljon? Keskipalkka jossain virossa on kai 6€/tunti.
Hei mulla on idea!
Perusta firma joka siivoaa 5e tunti. Kaikki voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka siivooja olisi yksityisyrittäjäkin, alv on 25 %, samoin YEL-maksu. Sitten vakuutus, työvälineet, auton kulut jne.'
Kokeile itse miten halvalla pystyt ammatiksesi siivoamaan ja verosi maksamaan, niin että jäisi viivan allekin jotain.
Tossahan kannattaa nostaa tuet ja siivota pimeesti 20€/tunti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
15 euroa maksan enkä yhtään enempää. 45 euroa on jo topless-siivouksen hinta.
Ala siivoamaan toplessina 45 eurolla tunti
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Auri siivosi ilmaiseksi asuntoja ja keräsi sillä miljoonansa. Nyt kaikki siivoamaan asuntoja ilmaiseksi, sillä tienaa miljoonia!
Ihan on normaali hinta. Siivoa itse?