Ilmianna hyvä leikkipuisto tai huoltoaseman taukopaikka
Reissaamme pitkin Suomea, joten olisi kiva kuulla hyvistä leikkipuistoista ja huoltoasemien taukopaikoista. Missä on kiva leikkipuisto, jossa lapsesi viihtyvät? Miltä taukopaikan leikkipaikalta lapsia on vaikea saada jatkamaan matkaa? Saa vinkata ihan tavallisia leikkipuistoja kotipaikkakunnaltasi tai muualta. Meidän lapsi on 3 v, niin kaipaillaan vinkkejä myös perheen pienimmille sopivista leikkipuistoista. :)
Kommentit (22)
Juvan abc:llä on mielestäni kiva sisäleikkipaikka. Iso, mutta simppeli ja turvallinen myös pienellekin lapselle. Siellä voi siis kiipeillä ja laskea mäkeä.
Heinolasta löytyy nuo molemmat. Kannattaa tulla siis kauempaakin!
T: Mies Heinolasta
Mä kaipaisin myös vinkkiä noista huoltsikoiden leikkipaikoista. Laatu vaihtelee tosi paljon. Joissakin paikoissa ei ole oikein mitään tekemistä tai korkeintaan joku piirtämisnurkka pienille lapsille.
Asian vierestä: ILMIANTAA on väärä sana. Sen pitäisi olla KERRO hyvästä leikkipuistosta tai . . .
Ilmiantaminen on AINA jonkun pahan asian julkiseksi tekemistä tai viranomaisille kertomista.
Äidinkieli hukassa!
En ikinä suosittelisi mitään. Ruuhkaa siitä seuraa.
Olen huomannut senkin, että jos Googlen ravintola-arvosteluissa kehutaan paikan edullisia hintoja, pian ne ovat nousseet. Älkää olko tyhmiä.
Olen jo oppinut, että kun huoltoasemalta ajaa oin 3 km kohti taajamaa, niin löytyy hyviä leikkipaikkoja lapsille, sellaisia ihan kunnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaasa Laivapuisto ja kävelysillan toisella puolella oleva puisto
Onkilahden toimintapuisto taitaa olla virallinen nimi
Helsingissä oli joskus yksi hyvä. En vaan yhtään muista enää että missä, kun tästä on jo 15 vuotta aikaa, mutta Vantaalta hieman etelään.
Tampereen Pikkukakkospuisto