Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitääääh??? Veloittaako siivojat oikeesti nykyisin 45-60€/h!!!

Vierailija
14.06.2025 |

Mihin tää oikein perustuu??

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 Euroa tunnilta kuulostaa halvalta, kun miettii mitä kaikkia kuluja on. Jääkö tuosta käteen edes 10 euroa tunnilta?

Vierailija
82/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokorjaamo 107  euroa tunti, mökkitalkkari 65 euroa tunti.  Siivous on halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmille kannata edes selittää kulurakenteita. Jatka sä vaan sen rahan nostamista seinästä kelagoldillasi. Tai oikeastaan, mee sä siivoamaan vaikka 30€/h niin näet paljonko jää käteen.

Vierailija
84/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkiksi teille pimeän siivouksen teettäjille. Suomalaisella laitoshuoltajalla 15 on se arkiperusaamutunti, jota tarvitsee hyvin harvoin tehdä, paljon kevyemmässä työssä kuin kotisiivous. Onnea teille jotka kuvittelette saavanne roposilla ammattisiivoojan kotiin.

Voin todistaa. Mulla oli laitoshuoltajana vielä totakin kovempi palkka.

Mulla on nyt 13,44e tunti perus tällä hetkellä. 15e vaatii jo ikälisiä. Kuntapuolella teen keikkaa. Jos erehtyy ottamaan 2 viikko putkeen keikkaa palkka laskee tuostakin lähelle kymppiä tunti.

Vierailija
85/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan hyvää siivoojaa Espoosta ?

Vierailija
86/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkiksi teille pimeän siivouksen teettäjille. Suomalaisella laitoshuoltajalla 15 on se arkiperusaamutunti, jota tarvitsee hyvin harvoin tehdä, paljon kevyemmässä työssä kuin kotisiivous. Onnea teille jotka kuvittelette saavanne roposilla ammattisiivoojan kotiin.

Mulla on nyt 13,44e tunti perus tällä hetkellä. 15e vaatii jo ikälisiä. Kuntapuolella teen keikkaa. Jos erehtyy ottamaan 2 viikko putkeen keikkaa palkka laskee tuostakin lähelle kymppiä tunti.

Millä tavalla palkka laskee jos ottaa pidemmän työrupeaman? 

Vierailija
87/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa mitä pyydetään tai siivoa itse. Siinä vaihtoehtosi rutinaraijareijo.

Vierailija
88/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun siivousfirma. Siivooja saa 12e/tunti.

Vierailija
89/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule, ap., meille siivoamaan. Maksan euron tunnista. Ei tartte palstalla kadehtia.

Vierailija
90/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla palkka laskee jos ottaa pidemmän työrupeaman? 

Veikkaan, että maksetaan kuukausipalkkaa (tai osa siitä). Ainakin mulla opettajana oli niin, että kannatti tehdä lyhyttä keikkaa tunti palkalla, jos pelkkää taloutta ajatteli. Tämä siis per tehty työtunti laskettuna, lyhyttä keikkaa ei välttämättä tietysti ollut koko kuukauden palkan edestä, ja toki muuten on mukavampi olla pidemmissä työsuhteissa.

Vierailija
91/91 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, please, hyvä siivooja Espoossa.