Siis mitääääh??? Veloittaako siivojat oikeesti nykyisin 45-60€/h!!!
Kommentit (91)
Autokorjaamo 107 euroa tunti, mökkitalkkari 65 euroa tunti. Siivous on halpaa.
Ei tyhmille kannata edes selittää kulurakenteita. Jatka sä vaan sen rahan nostamista seinästä kelagoldillasi. Tai oikeastaan, mee sä siivoamaan vaikka 30€/h niin näet paljonko jää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkiksi teille pimeän siivouksen teettäjille. Suomalaisella laitoshuoltajalla 15 on se arkiperusaamutunti, jota tarvitsee hyvin harvoin tehdä, paljon kevyemmässä työssä kuin kotisiivous. Onnea teille jotka kuvittelette saavanne roposilla ammattisiivoojan kotiin.
Voin todistaa. Mulla oli laitoshuoltajana vielä totakin kovempi palkka.
Mulla on nyt 13,44e tunti perus tällä hetkellä. 15e vaatii jo ikälisiä. Kuntapuolella teen keikkaa. Jos erehtyy ottamaan 2 viikko putkeen keikkaa palkka laskee tuostakin lähelle kymppiä tunti.
Tietääkö kukaan hyvää siivoojaa Espoosta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkiksi teille pimeän siivouksen teettäjille. Suomalaisella laitoshuoltajalla 15 on se arkiperusaamutunti, jota tarvitsee hyvin harvoin tehdä, paljon kevyemmässä työssä kuin kotisiivous. Onnea teille jotka kuvittelette saavanne roposilla ammattisiivoojan kotiin.
Mulla on nyt 13,44e tunti perus tällä hetkellä. 15e vaatii jo ikälisiä. Kuntapuolella teen keikkaa. Jos erehtyy ottamaan 2 viikko putkeen keikkaa palkka laskee tuostakin lähelle kymppiä tunti.
Millä tavalla palkka laskee jos ottaa pidemmän työrupeaman?
Maksa mitä pyydetään tai siivoa itse. Siinä vaihtoehtosi rutinaraijareijo.
Ei kun siivousfirma. Siivooja saa 12e/tunti.
Tule, ap., meille siivoamaan. Maksan euron tunnista. Ei tartte palstalla kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla palkka laskee jos ottaa pidemmän työrupeaman?
Veikkaan, että maksetaan kuukausipalkkaa (tai osa siitä). Ainakin mulla opettajana oli niin, että kannatti tehdä lyhyttä keikkaa tunti palkalla, jos pelkkää taloutta ajatteli. Tämä siis per tehty työtunti laskettuna, lyhyttä keikkaa ei välttämättä tietysti ollut koko kuukauden palkan edestä, ja toki muuten on mukavampi olla pidemmissä työsuhteissa.
Kertokaa, please, hyvä siivooja Espoossa.
45 Euroa tunnilta kuulostaa halvalta, kun miettii mitä kaikkia kuluja on. Jääkö tuosta käteen edes 10 euroa tunnilta?