Onko bmi 19 aikuisella naisella muka liian laiha?
Kommentit (27)
Itse olen 168 cm. Aikuisiällä, kun paino on tippunut alle 54-55 kilon hormonitoiminta eli menkat on loppuneet. Eli n. 55 kiloa on mulle se raja.
Työkaverilla meni Ozempicin käyttö vähän överiksi ja painaa alle 50 kg. On kyllä sen sortin luuviulu nyt, että ei todellakaan näytä terveeltä. Tarkkaa BMI:tä en tiedä , mutta alle 19 joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha mihin? Itse olen 170/56 eli BMI on jotain tuota luokkaa. Olen treenattu ja hyväkuntoinen enkä koe olevani liian laiha mihinkään.
No olet liian laiha. Tuollaisessa ei ole mitään kaunista. Olet luikku kuin missit. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen kaveri väitti kiven kovaa, että jos laihtuisin yhtään niin olisin sairaalloisen hoikka. Mun BMI on jopa 22! Kenellä se vääristynyt kehonkuva oikeasti onkaan?
Sairaalloisen ylipainoinen läheiseni jaksaa joka kerta minut nähdessään taivastella kovaan ääneen, miten laiha olen, myös muiden ihmisten edessä. BMI:ni on myös siinä 22:n korvilla. Alkaa oikeasti mennä hermot.
BMI 19 on hyvä.
Ylipaino on vaan nykyään niin yleistä, että normaalipainoisia luullaan laihoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha mihin? Itse olen 170/56 eli BMI on jotain tuota luokkaa. Olen treenattu ja hyväkuntoinen enkä koe olevani liian laiha mihinkään.
No olet liian laiha. Tuollaisessa ei ole mitään kaunista. Olet luikku kuin missit. Mies
Ja sitten taas on useita miehiä, jotka pitävät hoikista naisista. Sinulle varmasti riittää reheviä naisia jonoksi asti. Ja toisekseen, miksi naisia pitäisi alkuunkaan kiinnostaa, onko tämä houkutteleva jollekin miehelle?
Ei kyllä. Itsellä on 19,6 ja on kyllä silti pulleat reidet ja pyöreä persus ja lihasta.