Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienyrittäjän kesä pilalla

Vierailija
14.06.2025 |

Asiakkaita lappaa ovista ja ikkunoi6sta.

Palvelen hampaat irvissä ilman wc taukoa.

Koko talvi ollut superhiljaista.

6 pv työviikko talvella, koska pakko

6 pv työviikko kesällä , koska pakko.

Asiakkaat hokee: ompa  vilkasta, hyvä bisnes, kiirettä pitää

Alv myöhässä....

Hymyilen ja  toivotan ihanaa lomaa,kaikille.

Kommentit (330)

Vierailija
81/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pienyrittäjänä odotan heinäkuuta. Lomakuukausi, vaikka silloinkin vähän töitä teen. Oikeudet lomilla heinäkuun, niin mekin ollaan tilanteen mukaan.

Kivijalkayritys on todella riskibisnes. Eli jos pitää varasto ostaa ja se saada liikkumaan. Itsellä ei ollut tuota ongelmaa ja siksi uskalsin kesällä 2006 perustaa yrityksen. Ei muita työntekijöitä. Mutta ei ole varastoakaan. Myyn vain päätäni.

Kesällä aina hiljaisempaa, kun ihmiset lomilla ja tosiaan oikeudetkin heinäkuun. Mutta se tulee tarpeeseen. Ihan hyvin pärjään, vaikka yksinään hommia teen. Hieman yrittänyt rajoittaa tekemisiä alaspäin, sillä rajansa se on minunkin mielen kestävyydellä. Onneksi tykkään työstäni.

asianajaja, N53

Vierailija
82/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut joskus 6 vuotta yrittäjänä. Sain myytyä yritykseni ja maksoin velkani. Ei jäänyt mitään mutta ei jäänyt velkaakaan. Onneksi  pääsin eroon sillä liian raskasta oli.  En ikinä vuokraisi liiketilaa ja syrjäpaikat ei vedä asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun kyynel!😂 Pistä ihmeessä pulju kiinni, vaikka lopullisesti, niin ei tarvitse parkua omien valintojensa seurauksia!

Taas nähdään tässä suomalaisten syvä viha yrittäjiä kohtaan. Sitten ihmetellään miksi suomi on niin köyhä maa. Kateellisten ja ilkeiden junttien maa

Vierailija
84/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen pienyrittäjä kesä. 7 päivää viikossa, vaipoissa kun ei aikaa vessatauolle, toisaalta ei ole aikaa syödäkään. Kesän aikana on ansaittava koko vuoden tulot 3 kuukaudessa. Iloinen hymy kasvoilla.

Vaipoissa?

Vierailija
85/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vtun kyynel!😂 Pistä ihmeessä pulju kiinni, vaikka lopullisesti, niin ei tarvitse parkua omien valintojensa seurauksia!

Miksi te vasemmistolaiset vihaatte niin paljon yrittäjiä? Tajuatko että yrittäjät luo suomeen työpaikkoja ja hyvinvointia? 

Häh? Missään ei sanottu että tuo kirjoittaja olis vasemmistolainen. Mitä ihmettä selität?? Itse olen vasemmistolainen enkä todellakaan vihaa yrittäjiä enkä tunne ketään joka vihaisi. Itsellä suvussakin pienyrittäjiä.

Vierailija
86/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pienyrittäjänä odotan heinäkuuta. Lomakuukausi, vaikka silloinkin vähän töitä teen. Oikeudet lomilla heinäkuun, niin mekin ollaan tilanteen mukaan.

Kivijalkayritys on todella riskibisnes. Eli jos pitää varasto ostaa ja se saada liikkumaan. Itsellä ei ollut tuota ongelmaa ja siksi uskalsin kesällä 2006 perustaa yrityksen. Ei muita työntekijöitä. Mutta ei ole varastoakaan. Myyn vain päätäni.

Kesällä aina hiljaisempaa, kun ihmiset lomilla ja tosiaan oikeudetkin heinäkuun. Mutta se tulee tarpeeseen. Ihan hyvin pärjään, vaikka yksinään hommia teen. Hieman yrittänyt rajoittaa tekemisiä alaspäin, sillä rajansa se on minunkin mielen kestävyydellä. Onneksi tykkään työstäni.

asianajaja, N53

Eikö ne sianajohommat ole mukavampia kesällä kuin talvella juosta umpihangessa pellolla sian perässä?

Vierailija
87/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asianajaja, N53

Niin minä en ole asianajaja, en lääkäri, en koodari.

Minulla on kauppa.

Olen siellä kun sinä lomailet.

Ap

Vierailija
88/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyselee

Riittääkö ihmisille citymarket , alko ja itsepalvelukirppis?

Puuttuu vaan tissibaarit, kaikki pikkuliikkeet ovat kuolleet pois.

On vain kebabbia, kynsistudioo ja kahviloita.....

Vierailija
89/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Olen liian vanha lopettaakseni.En myy eläkelläisten tukisukkia ja liikkeessä käy paljon nuoriakin.Loppuvatkohan nämä pikkuliikkeet, kun me tapayrittäjät kuollaan pois?

Vierailija
90/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viimein oot hankkinut niitä kissakorviksia? 

Vierailija
91/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä pienyrittäjä se siellä taas kitisee ja vääntää tekoitkua (*koska tämähän on täysi trolli)...

Vierailija
92/330 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks auttava puhelin lyönyt ap:lle luurin korvaan, kun entistä sekavampaa monologia pukkaa😂😂😂😂😂?

Vierailija
93/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella , että tähän ketjuun kirjoitelleille suomen yrittäjät olisivat tehneet jotain pahaa.Minua on h.uoriteltu.Uhattu t.appaa.Lisäksi outoa kuittailua äänekoskesta ja kissakorviksista???

Ap

Vierailija
94/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kyselee

Riittääkö ihmisille citymarket , alko ja itsepalvelukirppis?

Puuttuu vaan tissibaarit, kaikki pikkuliikkeet ovat kuolleet pois.

On vain kebabbia, kynsistudioo ja kahviloita.....

Ovathan nekin yrityksiä?

Vierailija
95/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yskään.

Kurkkukipu pahentunut  

Tänään vapaapäivä  ..ajatukset työstä stressaavar...laskujen eräpäivät vilkkuvat kalenterissa

Hyvö myynti syö varastoa.

huonolla varastolla en tee myyntiä

mistä rahaa varasroon?

Ap

Vierailija
96/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi toimitusajat noin 2 viikkoa..

Juhannus iskee väliin...

Millä selitän sisään tungeksiville asiakkaille, ettei ole myytävää????

Ap

Vierailija
97/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjyys on Suomen kokoisessa ja syrjäisessä maassa tuhoon tuomittu juttu. Saatan kuvitella pienyrittäjän tuskan. Nyt täytyy vain somekanavilla naamaa ja persettä esitellä.

Vierailija
98/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireestä huolimatta ehdit palstalla?

Tämä on kyllä mysteeri. Luulis nyt pistävän kaikki panokset siihen yritykseen eikä vauvapalstailuun.

Vierailija
99/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen kuullut yrittäjäksi ryhtyessään ihmisten puhuvan yrittäjänvapaudesta kuinka voi itse päättää koska on töissä. Miksi pidät puljun auki 6 päivää viikossa

Vierailija
100/330 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrittäjyys on Suomen kokoisessa ja syrjäisessä maassa tuhoon tuomittu juttu. Saatan kuvitella pienyrittäjän tuskan. Nyt täytyy vain somekanavilla naamaa ja persettä esitellä.

Olen aikuinen .En halua markkinoida yritystäni vitseillä/seksillä.

Aika on ajanut ohi.

Ennen nautin sesonkimyynneistä.

Oli joulusesonki , hiihtolomasesonki, kesäsesonki.

Nyt vain kesä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi