Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Villa Woods, mitä mieltä?

Vierailija
14.06.2025 |

Onko A ja Toinen onnistuneet materiaalivalinnoissa ja sisustuksessa tai pihassa?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se etupihan kunnostus sit alkanutkaan?

Vierailija
22/80 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi ihmetellä....Poika on kai joutunut koko kesän olemaan seuralaisena .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä romantisoituja kesäretkiä piti tehdä aina kun ois ollut poutainen sää tehdä piha/raksahommia. Niin ei vissiin edennyt. Tai ei ole ainakaan näkynyt kuvia.

Vierailija
24/80 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se entisen Sisustuksen Koodin myyjä? Miten hänellä voi olla noin nuori poikaystävä,kun itse on 60v

Vierailija
25/80 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se entisen Sisustuksen Koodin myyjä? Miten hänellä voi olla noin nuori poikaystävä,kun itse on 60v

Heillä on 25 vuotta ikäeroa

Vierailija
26/80 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Anne myyjänä? Ymmärsin hänen jutuistaan aikoinaan, että oli liikkeessä sisustussuunnittelijana.

Vierailija
27/80 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Anne omisti osan myymälästä. Anne ei suinkaan ole ammatiltaan mikään sisustussuunnittelija niin kuin moni näyttää luulevan!

Vierailija
28/80 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avalla ollut aikoinaan televisiosarja muotitietoinen. 13-vuotta sitten tullut sarja. Siinä kysytään Annelta lempivaatetta hän vastaa kyllä se on farkut ja villapaita:) No nehän ovat edelleen A joka päivä päällä.

Vierailija
29/80 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Anne omisti osan myymälästä. Anne ei suinkaan ole ammatiltaan mikään sisustussuunnittelija niin kuin moni näyttää luulevan!

Kyllä ja vaikka A:n vanhemmat muutti Turkuun auttamaan,yritys kaatui 2017 ja omistajat joutuivat talousvaikeuksiin ja A tuolloin ulosottoon.Edellinen talo meni myyntiin pian eron jälkeen.

Nyt Villa woodsin puutteiden esittely taitaa enteillä jälleen myynti- visioita,ehkä samoista syistä kuin aiemminkin

Vierailija
30/80 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolla"minä en ole jaksanut" on ikävästi sanottu toiselle,joka kävi leipätyössään ja yksin rakensi koko talon. A ei ole tehnyt mitään muuta,kuin tulhannut rahaa turhuuksiin!

Vierailija
31/80 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää mikä rakennusuupumus A:lla voi olla kun ei mitään siellä raksalla tehnyt. Toinenhan teki varmaan kolme vuotta sitä taloa kaiken vapaa-aikansa kun toinen vaan osteli pussilakanoita, neuleita ja kaikkea pikkusälää ja teki somepostauksia omista inspiraatioistaan. 

Vierailija
32/80 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?

Vierailija
33/80 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?

Vierailija
34/80 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fiilis kuin elelisi jossain haavemaailmassa.

Vierailija
35/80 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?

No ainahan A on tehnyt tuota. Ja huomaa kyllä että sai taas "vääriä" suosituksia. Onneksi joku tuttu tajunnut vastata oikein niin pääsee ostamaan haluamansa. 

Vierailija
36/80 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?

On yksi erillinen WC,kylpytiloissa ei.Ei myöskään saunaa.

Vierailija
37/80 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne taas ruinaa tykkäyspyyntöjä! Ei taida mennä kovin hyvin, kun pyytää että käykäähän tykkäämässä julkaisusta!

Vierailija
38/80 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuva ulko- ovelta,eihän siellä ole mitään laatoituksia tehty,aivan keskeneräistä . Pieni homma ja keväällä kova uhoaminen,että laatoittaja palkattu.

Vierailija
39/80 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee myötähäpeä noista postauksista🤭

Vierailija
40/80 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tykätä pullakuvista. Siis ihan pakko, jos hän kerran vaivautuu niitä kuvaamaan. 😅