Villa Woods, mitä mieltä?
Onko A ja Toinen onnistuneet materiaalivalinnoissa ja sisustuksessa tai pihassa?
Kommentit (215)
Ihmetyttää mikä rakennusuupumus A:lla voi olla kun ei mitään siellä raksalla tehnyt. Toinenhan teki varmaan kolme vuotta sitä taloa kaiken vapaa-aikansa kun toinen vaan osteli pussilakanoita, neuleita ja kaikkea pikkusälää ja teki somepostauksia omista inspiraatioistaan.
Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?
Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?
Tulee fiilis kuin elelisi jossain haavemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?
No ainahan A on tehnyt tuota. Ja huomaa kyllä että sai taas "vääriä" suosituksia. Onneksi joku tuttu tajunnut vastata oikein niin pääsee ostamaan haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?
On yksi erillinen WC,kylpytiloissa ei.Ei myöskään saunaa.
Anne taas ruinaa tykkäyspyyntöjä! Ei taida mennä kovin hyvin, kun pyytää että käykäähän tykkäämässä julkaisusta!
Nyt kuva ulko- ovelta,eihän siellä ole mitään laatoituksia tehty,aivan keskeneräistä . Pieni homma ja keväällä kova uhoaminen,että laatoittaja palkattu.
Mulla tulee myötähäpeä noista postauksista🤭
Muistakaa tykätä pullakuvista. Siis ihan pakko, jos hän kerran vaivautuu niitä kuvaamaan. 😅
Stoorissa kertoo olevansa todella pihi. Mistähän sen voisi huomata. Eihän hän muuta tee kuin ostaa jotain koko ajan. Ja pihi ihminen ei mielestäni ostele esim. aikakausilehtiä useita kerralla. Tai tilaa uusia vaatteita vain kotikäyttöön, kyllä pihit pitävät kotona niitä nyppyyntyneitä vaatteita mitä ei muualla viitsi pitää.
Mistään ei saa korvapuustia,kaikki tarjoajat haukutaan lyttyyn? Miksi ei sitten leivo itse,koska tuota luppoaikaa tuntuu olevan🤔
Vierailija kirjoitti:
Mistään ei saa korvapuustia,kaikki tarjoajat haukutaan lyttyyn? Miksi ei sitten leivo itse,koska tuota luppoaikaa tuntuu olevan🤔
Paistoiko nyt voissa ne korvapuustin puolikkaat? Mitä,mitä
Miten te jaksatte tuota heidän elämäänsä yhäkin pohtia?
Aika ihanan löysää elämää saa hän elellä. Vähän duunia, mutta näyttää kuitenkin rahaa riittävän joten ei liene tarvetta tehdä enempää.
Mikä olisi ihanampaa, jos rahat riittää, ostaa laadukkaita neuleita ja sisustustavaraa kasapäin. Välillä myydä ostettuja eteenpäin ja ostaa lisää. Vähän tylsää ehkä joo, mutta itse piristäisin sitten eloa muutamalla matkalla kaukomaille per vuosi.
Olivatko he toisen kanssa naimisissa, puhuu joskus anopistaan?
Niin hassua tuo hiusten harominen kameran edessä
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte tuota heidän elämäänsä yhäkin pohtia?
Tämä taitaa olla keskustelupalsta,eikö?
Vierailija kirjoitti:
Aika ihanan löysää elämää saa hän elellä. Vähän duunia, mutta näyttää kuitenkin rahaa riittävän joten ei liene tarvetta tehdä enempää.
Mikä olisi ihanampaa, jos rahat riittää, ostaa laadukkaita neuleita ja sisustustavaraa kasapäin. Välillä myydä ostettuja eteenpäin ja ostaa lisää. Vähän tylsää ehkä joo, mutta itse piristäisin sitten eloa muutamalla matkalla kaukomaille per vuosi.
Mitä hän tekee työkseen,kun viikonloppunakin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän tekee työkseen,kun viikonloppunakin tekee?
Toinen on rautakaupan myyjä, A:n ainoa työ on some.
Painolla"minä en ole jaksanut" on ikävästi sanottu toiselle,joka kävi leipätyössään ja yksin rakensi koko talon. A ei ole tehnyt mitään muuta,kuin tulhannut rahaa turhuuksiin!