Villa Woods, mitä mieltä?
Onko A ja Toinen onnistuneet materiaalivalinnoissa ja sisustuksessa tai pihassa?
Kommentit (80)
Sitä voi ihmetellä....Poika on kai joutunut koko kesän olemaan seuralaisena .
Niitä romantisoituja kesäretkiä piti tehdä aina kun ois ollut poutainen sää tehdä piha/raksahommia. Niin ei vissiin edennyt. Tai ei ole ainakaan näkynyt kuvia.
Onko tää se entisen Sisustuksen Koodin myyjä? Miten hänellä voi olla noin nuori poikaystävä,kun itse on 60v
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se entisen Sisustuksen Koodin myyjä? Miten hänellä voi olla noin nuori poikaystävä,kun itse on 60v
Heillä on 25 vuotta ikäeroa
Oliko Anne myyjänä? Ymmärsin hänen jutuistaan aikoinaan, että oli liikkeessä sisustussuunnittelijana.
Minun mielestä Anne omisti osan myymälästä. Anne ei suinkaan ole ammatiltaan mikään sisustussuunnittelija niin kuin moni näyttää luulevan!
Avalla ollut aikoinaan televisiosarja muotitietoinen. 13-vuotta sitten tullut sarja. Siinä kysytään Annelta lempivaatetta hän vastaa kyllä se on farkut ja villapaita:) No nehän ovat edelleen A joka päivä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Anne omisti osan myymälästä. Anne ei suinkaan ole ammatiltaan mikään sisustussuunnittelija niin kuin moni näyttää luulevan!
Kyllä ja vaikka A:n vanhemmat muutti Turkuun auttamaan,yritys kaatui 2017 ja omistajat joutuivat talousvaikeuksiin ja A tuolloin ulosottoon.Edellinen talo meni myyntiin pian eron jälkeen.
Nyt Villa woodsin puutteiden esittely taitaa enteillä jälleen myynti- visioita,ehkä samoista syistä kuin aiemminkin
Painolla"minä en ole jaksanut" on ikävästi sanottu toiselle,joka kävi leipätyössään ja yksin rakensi koko talon. A ei ole tehnyt mitään muuta,kuin tulhannut rahaa turhuuksiin!
Ihmetyttää mikä rakennusuupumus A:lla voi olla kun ei mitään siellä raksalla tehnyt. Toinenhan teki varmaan kolme vuotta sitä taloa kaiken vapaa-aikansa kun toinen vaan osteli pussilakanoita, neuleita ja kaikkea pikkusälää ja teki somepostauksia omista inspiraatioistaan.
Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?
Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?
Tulee fiilis kuin elelisi jossain haavemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vastaus kyssäri boxiin tuli "luotettavalta taholta" tilasin sieltä🤣 olipa kivasti sanottu seuraajilleen,WHAT?
No ainahan A on tehnyt tuota. Ja huomaa kyllä että sai taas "vääriä" suosituksia. Onneksi joku tuttu tajunnut vastata oikein niin pääsee ostamaan haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä talossa ole erillistä wc tä lainkaan?
On yksi erillinen WC,kylpytiloissa ei.Ei myöskään saunaa.
Anne taas ruinaa tykkäyspyyntöjä! Ei taida mennä kovin hyvin, kun pyytää että käykäähän tykkäämässä julkaisusta!
Nyt kuva ulko- ovelta,eihän siellä ole mitään laatoituksia tehty,aivan keskeneräistä . Pieni homma ja keväällä kova uhoaminen,että laatoittaja palkattu.
Mulla tulee myötähäpeä noista postauksista🤭
Muistakaa tykätä pullakuvista. Siis ihan pakko, jos hän kerran vaivautuu niitä kuvaamaan. 😅
Eikös se etupihan kunnostus sit alkanutkaan?