Olen ollut 4 viikkoa nyt lomalla, en ole kenellekään puhunut lomalla sanaakaan
Katsotaan millainen psykoosi iskee päälle maanantaina. Ei ole ketään kenelle puhua.
Lomallani olen pyöräillyt, ostanut uuden pyörän ja yrittänyt tappaa uutuudenviehätystä, pelannut tietokoneella, katsellut leffoja ja sarjoja sekä rakensin omille maille laavupaikan.
Itse en ole niitä ihmisiä, jotka lähtevät baareissa juttelemaan ihmisille.
M40
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet selvinnyt kaupassakäynnistä? Itsepalvelukassallako?
Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.
Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.
M40
Miksi joku haluaisi olla osa tuollaista elämää?
Niin, kyllä baareissa juokseva jännämies on paljon enemmän mammojen makuun.
Kerropa miksi nainen kiinnostuisi miehestä, joka ei puhu edes kaupan kassalle ja pelaa vaan videopelejä? Itse en ihan heti keksi syytä.
Kai nainenkin voi olla introvertti tms. luonteinen ettei pidä turhasta lörpöttelystä. En minäkään, paitsi joskus olen törmännyt muutamaan sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa jutustelukin on sujunut jotenkin ihmeen luontevasti. Jos vielä löytyisi sellainen nainen... tai no oli joku nainenkin mutta vaan työkaveri niin ei siinä sen kummempaa.
Ei kai kaupan kassan moikkausta ja kiittämistä juuri puhumiseksi lasketa, ja kenellepä sitä puhuisi jos on yksin, paitsi siellä töissä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on kummallista kansaa. Yksinäisyys ja epäsosiaalisuus on täällä joku ylpeyden aihe.
Kukaan ei sillä ole ylpeillyt, eikä siinä ole myöskään mitään hävettävää. Hyvä vain jos uskaltaa elää sellaista elämää kuin haluaa - piittaamatta siitä mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on kummallista kansaa. Yksinäisyys ja epäsosiaalisuus on täällä joku ylpeyden aihe.
Kukaan ei sillä ole ylpeillyt, eikä siinä ole myöskään mitään hävettävää. Hyvä vain jos uskaltaa elää sellaista elämää kuin haluaa - piittaamatta siitä mitä muut ajattelevat.
Saitko sellaisen käsityksen, että ap haluaa elää tuollaista elämää? Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.
Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.
M40
Kerropa miksi nainen kiinnostuisi miehestä, joka ei puhu edes kaupan kassalle ja pelaa vaan videopelejä? Itse en ihan heti keksi syytä.
Kai nainenkin voi
Introvertti harvoin on kuukautta puhumatta kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normo sinkun suomalainen loma, mikäs tossa. Meillä on maassa yli miljoona sinkkutaloutta muistaakseni eli todella moni on lomansa täysin itsenäisesti omassa seurassaan.
Ei asumismuodosta voi päätellä, onko ihmisellä läheisiä ihmissuhteita. Näistä "sinkkutalouksista" monella on puoliso tai seurustelukumppani, lapsia, läheisiä ystäviä jne. joita he tapaavat säännöllisesti.
Aivan. Joillakin sooloasujilla todella on suhde omilla talouksilla. Viestissä luki "todella moni". Siinä ei lukenut "kaikki."
Mutta ollaan me aika erakkomaista möllösakkia kansana, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Hauskuutta kirpoaa monelta vain viunan saattamana. Selvinpäin ei irtoa sanaakaan. Monen puolisona on käteen liimattu älylaite, jolle on jopa tyynyllä oma paikkansa. Näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kai nainenkin voi
On sellaisia konsepteja kuin tuttavat, ystävät, harrastuskaverit, naapurit, isovanhemmat, tädit, enot, serkut, pikkuserkut.
Tutulta kuulostaa tuo puhumattomuus.
Alkaa jo tuntua että kaupan kassa ainoa joka puhuu mulle, ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.😅
Kun on yksinäinen, niin sitä vain pikkuhiljaa erakoituu.
Tällaista se on minulle kautta vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä tulee erikoinen, kun on liikaa yksinään. Toivottavasti löydät jonkun juttukaverin.
Minä ainakin haluan olla erikoinen!
En halua jutella, jos ei ole pakko!
Ei mulla ole kellekään mitään sanottavaa, mielenkiinnot ovat yleensä erilaisia eikä kohtaa!
Parastahan on jos on erilaisia mielenkiinnonkohteita, oppii uutta.
Yllätys että tällä palstalla mt-tapaukset ovat ihailemassa kuukauden mykkyyttä.