Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 4 viikkoa nyt lomalla, en ole kenellekään puhunut lomalla sanaakaan

Vierailija
14.06.2025 |

Katsotaan millainen psykoosi iskee päälle maanantaina. Ei ole ketään kenelle puhua.

Lomallani olen pyöräillyt, ostanut uuden pyörän ja yrittänyt tappaa uutuudenviehätystä, pelannut tietokoneella, katsellut leffoja ja sarjoja sekä rakensin omille maille laavupaikan.

Itse en ole niitä ihmisiä, jotka lähtevät baareissa juttelemaan ihmisille. 

M40

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta.

Olisitko halunnut jutella jostain?

Vierailija
2/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sentään polkupyöräkaupassa puhuit myyjälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sentään polkupyöräkaupassa puhuit myyjälle?

Tilasin pyörän netin kautta, tuli kotiovelle.

M40

Vierailija
4/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielestäni kivalta lomalta, olet saanut aikaa itsellesi. Oma lomani tulee olemaan vähän vastaavanlainen, alkaa ensiviikolla. En myöskään käytä alkoholia, joten terassilla korkeintaan alkoholittoman. Meinaan nauttia luonnosta, ehkä yrittää piirtää jotakin yms. M48

Vierailija
5/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet selvinnyt kaupassakäynnistä? Itsepalvelukassallako?

Vierailija
6/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä lomalta!

Vierailija
7/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen, ettei kaipaa ketään juttukaveria. Ihmettelen, miten kuitenkin pärjää minun kanssani. Tutustuimme minun aloitteestani. 

Vierailija
8/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä tulee erikoinen, kun on liikaa yksinään. Toivottavasti löydät jonkun juttukaverin.

Vierailija
9/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lomaa takana kolme viikkoa ja yksi edessä. En ole kovin seurallinen ihminen, joten tämä sopii minulle.

Vierailija
10/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ei käynyt ilmi, oliko tämä puhumattomuus ap sinulle ongelma vai onko ongelma se, että työt alkaa ja pitää taas alkaa puhua ihmisille? Joka tapauksessa kuulostaa kivalta lomalta. Tekisi hyvää monelle vastaava sen sijaan että kännätään tai räpelletään somea koko loma.

Vierailija
11/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys tappaa. 

Vierailija
12/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.

Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.

M40

Vierailija
13/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nauranut, hymyillyt, ollut onnellinen?

Vierailija
14/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama homma aina lomilla. kesällä pidän neljä kesälomaviikkoa viikko kerrallaan ja nekin on kyllä tappotylsiä ja odotan vaan että pääsee töihin että olisi jotain tekemistä. N36

Vierailija
15/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä tulee erikoinen, kun on liikaa yksinään. Toivottavasti löydät jonkun juttukaverin.

Minä ainakin haluan olla erikoinen!

En halua jutella, jos ei ole pakko!

Ei mulla ole kellekään mitään sanottavaa, mielenkiinnot ovat yleensä erilaisia eikä kohtaa!

Vierailija
16/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.

Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.

M40

Miksi joku haluaisi olla osa tuollaista elämää?

Vierailija
17/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta ei käynyt ilmi, oliko tämä puhumattomuus ap sinulle ongelma vai onko ongelma se, että työt alkaa ja pitää taas alkaa puhua ihmisille? Joka tapauksessa kuulostaa kivalta lomalta. Tekisi hyvää monelle vastaava sen sijaan että kännätään tai räpelletään somea koko loma.

Miksi oletat, että on jokin ongelma?

Vierailija
18/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Naisista on vain harmia

Vierailija
19/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normo sinkun suomalainen loma, mikäs tossa. Meillä on maassa yli miljoona sinkkutaloutta muistaakseni eli todella moni on lomansa täysin itsenäisesti omassa seurassaan.

Vierailija
20/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla sama homma aina lomilla. kesällä pidän neljä kesälomaviikkoa viikko kerrallaan ja nekin on kyllä tappotylsiä ja odotan vaan että pääsee töihin että olisi jotain tekemistä. N36

Käy sääliksi jos todella elämäsi on noin huonoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän