Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 4 viikkoa nyt lomalla, en ole kenellekään puhunut lomalla sanaakaan

Vierailija
14.06.2025 |

Katsotaan millainen psykoosi iskee päälle maanantaina. Ei ole ketään kenelle puhua.

Lomallani olen pyöräillyt, ostanut uuden pyörän ja yrittänyt tappaa uutuudenviehätystä, pelannut tietokoneella, katsellut leffoja ja sarjoja sekä rakensin omille maille laavupaikan.

Itse en ole niitä ihmisiä, jotka lähtevät baareissa juttelemaan ihmisille. 

M40

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nauranut, hymyillyt, ollut onnellinen?

Enpä kyllä ole. Ajoittain on mielessä rekan tai junan keula, mutta unohdan asian kun löydän muuta tekemistä.

M40

Vierailija
22/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet selvinnyt kaupassakäynnistä? Itsepalvelukassallako?

Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.

Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.

M40

Miksi joku haluaisi olla osa tuollaista elämää?

Niin, kyllä baareissa juokseva jännämies on paljon enemmän mammojen makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten noin autuaalliseen tilanteeseen pääsee!? Ettei tarvitse neljään viikkoon puhua kenellekkään. Oma henkilökohtainen taivaani. Tahtoo kans.

Vierailija
24/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normo sinkun suomalainen loma, mikäs tossa. Meillä on maassa yli miljoona sinkkutaloutta muistaakseni eli todella moni on lomansa täysin itsenäisesti omassa seurassaan.

Ei asumismuodosta voi päätellä, onko ihmisellä läheisiä ihmissuhteita. Näistä "sinkkutalouksista" monella on puoliso tai seurustelukumppani, lapsia, läheisiä ystäviä jne. joita he tapaavat säännöllisesti.

Vierailija
25/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn aina ip-kassalla. Työpaikalla kyllä jutellaan, mutta muuten minun on vaikea löytää juttuseuraa siviilissä.

Jos joku viehättävä, urheilullinen nainen ei itse tee aloitetta, niin varmasti olen haudassakin poikuus tallella.

M40

Kerropa miksi nainen kiinnostuisi miehestä, joka ei puhu edes kaupan kassalle ja pelaa vaan videopelejä? Itse en ihan heti keksi syytä.

Vierailija
26/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

-että sä olet inhottava, kaikki naiset eivät ole mammoja. JOS äitisi ja mummosi ovat mammoja, ÄLÄ yleistä!

Joo tai toisaalta, alan sanoa sua kaljakarvamahaukkeliksi joo niin teen!

Vierailija
27/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nauranut, hymyillyt, ollut onnellinen?

Enpä kyllä ole. Ajoittain on mielessä rekan tai junan keula, mutta unohdan asian kun löydän muuta tekemistä.

M40

Kannattaisiko tehdä asialle jotain? Sosiaalisia taitoja voi opetella ja harjoittaa. Sulla on tasan yksi elämä. Kannattaa käyttää se hyvin.

Vierailija
28/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sentään polkupyöräkaupassa puhuit myyjälle?

Itsepalvelukassalla ei tarvitse kärsiä sosiaalisesta kontaktista.😉

Vierailija
29/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Kerropa miksi nainen kiinnostuisi miehestä, joka ei puhu edes kaupan kassalle ja pelaa vaan videopelejä? Itse en ihan heti keksi syytä.

Minä keksin yhden mahdollisen syyn.

Vierailija
30/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole vanhempia, sisaruksia, sukulaisia? Älä nyt sano, että kaikki ovat kuolleet ja olet ainoa lapsi.

Vierailija
31/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Minä keksin yhde

No kerropa.

Vierailija
32/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Se kertoo enemmän vain sinusta.

Vierailija
33/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sentään polkupyöräkaupassa puhuit myyjälle?

Itsepalvelukassalla ei tarvitse kärsiä sosiaalisesta kontaktista.😉

Ei tavallisellakaan. Latoo ostokset hihnalle ja maksaa kortilla. Sanaakaan ei tarvitse sanoa.

Vierailija
34/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten noin autuaalliseen tilanteeseen pääsee!? Ettei tarvitse neljään viikkoon puhua kenellekkään. Oma henkilökohtainen taivaani. Tahtoo kans.

Varmaan niin että käpertyy kotiinsa eikä puhu kenellekään? Luulisi olevan maailman helpoin taivas tavoittaa. Ei totisesti vaadi ihmiseltä mitään.

Vierailija
35/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Se kertoo enemmä

Ap on tuolla elämäntavalla saanut itselleen yksinäisyyden ja itsetuhoiset ajatukset. Että ehkä se kertoo kuitenkin enemmän ihan vaan hänestä kuin minusta.

Vierailija
36/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmen viikon kuluttua neljän viikon loma ja todennäköisesti käyn kerran mökillä vanhempien kanssa ehkä muutaman päivän ajan ja sen jälkeen olen koko muun ajan yksin.

Todennäköisesti vain urheilen ja katson leffoja, ehkä pelaan pc:llä.

Vierailija
37/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole vanhempia, sisaruksia, sukulaisia? Älä nyt sano, että kaikki ovat kuolleet ja olet ainoa lapsi.

Vanhemmat sekä sisko ja veli. Veli on psyykkisesti sen verran sairas, ettei ole puhunut noin 20 vuoteen sanaakaan vieraalle ihmiselle. 

Minä kyllä pärjään työelämässä ja olen onnistunut luomaan hyvän uran it-alalla valtiolla. 

Siskoni on taas sellainen supernormo, jolla ei päässä ole kyllä oikein ajatuksia, mutta omistaa paljon kavereita. Yleensähän tyhjäpäillä on niitä kavereita paljon.

Vanhemmille olen soittanut kerran kuussa. Äitini ja siskoni olisivat kuulemma tulossa käymään. Tässä asunnossani ei ole koskaan käynyt kukaan muu henkilö kuin minä itse.

M40

Vierailija
38/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta ei käynyt ilmi, oliko tämä puhumattomuus ap sinulle ongelma vai onko ongelma se, että työt alkaa ja pitää taas alkaa puhua ihmisille? Joka tapauksessa kuulostaa kivalta lomalta. Tekisi hyvää monelle vastaava sen sijaan että kännätään tai räpelletään somea koko loma.

Miksi oletat, että on jokin ongelma?

No lähinnä tuo ap:n vitsi psykoosin puhkeamisesta loi sellaisen mielikuvan. Sinustako psykoosi loman jälkeen kuulostaa normaalilta?

Vierailija
39/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kummallista kansaa. Yksinäisyys ja epäsosiaalisuus on täällä joku ylpeyden aihe.

Vierailija
40/50 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko elää noin koko loppuelämäsi vai tehdä asialle jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän