Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus miehille: Filippiiniläinen vaimokaan ei ole aina pelkkää ruusuilla tanssimista

Vierailija
13.06.2025 |

Menimme naimisiin ja hän muutti suomeen viime vuonna. Häät oli iso kuluerä, koska filippiineillä iso juhla. N. 15 000€ euroa. Lennot edestakaisin useampi tonni per vuosi, luonnollisesti käymme pari kertaa vuodessa hänen perheen/ystävien luona. Lisäksi maksan hänen vanhemmille seurustelurahaa filippiineille 700€ kuussa.Vaimo ei ole vielä aloittanut opsikelua/työntekoa, miettii mitä haluaisi tehdä. Talouteni alkaa olemaan aika tiukilla ja olen joutunut välillä ottamaan kulutusluottoa.

M33

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei vai? (DNA mainoksen partaukon äänellä)

Vierailija
82/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja en kyllä tiedä miten minua on viety kuin litran mittaa? valtio ja media on suomessa vienyt miehiä kun litran mittaa. aasia miehillä on hyvät luontaisedut, sen voin sanoa. tasa-arvo on aikamme suurin kusetus, se tarkoittaa sitä, että ennen naisten vastuulla olleet asiat on nyt miesten vastuuta yhtälailla ja naiset eivät sitoudu perhe-elämään, koska on helppo lähteä lompsimaan lapsen kanssa, vaatia elatusmaksuja ja ottaa joku uusi kiva "puolfaija" lapsille. kuka itseään kunnioittava mies tuollaiseen diiliin hyppää jos muualla voi vedellä perinteisen mallin mukaan jossa miestä arvostetaan.

"Perinteinen malli" tarkoittaa AINA sitä, että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin, on miehensä armoilla taloudellisesti, eikä PYSTY lähtemään paskasta liitosta vaikka haluaisi. Kuka itseään kunnioittava nainen tuota haluaisi vapaaehtoisesti? Se "perinteisyys" on aina vain mieste

siinähän sen myönsit, että paremmat on luontaisedut ulkomailla miehelle. ja syytön minä nyky suomi naisen kranttuiluun olen, ennemmin otatte koiranpentuja kun teette lapsia, kun gretha thunderbergit ja muut autistit on aivopesseet teidät. onneksi on vielä filippiinit missä eletään sulassa sovussa ja vastavuoroisessa kunnioituksessa kun suomessa 70- luvulla - siitä syystä tämä filippiinit on nykyään niin tapetilla... itse tajusin tämän jo teininä ja lähdin lätkimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaimo ei ole ruusuilla tanssimista"

Tuolla lauseella pääsee Suomen äidinkielenopettajaliiton vitsikirjaan otsikon "Improbaturin arvoiset pökäleet" alle.

Työtön äikän ope kusipääkin herännyt.

Vierailija
84/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka haluaa riskin että jossain vaiheessa saa sanoa lastensa puolfaijalle kättä päivää, kun nainen "kasvoi erilleen" tjmsv ja maksaa elareita, en minä ainakaan - ja tämän pelossa sitä tossun alla sitten hissutellaan ja miellytetään naista

Vierailija
85/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen kyhäämä trolli.

Selvästi. Ei voi kun ihmellä, että päivästä toiseen porukka menee tähän samaan lankaan. Tätä samaa ollut aiemminkin.

Lukekaa avaus ja miettikää, mikä ei ole oikein!

Vierailija
86/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia miehet hakevat näitä kun on ymmärtäneet että ne ovat aasialaisia. Aasi - alainen . Sitten ei kelpaakkaan. 

Vierailija
87/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut miehen avaus, vaan naisen. Kateellinen pahansuopa suomi-matami. Kukaan ei ole niin tyhmä, että maksaa 15 000€ häistä filippiineillä. Sellaisia rahoja ei siellä normaalisti liiku.

Siis trolli.

Että on tyhmää väkeä täällä. Voi luoja!

Vierailija
88/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikkujen kanssa monilla suomalaismiehillä on samanlaisia kokemuksia, mutta aina löytyy uusia, seksin- ja rakkaudennälkäisiä höynäytettäviä.

T. Expatti

Mut aasialaiset on hiton seksikkäitä toisin kun lihavat suomi mammat.

Vierailija
89/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja en kyllä tiedä miten minua on viety kuin litran mittaa? valtio ja media on suomessa vienyt miehiä kun litran mittaa. aasia miehillä on hyvät luontaisedut, sen voin sanoa. tasa-arvo on aikamme suurin kusetus, se tarkoittaa sitä, että ennen naisten vastuulla olleet asiat on nyt miesten vastuuta yhtälailla ja naiset eivät sitoudu perhe-elämään, koska on helppo lähteä lompsimaan lapsen kanssa, vaatia elatusmaksuja ja ottaa joku uusi kiva "puolfaija" lapsille. kuka itseään kunnioittava mies tuollaiseen diiliin hyppää jos muualla voi vedellä perinteisen mallin mukaan jossa miestä arvostetaan.

"Perinteinen malli" tarkoittaa AINA sitä, että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin, on miehensä armoilla taloudellisesti, eikä PYSTY lähtemään paskasta liitosta vaikka haluaisi. Kuka itseään kunnioittava nainen tuota haluaisi va

Tässä hyvä kokkare filipiinonaisten asemasta

Vierailija
90/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perinteinen malli" tarkoittaa AINA sitä, että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin, on miehensä armoilla taloudellisesti, eikä PYSTY lähtemään paskasta liitosta vaikka haluaisi.

"And the mothers just children themselves..."

Vierailija
91/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perinteinen malli" tarkoittaa AINA sitä, että nainen hoitaa kodin ja lapset yksin, on miehensä armoilla taloudellisesti, eikä PYSTY lähtemään paskasta liitosta vaikka haluaisi. Kuka itseään kunnioittava nainen tuota haluaisi va

En pidä gretasta enkä miehistä. Enkä myöskään kaappaisi koiranpentua oman hoivavaistoni tyydyttämiseksi. Niin kauan kun olen lapseton, nautin elämästä lapsettomana. Siitoshullut pysykööt kaukana omissa elukkayhteisöissään.

Vierailija
92/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi. Ei voi kun ihmellä, että päivästä toiseen porukka menee tähän samaan lankaan. Tätä samaa ollut aiemminkin.

Lukekaa avaus ja miettikää, mikä ei ole oikein!

Trolli tai ei, mitä väliä. Ota huomioon, meitä yksinäisiä suomalaisia naisia on paljon ja haluamme voimaantua tarinan avulla haukkumalla pataluhaksi ulkomaalaiset köyhät naiset ja  siinä samalla suomalaiset vätysmiehet. 

Anna meille meidän jokapäiväinen voimaantuminen. Siten olemme taas parempia ihmisiä.

Vierailija
93/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Suomalaisena miehenä uskon aloituksen helpostikin, eikä mulle kelpaakaan kuin suomalainen nainen. Itsenäinen, koulutettu, arvonsa tunteva. En kaipaa kumppaniksi mitään filippiiniläistä kotiorjaa, jota näytellä kylillä. On näitä filipinoja ja thaikkuja tuttavapiirissä nähty, harvoin päättyy muuhun kuin eroon. Nainen kun oppii kunnolla kielen, saa ystäviä, töitä jne niin se ei tarvi sitä 30v vanhempaa suomipölvästiä enää mihinkään.

M45

"Kiitos kun puolustit meitä naisia vauva.fi:ssä, lähdetkö joku päivä kahville? 😚🤗"

On se mitä tämä mies ajattelee tälläisen simppaus viestin lähettäessään 🤣

M35

Vierailija
94/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Suomalaisena miehenä uskon aloituksen helpostikin, eikä mulle kelpaakaan kuin suomalainen nainen. Itsenäinen, koulutettu, arvonsa tunteva. En kaipaa kumppaniksi mitään filippiiniläistä kotiorjaa, jota näytellä kylillä. On näitä filipinoja ja thaikkuja tuttavapiirissä nähty, harvoin päättyy muuhun kuin eroon. Nainen kun oppii kunnolla kielen, saa ystäviä, töitä jne niin se ei tarvi sitä 30v vanhempaa suomipölvästiä enää mihinkään.

M45

"Kiitos kun puolustit meitä naisia vauva.fi:ssä, lähdetkö joku päivä kahville? 😚🤗"

On se mitä tämä mies ajattelee tälläisen simppaus viestin lähettäessään 🤣

M35

"Ei haittaa että on incel, jos saa muilta inceleiltä hyväksyntää" 

On se mitä tämä mies ajattelee lähettäessään tällaisen incelviestin

Vierailija
95/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus 20 vuotta sitten tämmöisen kanssa treffeillä Suomessa. Kun näki mun auton, niin kiinnostus loppui siihen.

Olen nykyään aika varakas mies.

Vanhana rahalla ei ole väliä, kun on kroppa ja nuoruus mennyt.

Epäilemättä tuo halusi nuoren, nätin ja varakkaan.

Tosin siinä meni lankaan, kun en ole koskaan ajanut kovin kalliilla autoilla.

Vanhalla autolla ajaminen tai autottomuus on hyvä keino karsia pinnalliset gold diggerit pois. Jos nainen kysyy: "mikä auto sulla on" tietää automaattisesti että jatkoa ei seuraa.

Vierailija
96/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun #vaimoaasiasta ei ole jo paikalla

Se on osastojaksolla lepositeissä. 

Vierailija
97/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että joka paikassa pitää miehen tehdä hulluna töitä "saadakseen" naisen, vaikka nainenkin haluaa avioon, perheen yms.

Biologia.

Mieti vähän, keksit kyllä.

Vierailija
98/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikan nainen paras nainen!

Minulle taas paras on Suominainen ollut jo pitkään ja on niin kauan kuin elän.

Vierailija
99/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aasiassa samoja ihmisiä kuin täälläkin. Jos täällä olisi yhtä köyhää niin kuvio olisi sama. Aasiasta löytää hyviä tyyppejä, muttei kuitenkaan Pattayan baareista.

Vierailija
100/102 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla naisilla kannattaa pitää vain hauskaa, vain typerys menee naimisiin heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi