Varoitus miehille: Filippiiniläinen vaimokaan ei ole aina pelkkää ruusuilla tanssimista
Menimme naimisiin ja hän muutti suomeen viime vuonna. Häät oli iso kuluerä, koska filippiineillä iso juhla. N. 15 000€ euroa. Lennot edestakaisin useampi tonni per vuosi, luonnollisesti käymme pari kertaa vuodessa hänen perheen/ystävien luona. Lisäksi maksan hänen vanhemmille seurustelurahaa filippiineille 700€ kuussa.Vaimo ei ole vielä aloittanut opsikelua/työntekoa, miettii mitä haluaisi tehdä. Talouteni alkaa olemaan aika tiukilla ja olen joutunut välillä ottamaan kulutusluottoa.
M33
Kommentit (102)
Niin. Suominainen on lomp*kkoloinen kun taas aasiatar osaa rakastaa ehdoitta. Lol.
Vierailija kirjoitti:
On Aasiassa paljon hyviäkin naisia, joista saa hyvän vaimon. Valitettavasti rahan lypsäjät ovat niitä innokkaimpia tutustumaan länsimaiseen mieheen. Kun on hoksottimet hereillä huomaa kyllä kun siellä aletaan kyselemään paljon tienaa, mitä teet työksi yms. Ilmiselvää miksi niitä kysellään.
Minä tunnen paljon kunnollisia japanilaisia naisia joita kiinnostaa tietää nuo samat seikat, mutta ei siksi että olisivat rahan perässä, vaan koska he haluavat lapsia, ja Japanissa lapsen kasvatus päivähoitoineen ja kouluineen on järisyttävän kallista, eikä naisella vieläkään ole asiaa takaisin työelämään jos on mennyt lapsen hankkimaan, enintään arubaito eli part time tyyliseen, huonopalkkaiseen, jolla ei eletä. Joten miehen on pakko kyetä elättämään koko perhe. Se ei ole naisten tahdosta kiinni vaan (miesten päättämän) yhteiskunnan rakenteista.
Suomalaisen naisen tilanne ei ole yhtä synkkä, mutta koska täällä on normina että molemmat kantaa kortensa kekoon 50/50, suomalaisnaista luonnollisesti kiinnostaa ettei haksahda johonkin paapottavaan elättiin. Eikä lapsen kasvatus täälläkään mitenkään halpaa lystiä ole, joten jos lapsia haluaa niin molemmilla täytyy olla jo vähän paremmat tulot.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella thai/kiina/Filippiinivaimolla tapahtuu jotain dramaattista kotimaassa. Äiti sairastuu syöpään ja tarvitsee kalliita hoitoja yms ja suomipoika maksaa. Tai vanhempien talo palaa. Sanoisivat suoraan että tarvitaan rahaa. Toki jos miehellä realiteetit selvillä, tietää mistä on kyse.
Kaikki Suomeen vaimoiksi halajavat noissa maissa on sitä yhteiskunnan köyhintä porukkaa yleensä. Naisia joilla ei ole vaihtoehtoja.
Ei kai kukaan peräkamarinpoika nykypäivänä kuvittele, että Thaimaan baaritytöt ovat tosissaan näiden vanhojen, kaljujen, rumien ja lihavien ukkojen kanssa? Youtube on täynnä kertomuksia, kuinka vanhat ukot rakentavat taloja maaseudulle Thaimaassa, sitten nainen potkaisee ukon ulos, saa talon ja kaiken omaisuuden itselleen. Näillä tytöillä on monta miestä ympäri maailmaa, jotka lähettävät rahaa heille kuukausittain. Nämä tytöt ovat kehittäneet taiteenlajin huijatakseen länsimaalaisia, epätoivoisia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun rahat loppuu niin rakkaus kuihtuu. Mitä muuten on seurusteluraha?
Huoraamisen hintalappu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Aasiassa paljon hyviäkin naisia, joista saa hyvän vaimon. Valitettavasti rahan lypsäjät ovat niitä innokkaimpia tutustumaan länsimaiseen mieheen. Kun on hoksottimet hereillä huomaa kyllä kun siellä aletaan kyselemään paljon tienaa, mitä teet työksi yms. Ilmiselvää miksi niitä kysellään.
Minä tunnen paljon kunnollisia japanilaisia naisia joita kiinnostaa tietää nuo samat seikat, mutta ei siksi että olisivat rahan perässä, vaan koska he haluavat lapsia, ja Japanissa lapsen kasvatus päivähoitoineen ja kouluineen on järisyttävän kallista, eikä naisella vieläkään ole asiaa takaisin työelämään jos on mennyt lapsen hankkimaan, enintään arubaito eli part time tyyliseen, huonopalkkaiseen, jolla ei eletä. Joten miehen on pakko kyetä elättämään koko perhe. Se ei ole naisten tahdosta kiinni vaan (miesten päättämän) yhteiskunnan rakenteista.
Suomalaisen naise
Lisään vielä sen että japanilaiset naiset eivät yleensä katso suomimiehiin päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan peräkamarinpoika nykypäivänä kuvittele, että Thaimaan baaritytöt ovat tosissaan näiden vanhojen, kaljujen, rumien ja lihavien ukkojen kanssa? Youtube on täynnä kertomuksia, kuinka vanhat ukot rakentavat taloja maaseudulle Thaimaassa, sitten nainen potkaisee ukon ulos, saa talon ja kaiken omaisuuden itselleen. Näillä tytöillä on monta miestä ympäri maailmaa, jotka lähettävät rahaa heille kuukausittain. Nämä tytöt ovat kehittäneet taiteenlajin huijatakseen länsimaalaisia, epätoivoisia ukkoja.
Ulkkis ei vissiin saa omistaa kiinteistöjä Thaimaassa. Kaikki naisen nimiin. Ka-ching!
Aina huvittanut nämä netissä "konservatiivisia, palveluhenkisiä aasialaisia vaimoja" hehkuttavat länsimaiset miehet.
Ei siinä jos tajuatte jutun juonen. Moni vanha ukko kuitenkin tuntuu olevan naiivi tai jossain itsepetostilassa. Kuvittelevat hakevansa söpön pikku lelun, vaikka saavat niskoillensa pippurisen pikku justiinan.
Aasialaisissa kulttuureissa naisen vähän pitää esittää avutonta. Hymyillään ja kikatellaan miehille, sanotaan eii eii hihitellen. Semmoisella lapsekkuudella saadaan se mies nalkkiin. Sitten mennään naimisiin ja se oikea temperamentti tulee esille. Nämä naiset ovat kuulkaa pojat kaikkea muuta kuin avuttomia! Häikäilemättömämpiä ja määrätietoisempia saa etsiä.
Tiedän mistä puhun. Minä olen naisena nähnyt, millaisia aasialaisten naisten todelliset minät on, he näyttävät sen kyllä naisporukassa, etenkin pikku hiprakassa. He vievät miehiä kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Afrikan nainen paras nainen!
Mun mielestä paras on kuitenkin suomalainen nainen.
Sitten norjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, ettei palstan naisia kiinnosta nämä peräkammarinpojat v ttujakaan. He haluavat vain ulkomaisen kilpailun pysyvän poissa.
Ei ulkomaalaiset naiset ole mitään kilpailijoita. Suomalaisilla naisilla on edelleen todella hyvä menekki suomalaisten miesten joukossa eikä tilanne ole ulkomaillakaan huono. Enemmän naisia huolettaa ulkomaalaisten naisten tilanne ja asema Suomessa ja toisaalta vähän naurattaa ja säälittää miesten tyhmyyskin. Mutta jos tilanne on win-win, niin asia ei kiinnosta yhtään enempää kuin kenenkään muunkaan tuntemattoman pariskunnan elämä.
Kävin joskus 20 vuotta sitten tämmöisen kanssa treffeillä Suomessa. Kun näki mun auton, niin kiinnostus loppui siihen.
Olen nykyään aika varakas mies.
Vierailija kirjoitti:
Kävin joskus 20 vuotta sitten tämmöisen kanssa treffeillä Suomessa. Kun näki mun auton, niin kiinnostus loppui siihen.
Vanhana rahalla ei ole väliä, kun on kroppa ja nuoruus mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, ettei palstan naisia kiinnosta nämä peräkammarinpojat v ttujakaan. He haluavat vain ulkomaisen kilpailun pysyvän poissa.
Ei kiinnostakaan, joten filipino ei ole kilpailijamme. Ei ole rehellisesti keneltäkään pois että joku hakee vaimon sieltä. Vaikka saisi suomen kansalaisuudenkin niin pohjoinen kyllä nujertaa ja muuttaa asenteen. Kulttuurimme ei ole ihmisissä vaan ilmastossa. Tulette oppimaan.
Älkääpä naiset viitsikö selitellä. Kyllä tässä paistaa kirkkaasti läpi että teitä ärsyttää suunnattomasti kun jopa joku alhainen inseli hakee aasialaisen itseänne kauniimman naisen itselleen vaikka sitten rahalla. Kun heille pitäisi kelvata se suomalainen nainen vaikka ette heitä huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhana rahalla ei ole väliä, kun on kroppa ja nuoruus mennyt.
Epäilemättä tuo halusi nuoren, nätin ja varakkaan.
Tosin siinä meni lankaan, kun en ole koskaan ajanut kovin kalliilla autoilla.
Kotimainen suttura olis tullut halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kyhäämä trolli.
Miksi olisi? Suomalaisena miehenä uskon aloituksen helpostikin, eikä mulle kelpaakaan kuin suomalainen nainen. Itsenäinen, koulutettu, arvonsa tunteva. En kaipaa kumppaniksi mitään filippiiniläistä kotiorjaa, jota näytellä kylillä. On näitä filipinoja ja thaikkuja tuttavapiirissä nähty, harvoin päättyy muuhun kuin eroon. Nainen kun oppii kunnolla kielen, saa ystäviä, töitä jne niin se ei tarvi sitä 30v vanhempaa suomipölvästiä enää mihinkään.
M45
Onneksi löysin aikoinaan japanilaisen vaimon. Ei ole moisia taloudellisia huolia sukulaisista puhumattakaan.
Thaikut eivät myöskään ole mitään halpoja morsiamia. Usein rahaa halutaan lähettää kotiin, päästä nenäleikkaukseen ja ostaa loma-asunto kotimaasta (ulkomaalinen ei voi omistaa thaikuissa kiinteistöjä, joten vaimon suvulle menee sekin) ruoka mitä marketeissa myydään ei kelpaa, vaan kaiken pitää olla etnisestä kaupasta kymmenen kertaa kalliimmalla
Sitten se niin ihanan ahkera thaikkuvaimo käy töissä ja tienaa 11€ tuntipalkkaa. Siinähän elätät
Vierailija kirjoitti:
On Aasiassa paljon hyviäkin naisia, joista saa hyvän vaimon. Valitettavasti rahan lypsäjät ovat niitä innokkaimpia tutustumaan länsimaiseen mieheen.
Kai nyt hitaanakin tajuat, ettei sinussa mitään muuta kiinnostavaa ole.
Et saa kumppania kotimaasta olemattomalla viehätysvoimallasi niin yrität Aasiasta rahalla.
Siksihän hillotolppapersuilla on mustat tai ruskeat ostovaimot.
"PERHEELLE" jos ymmärrät mitä tarkoitan.