Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö/Nolo kysymys lapsivedestä/virtsasta

Vierailija
19.09.2008 |

eli mistä ne erottaa onko housuun tullut neste lapsivettä vai virtsaa?

Itsellä tänään ollut pöksyt märkänä, on hajutonta ja lähes väritöntäkin.

erottaako ne sitten vaikka kun ovat kuivuneet? Kusi keltaista ja lapsivesi jotain muuta=)

Kiitän jo vastauksista =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin on semmoista ihan vesimäistä valkovuotoa, jota voi tulla silleen tipoittain...

rv 27+5

Vierailija
2/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko virtsaa, lapsivettä vai valkovuotoa.. jollain ph-testillä ilmeisesti selviää.

Itsellä ainakin lapsivesi on ollut siteessä selvästi vaaleanpunertavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin, että lapsivettähän se oli ollut koko päivän. Mun mielestä se haisee vähän pissan ja sperman sekotukselle, eli siis jam ;O)

Vierailija
4/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onko virtsaa, lapsivettä vai valkovuotoa.. jollain ph-testillä ilmeisesti selviää.

Itsellä ainakin lapsivesi on ollut siteessä selvästi vaaleanpunertavaa..

Vierailija
5/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä, että lapsivesi on väriltään kirkasta eikä haise yhtään miltään kuten pissa tai valkovuoto!

Vierailija
6/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä nyt alkaa analysoimaan(kaikkea se raskaus teettää) niin ihan just joltain sen välimuodoltahan se haiskahtaa(vaikka äsken kirjoitin että hajuton piti kirjoittamani että lähes)

ap=)

Vierailija
7/7 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin viikolla 33 housut märkänä ja rupesin haistelemaan että onko lapsivesi hulahtanut vai oliko tullut pissat pöksyyn. Vähän haisi pissalle,mutta läksin kuitenkin sairaalaan. Matkalla rupesi jo kaduttamaan ja nolona kerroin hoitajalle, miksi olin tullut. Teki testin ja oli lapsivettä...Ja parin päivän päästä olin tuore äiti. Et silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän