Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti: 50-vuotiaat harrastivat seksiä puistossa kaikkien nähden - kukaan ei viitsinyt soittaa poliisia

Vierailija
13.06.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59f7b4db-cbd9-4ff7-b694-39fb1e05cea5

Seinäjoella koiran kanssa lenkillä ollut henkilö todisti poikkeuksellista näkyä perjantaina: yli 50-vuotias pariskunta harrasti seksiä julkisesti Lakeudenpuiston vieressä olevalla nurmialueella. Lukija kertoi nähneensä miehen riisuvan housunsa ja itse aktin tapahtuvan ilman kiirettä. Paikalla oli jonkun verran muita ihmisiä, eikä kukaan soittanut poliisia. Pohjanmaan poliisi ei saanut ilmoitusta tilanteesta. Rikoskomisario muistuttaa, että tällaisissa tapauksissa tulisi ottaa yhteys hätäkeskukseen. Julkinen sukupuolisiveellisyyden loukkaaminen voi johtaa sakkoihin tai jopa vankeuteen.

Tässä on yksi esimerkki siitä, mihin suuntaan yhteiskunta on valumassa: ihmiset kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa missä tahansa, ilman seuraamuksia. Jos nuoret tekisivät näin, olisi jo moraalipaniikki ja poliisi paikalla, mutta kun kyseessä on yli viisikymppiset, se kuitataan "ikimuistoisena kesäseikkailuna". Ja miksi lukija ei soittanut poliisia? Onko meistä tullut niin turtia, ettei mikään enää hetkauta? Vai pelätäänkö nykyään enemmän syyllistämistä kuin rikoksia? Miten pitkälle pitää mennä ennen kuin joku sanoo että nyt riittää?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei yhtään yllätä, että tapahtui SEINÄJOELLA. 

Vierailija
42/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin höylännyt puolison kanssa koiraa ulkoiluttaessa, luonnossa höyläämisessa on kyllä jotain erikoista, vilpoinen tuuli takapuolessa tuntuu kivalta.

Eläimeen sekaantuminen on kyllä jo liikaa.

Ja vielä puolison kanssa höylänneet samaa koiraa - hyi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavathan homotkin harrastaa seksiä julkisilla painoilla, niin miksi eivät muutkin saa?

Vierailija
44/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaista rappiota 🤢🤮

Vierailija
45/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä itsekin on tullut höylättyä luonnossaa monta kertaa, ei se nyt mitään niin poikkeuksellistaa ole. Joku tehnyt taas tikusta asiaa 🙄

Vierailija
46/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jotenkin hellyyttävää että keski-ikäisten väliltä löytyy kemiaa ja intoa seksuaaliseen kanssakäymiseen :) Siksi positiivinen asia joten antaa harrastaa.

Eikö haittaa jos lapsi näkisi? 

Kun ei ole lasta, ei ole uhriakaan.

Kyllä ihan aikuinenkin on uhri. En minä tuollaista haluaisi nähdä.

Vierailija
47/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on  nyt jollakin insinöörillä tosiaan ruvennut mopo keulimaan huolella. Tuo lienee S-joella ihan normaalia toimintaa. Oliko naisella musta tukka ja Marimekon unikkoleninki?

Vierailija
48/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei takauma nuoruudesta! 

Mä olin 17 ja lähdössä jonnekin kavereiden kanssa. Otin siinä takkia esille ja se löyhkäs aivan karmeelle. MITÄ?! Äiti oli lainannut sitä edellisiltana, kun oli baareihin lähtenyt ja voi juma... Se takki oli yltäpäältä koiran paskassa!

Takki lensi kylppäriin ja äiti paikalle. Se oli kamalassa krapulassa ja meikä vaati selitystä. Se vaan naama punasena yökki, että et tahdo tietää. Ota joku toinen takki, hän siivoo tuon. Ilman muuta, mutta... sitten se anto mulle vielä kaksi 20 markan seteliä! Menipä suu kiinni.

Myöhemmin se sitten osti mulle uuden takin, ei se löyhkä nahkatakista oikein lähtenyt. Sain mä jossain vaiheessa kuulla, että olivat lempineet miesystävänsä kanssa baari-illan jälkeen ja tietty löytäneet sen suurimman koiran läjän puuhilleen.

Vierailija
49/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on  nyt jollakin insinöörillä tosiaan ruvennut mopo keulimaan huolella. Tuo lienee S-joella ihan normaalia toimintaa. Oliko naisella musta tukka ja Marimekon unikkoleninki?

On mustatukkainen Marimekkomamma saanut kyytiä huolella. 

Vierailija
50/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on jotenkin hellyyttävää että keski-ikäisten väliltä löytyy kemiaa ja intoa seksuaaliseen kanssakäymiseen :) Siksi positiivinen asia joten antaa harrastaa.

Helppo ratkaisu eli älä toljota.

Vierailija
51/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä itsekin on tullut höylättyä luonnossaa monta kertaa, ei se nyt mitään niin poikkeuksellistaa ole. Joku tehnyt taas tikusta asiaa 🙄

Piilossa vai keskellä puistoa jossa on paljon ihmisiä? On vähän eri asia.

Vierailija
52/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ryppyinen perse ainakin näkyi kuvassa .

Vierailija
53/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiset niin tohkeissaan kun vielä ottaa eteen ja emännällä vako kostuu. Pitää oikein julkisesti muille esitellä. 

Vierailija
54/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelee silmät auki niin näkee väkisin, ei tarvi toljottaa. Ja minun tehtäväni ei ole katsoa muualle, heidän tehtävänsä on mennä muualle.

Vierailija
55/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken ko. paikkakunnan sivistystasosta. 

Vierailija
56/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelee silmät auki niin näkee väkisin, ei tarvi toljottaa. Ja minun tehtäväni ei ole katsoa muualle, heidän tehtävänsä on mennä muualle.

Hah, eli haluat sittenkin katsoa! 😂😂😂

Vierailija
57/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, eli haluat sittenkin kat

Oletko jotenkin seksuaalisesti häiriintynyt?! 🤮🤢

Vierailija
58/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen, että ohikulkija alkanut kuvaamaan.

Vierailija
59/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on se seksi Seinäjoella! - Portion Boys-

Vierailija
60/106 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin seksuaalisesti häiriintynyt?! 

En ollenkaan, mutta osaan olla katsomatta asioita, joita en halua katsoa. Sinä sen sijaan katsot ja valitat ja SE on häiriintynyttä 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi