Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KELAN työntekijöillä on ILMAINEN HAMMASHUOLTO - MAKSETAAN YKSITYISELLÄ TYÖSKENTELEVIEN SELKÄNAHASTA

Vierailija
13.06.2025 |

Julkisella on nykyään paremmat palkat ja edut kuin yksityisellä. Yksityinen puoli kuitenkin elättää Suomea. On alkanut suorastaan vtuttaa tämä. Kun olin nuori, kukaan ei halunnut julkiselle töihin, koska siellä oli huonommat palkat, nykyään julkinen porsastelee kuin sika veronmaksajien rahoilla. Itse ainakin vaadin todella hyvää palvelua ja valitan joka asiasta julkiselle, jos asiat eivät suju. Tehköön jotain palkkansa eteen. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan pääjohtajalla on autonkuljettaja ja oma kokki. Mitäs siihen sanot?

Aa, no sille voitais tehdä jotain. KELA ei ole KESKO, vaan ihan julkisen puolen virka. KESKOn toimarilla on siis oma kuski, mutta ei ymmärtääkseni kokkia

On sillä.

Vierailija
22/24 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen puoli pitäisi puolitta.

Sekä määrä puoleen ja palkat puoleen.

Siitä se lähtee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että kelalaisilla on myös lomaa. Mitä ihmettä? Ihmekös hakemukset makaavat kuukausikaupalla!

Vierailija
24/24 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain aikas hyvät edut aikanaan, kun oli sairauskassa töissä. Hampuuääkäriä 380 e/v, rillit 300 e/2 vuotta, fyssarit, psykologit, lääkkeet (kelan korvausten jälkeen) yms korvattiin 80 %, aina 500 euroon asti. Se oli kivaa se.