Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö miehesi sähköpostinsa sinulle , teidän ettei tarvitse mutta näyttääkö jos pyydät?

Vierailija
19.09.2008 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein tarkistan postin ja poistan turhat roskapostit jne.

Vierailija
22/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nyt olisi kyse jostain molemmille tarkoitetusta postista tms. Vaikka unohtaisi mies sähköpostinsa auki, niin en todellakaan lukisi. Eikä lukisi hänkään minun postejani. Toisen postien lukeminen on todella epäkunnioittavaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttänyt olevan pikasilmäyksellä, lähinnä töihin liittyvää. Miehellä sitävastoin on minun salasana ja olen sanonut, että senkun katsoo, jos kiinnostaa, mitään salaista siellä ei ole. Ei kuulemma halua katsoa.

Vierailija
24/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän exän salasanat sähköpostiin, messengeriin, huutonettiin... lähes kaikkiin mihin se on netissä rekisteröitynyt. Niin ja puhelimen pin-koodin tiedän myös. Erosta on kaksi vuotta ja tuossa pari viikkoa sitten kokeilin onko se jo vaihtanu salasanansa, mutta ei oo.

Vierailija
25/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntuu kauhealta ajatella, että jonkun ystäväni mies esim. säännöllisesti lukisi minun lähettämäni tekstiviestit ja sähköpostit ystäväni puolesta...vrt. siihen, että monet naiset ilmoittivat lukevansa miehensä postit ja viestit "miehen pyynnöstä".

Vierailija
26/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miks miehen pitäis nähdä mun. Mulle ei tulis edes mieleenkään moista pyytääkään. Jos tällä kysymyksellä haetaan jotain pettämis-jutskia, niin pettäjä pettää vaikka apteekkireissulla, ei sitä pysty estämään.

Vierailija
27/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotikoneelle se on tallentanut käyttäjätunnuksensa ja salasanansa yliopiston sähköpostiin ja pääsen sinne osoitesivua klikkaamalla milloin vain jos tahdon.

Vierailija
28/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin harvemmin minä mitään lupia kyselen mieheltä, ennemmin päinvastoin, että mies pyytää minua katsomaan postit. En tietenkään ala sieltä lukemaan niitä viestejä, jotka on miehen kavereilta, joten turha sitä on pelätä, että joku kirjesalaisuus rikkoontuisi. Vaan esim, kun meidän arkkitehti lähettää uudet luonnokset miehen postiin, niin en kyllä koe olevani mikään kirjesalaisuuden rikkoja, kun avaan sen viestin, että pääsen kommentoimaan kuvia.

Ja kyllä siellä on paljon muitakin asioita, jotka koskettaa meitä molempia, joten paremmin olen perillä meidän asioista, kun luen itse. Ei mies ihan kaikkea kuitenkaan muista mulle raportoida.

Vierailija
29/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kainalossaan ja jättää usein postit auki pöytäkoneelle, joten eipä tuolla siellä taida mitään sellaista olla, mitä minä en saisi nähdä.

Mutta jos KYSYISIN, saanko katsoa postisi läpi, ei varmaan periaatteesta näyttäisi tai ainakin loukkaantuisi. Olisihan se aikamoinen epäluottamuslause. Omat sähköpostit, kirjeet, kalenteri ym. ovat meidän parisuhteessa ihmisen omaa aluetta, kuten nyt vaikkapa oma aika. Jos mies sanoo menevänsä kaverin kanssa pelaamaan golffia, minä tiedän ja luotan, että hän tekee juuri sitä mitä sanoo. Samoin - koska luotan mieheeni - tiedän ja luotan, ettei hänen sähköposteissaan ole mitään epäilyttävää tai minua loukkaavaa. Samoin luottaa hän minuun. Jos jompikumpi pyytäisi saada nähdä toisen postit, sehän olisi epäluottamuslause. Todennäköisesti itsekin loukkaantuisin, jos mies vastaavaa pyytäisi, ja sanoisin, ettei ole sinun asiasi penkoa postejani itseäsi rauhoittaaksesi, vaan sinun asiasi on luottaa minuun ja meidän suhteeseen.

Epäluottamusta ei ratkaista sillä, että toiselle annetaan "lupa" syynätä, ettei mitään ole tekeillä (lupa lukea toisen posteja tai selata kännyä). Epäluottamus pitää kitkeä suhteesta pois muuten. Niin, ettei tarvitse mitään tarkistus-syynejä.

Vierailija
30/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että tarkistussyyneihin on tarvittaessa lupa.

Vierailija
31/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen matkoilla ollessaan käyttänytkin hänen sähköpostiaan ja vastannut hänen puolestaan. Ja meilejä on useinkin naisilta, joista en tiedä mitään :D enkä viitsi edes kysyä.

Vierailija
32/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi mitään syytä miksi pyytäisin. sama koskee tekstiviestejä - en kuuntele puheluitakaan. Samaa odotan kyllä häneltäkin - LUOTTAMUSTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi