Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa, elämäni noloin juttu kävi tänään... Itkettää!

Vierailija
24.03.2007 |

Kävin vaunujen kanssa lähimarketissa ostoksilla. Mulla oli ostoskori siinä vaunujen päällä, siis jalkasuojan päällä. Vauva nukkui vaunussa.

Ostin miehelle yhden mäyriksen ja koska se ei mahtunut koriin ja oli niin painava, laitoin sen sinne alakoriin vaunujen alle.

Menin kassalle ja maksoin ostokset, MUTTA UNOHDIN SEN SAATANAN MÄYRIKSEN SINNE ALAKORIIN!!!

Kävelin ulko-ovea kohti, kun KAKSI vartijaa tuli takaa, otti olkavarsista kiinni. Ne vaan sanoi, että pitää mennä niiden mukaan. Ne vei mut sellaiseen koppiin ja toinen alko kysellä. Selitin ja itkin tietenkin, että se oli vahinko, että se oli unohdus ja että käyn usein niiden kaupassa, en tietenkään varastaisi!

Helvetti että nolotti. Ne sanoi, että kuulemma vaunuihin piilotetaan niin paljon tavaraa, että kaikki sellaisetkin " unohdukset" ilmoitetaan poliisille!!!!!!!! Mulle ei ole koskaan käynyt noin eikä ikinä tulisi mieleenkään varastaa mitään!

KUVITELKAA! Mä saan tuollaisen takia jonkun helvetin merkinnän johonkin rekisteriin!!! Sanoin, että tietenkin maksan koko mäyriksen, mutta ei kuulemma enää auttanut siinä vaiheessa.

Olen itkenyt koko iltapäivän!!! Mua nolottaa ja hävettää :-( Missä rekistereissä toi mun " näpistys" sitte muka näkyy? Mä oon lähis ja jos haen joskus esim. päiväkotiin töihin, pitää viedä se rikosrekisteriote tms. Näkyykö se siinä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vessapaperia. HUomasin itse heti kassan jälkeen. Oli vauva, joten olin tosi väsynyt. Koirakin jäi kaupan pihalle sillä reissulla.

Oli tuttu lähikauppa, joten kassa vain hymyili.

Vierailija
62/67 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli turvakaukaloineen ostoskärryissä. Mies latasi ostokset hihnalle ja maksoi. Riisipaketti löytyi parkkipaikalla turvakaukalon alta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä määrä kaljaa ja sen kittaamista pidetään normaalina. Miksi ihmiset ammentaa vettä likaisesta lähteestä, joka ei sammuta janoa, kun sitä voisi ammentaa puhtaasta lähteestä, jonka jälkeen ei tarvitse olla enää janoissaan. Kun tulin uskoon, ei ole edes tehnyt mieli koskea alkoholiin. Jeesus kykenee vapauttamaan kaikista riippuvuuksista, jotka kahlitsee ihmistä.

Se taas, että vaunujen alle jää vahingossa tavaraa on inhimillistä ja minullekin on käynyt joskus niin. Kyllä vartijoidenkin pitäisi osata nähdä, että lastenvaunuja työntelevä äiti, joka kuitenkin maksaa muut ostoksensa on se vähemmän potentiaalinen varas.

Vierailija
64/67 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun tulin uskoon, ei ole edes tehnyt mieli koskea alkoholiin. Jeesus kykenee vapauttamaan kaikista riippuvuuksista, jotka kahlitsee ihmistä.

olen uskovainen ja otan joskus oluen. ei ole reilua tuomita kaikkia olutta ostavia alkoholiriippuvaisiksi. voisin hyvinkin ostaa mäyriksen, jos tietäisin että tarjoan esim. saunaoluset kavereille.

vaikka ollaankin uskiksia, ei meillä ole todellakaan oikeutta tuomita toisia, itseasiassa juuri uskovaisuuden takia meidän ei tulisi tuomita toisia.

tosi monet voivat ottaa oluen tai kaksi, olematta siitä riippuvaisia.

Vierailija
65/67 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miks kaupoissa on hälyttimet kassoilla. silloinhan huomais heti kassalla jos jotain unohtuu maksaa. mut harvoimpa ne hälyyttää just jostai mäyräkoirista.

Ja kun tapahtuu näpistys, ensimmäisenä tulee vartija paikalle joka kuulustelee. Jos näkee aiheelliseksi kutsua poliisit niin kutsuu (tai myymäläpäällikkö käskee kutsua), muussa tapauksessa vartija ottaa tiedot näpistäjältä ja vie ne poliisiasemalle.

Eli asia menee eteenpäin eikä jää sinne vartijankoppiin.

Nimim. kokemusta on.

(hälyportit huusi kassalla, 12vuotias tyttö yritti varastaa ripsivärin, mentiin takahuoneeseen ja soitettiin vartija paikalle. Olen siis myyjä)

Vierailija
66/67 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei todellakaan ole mikään kone tai robotti, kaikille sattuu unohduksia ja kömmähdyksiä. Tosi ärsyttävää, että tuollaisen mokan takia tulee ilmoitus johonkin rekisteriin! Ilmeisesti kaupoilla ei ole muuta vaihtoehtoa, sen verran taitaa tavaraa hävitä.

Vierailija
67/67 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kaiken me muut maksamme kohoavissa hinnoissa.

Ei vartijat, tai muu kaupan menkilökunta voi nähdä etukäteen, kuka on potentiaalinen varas. Heitä ikävä kyllä löytyy joka ikäryhmästä aja ammattikunnasta. Lapsista vanhuksiin ja äideistä myyjiin ja johtajiin asti.

Vaikka maksaa pienemmät ostokset hämäyksenä, voi mukana olla tarkoituksella piilotettuakin tavaraa.

Harmiksemme emme me kaupan työntekijätkään ole selvännäkijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän