Nordean tunnuslukulaite
Syyskuussa tulee uusi laite.
Lähettävätkö postissa vai pitääkö mennä konttoriin?
Kommentit (38)
Lataa sovellus, paljon nopeampi ja helpompi kuin laite.
Vierailija kirjoitti:
Uusi laite tulee kotiin postitse, mutta asiasta pitää sopia pankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laitetta mihin ladata.
nordea vois kyllä kertoa mitä asiakkaan pitää tehdä.
Aivan kertakaikkisen mahdoton pankki.
Toimi hyvin siihen asti, kunnes kaikki digitalisoitui, sen jälkeen on muutellut tökkivää järjestelmäänsä koko ajan ja sekaantuu henk.koht raha-asioihin, kuin mikäkin poliisimestari. Palvelu = sitä ei ole ja jos sitä on se on vttuilevaa ja tylyä.
Onneksi ymmärsin lähteä nordeasta. Siellä on jatkuvan muutoksen ja oikun armoilla. Asiakas on Nordeassa riesa, josta haluavat eroon.
Tilasin netin Nordean sovelluksen kautta. Tuli postilaatikkoon. Onhan se isompi kuin valkoinen, mutta käyttö ihan Ok näin neljän kk:n kokemuksella.
Ei aavistustakaan mihin ottaa yhteyttä,eihän noita pankkejakaan ole enää.
ei tarvi mennä, soita sinne tunnistautuen ja tilaa siitä, helppoa. Tulee n. viikon kuluttua ja ohjeet on helpot käyttöön ottoon.Knstsii tilata ajoissa ettei ole suurimmassa ruuhkassa kun syyskuun puolivälissä pitää olla se uusi.
Asiakkaan pitää soittaa asiakaspalveluun. Ei voi tilata verkkopankissa.
Tekstarilla tulee laitteen aktivoinnissa tarvittava numerokoodi. Itse laite tulee postitse kotiin. Laite tulee tosi pienessä pahvilaatikossa, ihme että Posti edes kuljettaa niin pientä laatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
nordea vois kyllä kertoa mitä asiakkaan pitää tehdä.
on siitä ilmoitettu jo menestikin verkkopankin ilmoituksissa
Vierailija kirjoitti:
Tilasin netin Nordean sovelluksen kautta. Tuli postilaatikkoon. Onhan se isompi kuin valkoinen, mutta käyttö ihan Ok näin neljän kk:n kokemuksella.
Tarkoitatko sitä viestiä mikä tuli muutama kuukausi sitten pankin sivuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laitetta mihin ladata.
Millä laitteella sitten lähetät viestejä?
sovellus toimii hyvin (suosittelen vaihtamaan siihen ja jos vielä ei älypuhelinta ole, niin hankkimaan) ja on ehkä pankkien parhaimmistoa (ainakin niihin verrattuna mitä itse käytän)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä viestiä mikä tuli muutama kuukausi sitten pankin sivuille?
Kyllä. Kannattaa hoitaa ajoissa laite kotiin, ettei joudu ruuhkiin.
voi herranlettas, tuollainen Gps vakoilukapula persuksissa täytyy nyt mennä jokapaikkaan.
varmaan thaimaassa oleskelu johtaa pankkitunnusten lakkauttamiseen - valvontahan tuossa on takana.
Nordea ID -laitteen tilaaminen
Voit tilata Nordea ID -laitteen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos olet ottamassa Nordea ID -laitetta ensimmäistä kertaa käyttöön, tutustu Nordea ID -laitteen aktivointiohjeisiin.
Nordea ID -laitteen ominaisuudet
Laite muistuttaa taskulaskinta.
Laitteessa on kamera, jolla luet QR-koodin vahvistaessasi tapahtumia, kuten kirjautumisen verkkopankkiin.
Laite toimii pattereilla.
Laite ei ole vedenkestävä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kertakaikkisen mahdoton pankki.
Toimi hyvin siihen asti, kunnes kaikki digitalisoitui, sen jälkeen on muutellut tökkivää järjestelmäänsä koko ajan ja sekaantuu henk.koht raha-asioihin, kuin mikäkin poliisimestari. Palvelu = sitä ei ole ja jos sitä on se on vttuilevaa ja tylyä.
Onneksi ymmärsin lähteä nordeasta. Siellä on jatkuvan muutoksen ja oikun armoilla. Asiakas on Nordeassa riesa, josta haluavat eroon.
Minä olen myös lähdössä Nordeasta. Täytyy vain odottaa, kunnes määräaikaistilini erääntyy, jotta saan korkorahat. Ihan pas.kaa "palvelua". Olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten.
Mulla sama juttu,varmaan pitää mennä konttoriin.