Kysymyksiä erakoille. Miksi olet mieluiten yksin? Mistä lähtien olet harjoittanut elämäntapaasi? Mitä teet työksesi?
Kysymyksiä erakoille. Miksi olet mieluiten yksin? Mistä lähtien olet harjoittanut elämäntapaasi? Mitä teet työksesi?
Kommentit (12)
Ilmeisesti kysymys on vapaaehtoisesti erakko.
En pidä ihmisistä etenkään tyhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Hah. moni saattaa ajatella susta samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyhmän tulisi huolia kaverikseen toinen tyhmä?
On olemassa kahdentyyppisiä. Niitä, jotka painavat muita alas ja niitä, jotka tukevat toisia ihmisiä. Yli 90% ihmisistä painaa toisia alas. On siis järkevämpää olla yksin.
Olen ihmisvihaaja-sadisti-nihilisti. Toivon ihmisille kärsimystä ja kuolemaa ja saan niistä itse suurta tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Pitäisikö sen jotenkin haitata tai saada eristäytynyt muuttamaan toimintaansa? Vai mitä h*#vettiä sä sönkkäät?
Ihmisiä, jotka omaehtoisesti valitsevat eristäytyä, ei juurikaan muiden mielipiteet kiinnosta. Todennäköisesti yksi syy eristäytyä on kyllästyminen joka tuutista tunkeviin "mielipiteisiin" Ilmeisesti susta hänen pitäisi yrittää noudattaa niistä jokaista, jos ne kiinnostavat 😂
Ihmiset ovat vaarallisia. Voivat yhtä hyvin hymyillessä kätellä sinua kuin iskeä veitsellä. Eläimet huomattavasti ennakoitavimpia. Jotkut ihmiset tuottaa draamaa tyhjästä ja sellaista en jaksa enää kuunnella. Vievät energiaa ja aikaa sekä voima varoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Pitäisikö sen jotenkin haitata tai saada eristäytynyt muuttamaan toimintaansa? Vai mitä h*#vettiä sä sönkkäät?
Ihmisiä, jotka omaehtoisesti valitsevat eristäytyä, ei juurikaan muiden mielipiteet kiinnosta. Todennäköisesti yksi syy eristäytyä on kyllästyminen joka tuutista tunkeviin "mielipiteisiin" Ilmeisesti susta hänen pitäisi yrittää noudattaa niistä jokaista, jos ne kiinnostavat 😂
Olen itse introvertti erakkoluonne, ja minuun pakolla kontaktia yrittävät ovat yrittäneet hyötyä minusta aina jotenkin. Muut antavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse introvertti erakkoluonne, ja minuun pakolla kontaktia yrittävät ovat yrittäneet hyötyä minusta aina jotenkin. Muut antavat olla rauhassa.
Sama kokemus täälläkin
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.