Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian traumatisoitunut seksiin

Vierailija
12.06.2025 |

En usko pystyväni enää seksiin pitkän suhteeni jälkeen. Ero kyseisestä suhteesta oli minun aloitteestani ja ikävä kyllä aivan pakollinen, mutta sen jälkeen olen saanut todeta että en pysty seksiin. Ex-miehen kanssa meni tosi pitkään, että seksi sujui enkä muuten olisi varmaan yhteen hänen kanssaan päätynytkään. 

Nykyään en taustojeni takia haluaisi suhdetta ollenkaan ja ehkä hyvät kokemukset exän kanssa tekivät sen, että luulin voivani nauttia seksistä yleisesti. No en voi. Saan aivan täyden paniikkireaktion? Tai jonkin, ei paniikkikohtaus kuitenkaan. Voin antaa miehelle seksuaalista nautintoa ja se on ihan kivaa, mutta jos minuun kosketaan, etenkin kun alan nauttia tilanteesta fyysisesti, menen paniikkiin ja tappelen vastaan, enkä yhtäkkiä osaa sanoa mitään että mitä tarvitsen. Todella noloa, enkä halua enää edes yrittää mitään. 

Minulla on hyvin vaikeat taustat ja ehkä sitten ihana seksielämä exän kanssa oli sellainen mitä voin muistella hyvällä mutta tässäkö se nyt oli. Ehkä ostan jotain seksileluja ja se saa olla seksielämäni. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt vaan olla tuosta yhdestä kommentista jauhaminen. Ei varsinaisesti liity itse asiaan lainkaan oliko joku tässä sydämetön vai ei. 

Sydämettömyyttä ei tule katsoa läpi sormien, esiintyipä se hyvää tarkoittavan ystävällisen kommentaattorin loukkaamisena, tai missä muussa yhteydessä tahansa.  

Vierailija
22/22 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpeneekö aloittaja Kalervo Tuukkasen sävelteoksille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän