Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
12.06.2025 |

Täällä yksi. 45-v nainen. Kaikki flunssat testailin viime joulukuuhun saakka, jonka jälkeen en ole viitsinyt enää testata. Aina on negaa näyttänyt, vaikka perheessä on ollut sitä ja olen useita kertoja altistunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni meillä ei nelihenkisessä perheessä kellään ole ollu koronaa. Oireita oli ja oli työnkin puolesta pakko käydä itse virallisissa testeissä, ei koronaa vaan jotain muuta pöpöä oli. Tuskin me kaikki olisimme olleet oireettomia. Ja koulusta sai kotitestejä,negoja kaikki. Yhdellä meistä vain rokotteet.

Vierailija
4/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan testannut.

Vierailija
5/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä ei ole kumpikaan sairastanut koronaa, vaikka asumme pääkaupunkiseudulla, Vantaallla. Muistan kun sukulaisemme vauhkosivat pari vuotta sitten että me tulemme ja tartutamme heille koronan. Nyt laskujeni mukaan jokainen heistä on sairastanut koronan, mutta me siis emme.

Vierailija
6/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole tehnyt mitään testejä enkä ottanut rokotteita. En ole kyllä ollut sairaanakaan.

Vierailija
7/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää onko sairastanut. Korona voi olla täysin oireeton. Meidänkin työpaikalla sitä testailtiin yhdessä vaiheessa ja tuloksena oli useampi tartunta vaikka ihmisellä ei ollut minkäänlaisia oireita. Minunkin puoliso sai positiivinen tuloksen vaikka oli täysin terve.

Vierailija
8/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kellään perheessä ei ole rokotteita eikä ole testejäkään tehty. Harvoin on oltu sairaina ja yleensä lievästi silloinkin. 

Vierailija
9/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on toitottanut monta kertaa, ettei ole ollut koronaa. Kummasti on yskinyt useamman kerran koronayskää. Kerran olin väsynyt ja tukkoinen ja testi näytti koronaa. Olisin saattanut jättää testaamattakin vähäisten oireiden vuoksi ja uskoa, etten ole koronaa sairastanut. 

Vierailija
10/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireettomista ei tietysti voi tietää, mutta on ollut kaksi kertaa korona-ajan aikana/jälkeen jokin hengitystieinfektio (molemmat toissa keväänä). Ne testasin, eikä tullut mitään jälkiä testeihin.

Jäätiin etätöihin koronakeväänä vähän viivästettynä ja etätöitä on ollut muutenkin sen jälkeen enemmän kuin lähipäiviä + sairastelevat työkaverit voi jäädä etätöihin, niin ei altistu niin paljon. 

Vierailija
11/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan täällä maalla sairastettu ainakin kaks kertaa. Mulla kassa oireena vain yhden päivän kestävä päänsärky ja muut oireet kaikilla lieviä ja mennyt nopeasti ohi. 

Vierailija
12/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe rokotettu, ja kun flunssia on ollut, on testattu. Ei kenelläkään koronaa. 

Vierailija
13/13 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi