Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset katsovat Naked Attraction -ohjelmaa?

Vierailija
12.06.2025 |

Mikä tuossa ohjelmassa viehättää?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katso. Vissiin mua ei kiinnosta turha  alastomuus asiayhteydestä irrotettuna. Tulee liian ilmeinen mielleyhtymä Kauko Röyhkän kirjaan Ocean City.

Tykkään kumppanista alasti mutta siinäkin enemmän ihon tunnusta kuin ulkonäöstä.

Outoa, tykkään kyllä kaikesta kauniista mutta ihmiset eivät enimmäkseen ole kauniita. Ne on sisäelimiä, luita, verta, lihaa ja rasvaa nahkapussissa, vähän kuin siat. Eläimet on kauniita.

Mä katson ihmisten sielua. Kaikilla ei ole sitä, esim alkoholisteilla ja Riikka Purralla.

Taitaa sinulta se sielu puuttua viimeisen lauseen perusteella. Mutta eipä sitä muuten vasuriksi päädykään.

Vierailija
42/43 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista oli huomata, että silikonit onkin tosiaan todella luonnottoman näköiset hyvässäkin kropassa, vaikka olin ajatellut niiden olevan paremman näköiset kuin yleensä luomut. Ja olivat kuitenkin ihan hyvin tehdyn näköiset, mutta jotenkin luonnottomat.

Lisäksi olen alkanut tykkäämään omista rinnoistani enemmän eli huomaamatta muutamaa jaksoa sieltä täältä (eli kanafasurffailun merkeissä törmännyt).katsottuani on tapahtunut tämä ajatuksen muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jaksot mitä itse olen katsonut, niin on kyllä ollut rumia vartaloita.