Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihdutuslääkkeet nähdään niin isona uhkana? Lihavuus ei ole ilmaista. Se voi johtaa diabetekseen, nivelten rasittumiseen, kipuihin

Vierailija
12.06.2025 |

Eikö yhteiskunta säästä rahaa, jos lihavuus on vähäisempää?

Lihavuus on kuitenkin yhteydessä moniin muihin sairauksiin ja voi rasittaa niveliä ja selkää ja vaikuttaa työkykyyn ja olotilaan.

Varmasti haittojakin lääkkeillä on ja pitää valita kenelle lääkkeistä on hyötyä ja kenelle haittaa. 

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, ja varsinkin sen ylläpitäminen on kallista. Mitä enemmän lihoo niin sitä enemmän joutuu syömään ylläpitääkseen saavutetun kehopositiivisuuden asteen.

Vierailija
2/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nämä ovat aika uusi ilmiö niin monet eivät vielä tiedä, miten pitäisi suhtautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse kilonsa hankkinut niin sitten pitäisi itse olla myös kilojen kadottamisesta vastuussa eikä odottaa valtion avustusta. 

Vierailija
4/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on itse kilonsa hankkinut niin sitten pitäisi itse olla myös kilojen kadottamisesta vastuussa eikä odottaa valtion avustusta. 

Ei kaikki niihin kelakorvauksia saa

Itseaiheutetut keuhkosyövät ja verenpainetaudit ja muutkin hoidetaan verovaroin.

Vierailija
5/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun löytyisi lääke, jonka avulla voisi ryypätä täyspäiväisesti tulematta humalaan.

Vierailija
6/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistahan tuo on ja myös jatkossakin syötävä. Ei tuo köyhää koske.

Vierailija
7/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihavuus ilmaista, kun syö kolmen ihmisen edestä. Ja yleensä vielä sitä sontaa, joka ei ole edes oikeaa ruokaa, se kun ei ole yhtä hyvää kuin se lihottava sonta.

Vierailija
8/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallistahan tuo on ja myös jatkossakin syötävä. Ei tuo köyhää koske.

Onko kyse siis rahasta tai kateudesta, jos vain osalla on taloudellisesti mahdollista aloittaa hoito?

Vierailija
9/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on naurettavaa ettei ihmiset enää kestä nälkää tai pieni kävelylenkki koetaan ylitsepääsemättömänä asiana. Kun mennään ajassa taakse päin pari-, kolmekymmentä vuotta, niin suurin osa ihmisistä nauroi Suomessa sille, että Amerikassa on niin lihavaa populaatiota. Nyt Suomessa ollaan yhtä lihavia ja lihavat keksivät aina jotakin naurettavia tekosyitä sille, ettei voi laihtua tai ei kestä nälkää. Riskejä ei myöskään osata nähdä. Toki tuossa on lääketeollisuudelle hyvä keino takoa mammonaa.

Vierailija
10/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo lähinnä tämän rupupalstan kirjoittajista, kun ollaan kateellisia jopa toisten lääkkeistä. Saavat siitä sitten syyn oksentaa pahaa oloaan tänne. 

Onneksi täällä kirjoittavat hullut eivät todellakaan edusta valtavirtaa, vaan ovat todella pikkiriikkinen vähemmistö. 

Vierailija
11/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic ei taatusti ole terveellistä, näkyy näistä käyttäjistä. Ikääntyneet 20 vuotta.

Vierailija
12/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. Koko ajan mätetään jotain suuhun. 

Vierailija
13/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun löytyisi lääke, jonka avulla voisi ryypätä täyspäiväisesti tulematta humalaan.

Tulematta krapulaan, varmaan tarkoitit.

Ja jääämättä kiinni työnantajan testissä.

Vierailija
14/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐷🐽🍕🌭🍟🍔🥓🍖🧀🧁🍦🍨🍩🍬🍫🍭🥂🍻🍹🎂

https://yle.fi/a/74-20167288

Siis eikö se olekaan niin, että lihavuus on itse ihanuus (erityisesti naisten kohdalla)? 🤔🤭

Vierailija
15/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa miten laiskoja ihmiset on. Kaupasta ostetaan valmisruokia, limsaa, sipsejä. Ei viitsitä edes lähikauppaan kävellä. 

Vierailija
16/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet yksi saatananperkeleen jankkaaja, sinäkin.

Vierailija
17/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko lääkkeiden tuovan tilanteeseen parannusta. Sama kuin psyykelääkkeiden kanssa. Niitä käytetään enemmän kuin koskaan, mutta ihmiset voivat koko ajan huonommin. Lihavuuslääkkeet ovat olleet vuosia käytössä, mutta ihmiset lihovat entisestään. 

Vierailija
18/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihanaa nyt kun on kesä niin ostaa tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Suosittelen kaikille.

Vierailija
19/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän he ne lääkkeet maksavatkin.

Vierailija
20/106 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennapa, ap, kuka näkee mainitut lääkkeet uhkana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi