Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn on vai off jos treffeillä miehellä on 30 vuotta vanha auto?

Vierailija
12.06.2025 |

Minulla on siis vuoden 1995 lexus ls400 joka on siis ihan siistinä pidetty mutta iäkäs auto,M24.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tuen of. Vanhat on hyviä. Niis on viä pellit kunnolliset eikä liian sähköisiä mitä uudet. Itel on kans 95 vm Volvo tosin vähä ajettu ja hyvin pidetty. Pääasia että toimii. 

Autot tehtiin paremmin sillo kestäviksi. Nykyään kaikki vempeleet turhat vie turvallisuudesta ja korin metalliosien kestävyydestä rahaa pois. On se nähty kuinka uudet Autot on enempi lytys kolarissa ku vanhat autot. 

Vierailija
22/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä iso ero, onko kyseessä Toyota(Lexus) vai Porsche.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei ymmärtänyt autoista mitään ja jatkoi vaan omaa hölötystään vaikka seiso Ferrari 458 vieressä. Jos ei autot kiinnosta, niin tuskin on väliä onko se Mosse vaiko viime vuoden AMG.

24/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kanssa onnittelut. Mä ajan 93 vm volvolla. Ei niin hieno kun lexus, mutta sopii mulle hyvin.

Vierailija
25/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN

Museoautoksi voisi tosiaan rekisteröidä jo mutta sitten sillä ei saa ajaa kuin max 30 päivää vuodessa,mutta minulle se on normi käyttöauto.

Yleinen harhaluulo. Kyllä sillä saa ajaa vaikka joka päivä, ei siinä ole mitään rajoituksia.

Vierailija
26/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN

Museoautoksi voisi tosiaan rekisteröidä jo mutta sitten sillä ei saa ajaa kuin max 30 päivää vuodessa,mutta minulle se on normi käyttöauto.

Yleinen harhaluulo. Kyllä sillä saa ajaa vaikka joka päivä, ei siinä ole mitään rajoituksia.

Kuka tätäkin alapeukuttaa? Ota selvää asioista, älä luule.

Vierailija
27/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi maalaisjuntti mies omistaa auton

Vierailija
28/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään katsastuksen läpäissyt 19-vuotias punainen,  piinattu Rellu.

N

Vierailija
29/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Multa kanssa onnittelut. Mä ajan 93 vm volvolla. Ei niin hieno kun lexus, mutta sopii mulle hyvin.

Tuu paneen.

N

Vierailija
30/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tätäkin alapeukuttaa? Ota selvää asioista, älä luule.

Joku persunpölvästi, joka ei tiedä, että laki muuttui vuosia sitten. 

"Huomaa, että ajoneuvolaki ei aseta rajoituksia museoajoneuvojen käyttöajalle. Käyttöaikaa koskevat rajoitukset liittyvät ajoneuvon vakuutukseen kysy lisätietoja omasta vakuutusyhtiöstäsi."

https://www.traficom.fi/fi/liikenne/autoilijat/ajoneuvon-rekisterointi/…

Vierailija
31/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couldn't afford a car, so she named her daughter, "Alexus"...🎵

Vierailija
32/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä millainen auto. Ellei se ole joku ns.tosi hieno/tosi kallis, jolla mies kokoajan leuhkii, koska luulee sen kiinnostavan naisia. Silloin jätän väliin (eri asia jos harrastaa autoja ja puhuu asiasta harrastuksenaan).

N38

Vierailija
33/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan merkityksetön asia. En kiinnitä minkäänlaista huomiota autoihin, kun ne ei mua millään tasolla kiinnosta,

Vierailija
34/34 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei sekään haittaa vaikka ei ole autoa. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme