Onko turn on vai off jos treffeillä miehellä on 30 vuotta vanha auto?
Minulla on siis vuoden 1995 lexus ls400 joka on siis ihan siistinä pidetty mutta iäkäs auto,M24.
Kommentit (34)
Onhan siinä iso ero, onko kyseessä Toyota(Lexus) vai Porsche.
Exä ei ymmärtänyt autoista mitään ja jatkoi vaan omaa hölötystään vaikka seiso Ferrari 458 vieressä. Jos ei autot kiinnosta, niin tuskin on väliä onko se Mosse vaiko viime vuoden AMG.
Multa kanssa onnittelut. Mä ajan 93 vm volvolla. Ei niin hieno kun lexus, mutta sopii mulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN
Museoautoksi voisi tosiaan rekisteröidä jo mutta sitten sillä ei saa ajaa kuin max 30 päivää vuodessa,mutta minulle se on normi käyttöauto.
Yleinen harhaluulo. Kyllä sillä saa ajaa vaikka joka päivä, ei siinä ole mitään rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museoajoneuvo ei todellakaan huono juttu, ap taidat olla fillari ihmisiä ja pysykin siinä et tiedä autoista MITÄÄN
Museoautoksi voisi tosiaan rekisteröidä jo mutta sitten sillä ei saa ajaa kuin max 30 päivää vuodessa,mutta minulle se on normi käyttöauto.
Yleinen harhaluulo. Kyllä sillä saa ajaa vaikka joka päivä, ei siinä ole mitään rajoituksia.
Kuka tätäkin alapeukuttaa? Ota selvää asioista, älä luule.
Vain täysi maalaisjuntti mies omistaa auton
Mulla on tänään katsastuksen läpäissyt 19-vuotias punainen, piinattu Rellu.
N
Juljus kirjoitti:
Multa kanssa onnittelut. Mä ajan 93 vm volvolla. Ei niin hieno kun lexus, mutta sopii mulle hyvin.
Tuu paneen.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätäkin alapeukuttaa? Ota selvää asioista, älä luule.
Joku persunpölvästi, joka ei tiedä, että laki muuttui vuosia sitten.
"Huomaa, että ajoneuvolaki ei aseta rajoituksia museoajoneuvojen käyttöajalle. Käyttöaikaa koskevat rajoitukset liittyvät ajoneuvon vakuutukseen kysy lisätietoja omasta vakuutusyhtiöstäsi."
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/autoilijat/ajoneuvon-rekisterointi/…
Couldn't afford a car, so she named her daughter, "Alexus"...🎵
Ei mitään väliä millainen auto. Ellei se ole joku ns.tosi hieno/tosi kallis, jolla mies kokoajan leuhkii, koska luulee sen kiinnostavan naisia. Silloin jätän väliin (eri asia jos harrastaa autoja ja puhuu asiasta harrastuksenaan).
N38
Aivan merkityksetön asia. En kiinnitä minkäänlaista huomiota autoihin, kun ne ei mua millään tasolla kiinnosta,
Ei ole. Ei sekään haittaa vaikka ei ole autoa. 🤷
Ei oo tuen of. Vanhat on hyviä. Niis on viä pellit kunnolliset eikä liian sähköisiä mitä uudet. Itel on kans 95 vm Volvo tosin vähä ajettu ja hyvin pidetty. Pääasia että toimii.
Autot tehtiin paremmin sillo kestäviksi. Nykyään kaikki vempeleet turhat vie turvallisuudesta ja korin metalliosien kestävyydestä rahaa pois. On se nähty kuinka uudet Autot on enempi lytys kolarissa ku vanhat autot.