Oma onnellisuuteni lisääntyi lasten saannin myötä. Ihminen on sosiaalinen eläin. Ei ole tarkoitettu elämään yksin, silloin masentuu.
Suurin riskihän siinä on se että miehet vitkuttelee niin kauan että raskaus ei enää ala lainkaan ja mieskin jää lapsettomaksi kun itselläkin alkaa jo olla ikää eikä uutta parisuhdetta noin vaan löydykään.
Lapset on ihania
Kommentit (6)
Siitosbotti takaisin mene takaisin koloon mistä karkasit.
Naiset eivät ole synnyttämässä miesten omistukseen ilman kunnollisia korvauksia ja elatuksia. Turha glorifioida pillun repeämisiä ja tissien nykimisiä.
Itse taas masennuin lapsen myötä pahasti. Toipuminen kesti pitkään. Kannattaa tarkoita harkita haluaako lapsen.
Jaaha. Mä olen viisikymppinen nainen, ei ole miestä eikä lapsia omasta valinnastani, eikä ole masennusta näkynyt. En myöskään ole järin sosiaalinen eläin, enemmänkin sellainen "yksinäinen susi", ja olen onnellinen näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki aina mene niinkuin kirjoitat. Jäin 47 vuotiaana leskeksi enkä ole masentunut vaikka elelen jo 27 vuotta yksin. Ei ole mikään yleiskaava mistä kirjoitat.
Aloittaja on niitä, joiden mielestä ihmiset ovat kopioita toisistaan ja jokaisen kuuluu mahtua samaan muottiin.
Toivottavasti tulit niin onnelliseksi että elätät sen pentus myös itse ja ihan käymällä töissä tienaamassa eikä vain notkumall yhteiskunnan patojen äärellä.
Ei kaikki aina mene niinkuin kirjoitat. Jäin 47 vuotiaana leskeksi enkä ole masentunut vaikka elelen jo 27 vuotta yksin. Ei ole mikään yleiskaava mistä kirjoitat.