Kaikkea ei ole pakko tuoda julki, mitä mieleen tulee
Niin kuin siellä Tampereella nyt esimerkiksi.
Että kehtaavat huudella ihmisille törkeitä loukkauksia tyyliin "vammaiset keskitysleirille" tai "menkää töihin". Mistäpä se huutelija tietää, vaikka nämä olisivatkin työllisiä, joille huuteli.
Humalatila ei ole lieventävä asianhaara!
Ei se mitään, mä olin tässä viime viikolla paikallisella nähtävyyspaikalla. No, siellä on nyt just kahviokin siellä paikalla. Ja siinä kahvion pöydän ääressä sattui istumaan kuusi - seitsemän naista, ihan siis siististi pukeutuneita, mut kun mä menin siitä heidän pöytänsä ohitse, mun selkäni takana yksi näistä naisista möykkäsi minuun kohdistettua pilkkaa ja sai koko porukan räkättämään!
No, tuolla Tampereella kun oli jälkikäteen kyselty poliisin kantaa, niin poliisilta tuli kommentti että hälytyskeskukseen soitto niin partio olisi lähtenyt paikalle.
Veikkaan nyt kuitenkin,ettei olisi lähtenyt. Ja mun kohdalla, mikään hälytyskeskukseen soitto ei ainakaan olisi auttanut mitään! "Ai kuka huutaa! Joku humalainen vai! Noooo....." "Huuda takas!"
Haistapa poliisi...
Sivistyneen käytöksen malliesimerkkejä.
Ja seutukunta mun kohdalla on se sama, josta nyt oli viimeisimmäksi uutisoitu, että vuokra-asuntonäytössä vuokranantaja olisi tarttunut vuokralaisehdokkaan tisseihin kiinni!
No, tää onkin oikein sivistyksen kehto tää seutukunta!
Kommentit (4)
Poliisi olisi vain ampunut mellakkakiväärillä vammaismielenosoittajia suojatakseen terassilla huutelijoiden asiallisen kokoontumisvapauden.
Tätä periaatetta kannattaisi arvostaa. Mielestäni on jonkinasteista kehitysviivettä, jos laukoo harkitsemattomasti aina mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Tätä periaatetta kannattaisi arvostaa. Mielestäni on jonkinasteista kehitysviivettä, jos laukoo harkitsemattomasti aina mitä sylki suuhun tuo.
Tai sitten vaan saanut ympärillä olevilta ihmisiltä huonoa esimerkkiä. Hyvä sananlasku mikä kuvaa nykyaikaa: Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ihmiset eivät enää arvota käytöstapoja hirveämmin. Ollaankohan ensimmäinen maa, jossa on pitänyt porukalla kiusaaminen lisätä rikoslakiin rangaistavaksi teoksi? Tarkoitan heinäkuun lakiuudistusta.