Lue keskustelun säännöt.
Elsa Anniina vai Elisa Iiris?
24.03.2007 |
Kumpi olisi parempi vaihtoehto??
Perustelujakin saa laittaa..
Kommentit (4)
Elisa Iiris ei oikein soinnu. Tai sitten Iiris Elisa. Mutta Elsa Iiris olisi paras.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elisasta tulee mieleen kännykät ja laajakaistat.
" Elsaaaa...olet kohtalonlapsi......"
Perustelut: en vaan pidä Elsa - enkä Anniina-nimistä.