Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä

Vierailija
12.06.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html

Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.

Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.

Kommentit (1425)

Vierailija
921/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Markku saa 18 vuotiasta seuraa ilmaiseksi?

Ei saa. Eikä Markun ikäiset naiset Markun seuraa edes rahalla.

Mä lyön ihan mistä tahansa vetoa, että Markku lähtis pyydettäessä mun mukaan. Ihan mistä hyvänsä. Ja monen muun ikäiseni naisen mukaan. Me ei vaan olla ikinä oltu kiinnostuttu Markuista, ei edes Markun ollessa nuorempi, ja se lienee alunperin ongelman aiheuttaja,

N48

Vähän veikkaan et ei, kun nuorempaakin pillua saa ja vieläpä halvalla.

Tonni kuussa on sinusta halpaa?

Jos on pätäkkä miehiä niin t

Mitä sinä minun rahoista tiedät? Tehän täällä itkette noiden summien perään, minulle se on yksi paskan hailea maksaako tonnin vai kymmenkertaisesti.

Vierailija
922/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lyön ihan mistä tahansa vetoa, että Markku lähtis pyydettäessä mun mukaan. Ihan mistä hyvänsä. Ja monen muun ikäiseni naisen mukaan. Me ei vaan olla ikinä oltu kiinnostuttu Markuista, ei edes Markun ollessa nuorempi, ja se lienee alunperin ongelman aiheuttaja,

N48

Kaltaisesi vanha luuska ei miehiä kiinnosta.

Empiriani todistaa muuta. Olen itse kiinnostuneempi vanhemmista miehistä, mutta se ei estä nuorempia hakeutumasta seuraan, nuorin yrittäjä kuukauden sisään oli 21-v

Miksi sen pitäis saada ne tyhjäksi juuri minuun? Helsingin keskustassa lauantai-iltana on jokunen muukin tarjokas. Sulla on tuollainen koluttumattoman urpån logiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Mulla on tieto mun markkinatilanteesta, sulla omastasi. Ja mun tilanteessa valitaan miehistä ikähaitarilla 20-70, sun tilanteessa maksetaan seksistä. 

Vierailija
924/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Olen reilu 50-vuotias mies. Vaimoni sinua vuosia nuorempi ja tyttökaverini 32. En lähtisi sinun ikäisesi kanssa mihinkään. Ei kai Markulla mitään ongelmaa ole, tekstin perusteella vaikutti olevan hyvinkin tyytyväinen.

Mistäs sinä sen tiedät ettet lähtisi? Me ei oletettavasti olla tavattu. Tähän mennessä kukaan, ei edes se kaksikymppinen, ole kysynyt papereita. Tosin kun kerroin ihan oma-aloitteisesti olevani 48, ilme oli näkemisen arvoinen🤭

Vierailija
925/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Mulla on tieto mun markkinatilanteesta, sulla omastasi. Ja mun tilanteessa valitaan miehistä ikähaitarilla 20-70, sun tilanteessa maksetaan seksistä. 

Sun tilanne on silleen helpompi, kun muita homomiehiä on tarjolla laajalla ikähaitarilla. Mutta meidän heteromiesten on joskus pakko kaivaa lompakko taskusta. 

Vierailija
926/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että joku joutuu maksamaan pillusta🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Miksi ei maksaisi jos rahaa on?

Muutenhan ne rahat jäisi käyttämättä. ei mulla ainakaan ole mitään harrastuksia mihin huvittaisi tuhlata rahojaan, en myöskään ole kiinnostunut ostelemaan mitään tavaraa. Matkustelen kyllä, siihen menee rahaa, mutta matkoillakin tuppaa eniten massia kulua pilluun.

Pillu on oikeastaan ainoa asia mihin tuhlaan rahojani ja teen sen ihan mielellään että rahat lähtevät kiertoon eivätkä jää vain pankkitiliä lihottamaan. Toki pankissa ja osakkeissa on jo yli 100 000 ja asunnossa, kesämökissä, metsäpalstassa etc. yli 250 000.

pankkisektori on menettänyt sinussa melkoisen tekijän. Rahat saa kiertoon ainoastaan ostamalla seksiä prostituoiduilta.

Puhun vain itsestäni, mutta ei mulla ole juurikaan muita asioita mihin kiinnostaisi rahojaan tuhlata kuin pillu. Jos en harrastaisi seksin ostoa kohtuullisen ahkerasti, niin rahani jäisivät vain lojumaan pankkitilillä.

Vierailija
927/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi juttu on että Aasiassa liikemiehillä seksipalvelut ovat kauppatapa ja vaimotkin Suomessa siitä tietävät? 

Vierailija
928/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Markulla lippis?

Eiköhän Markku ole pukumies ja johtotehtävissä. Riittää sitten rahaa ostella pieniä lahjoja naisillekin.

Jos Markku olisi tätä, niin hänellä varmaan suksi luistaisi siellä Tinderissäkin, ja saisi naista ihan ilmaiseksi. Mutta kun ei kuulemma Tinderissä irronnut, niin siksi ostaa sitten rahalla. Eli eroaa sinusta luuseri vain siinä, että Markulla on rahaa, sinulla ei.

Pukumiehethän nimenomaan käyttää maksullisia. Ei niillä ole aikaa treffailla ja tinderöidä kun pitää painaa pitkää päivää ja tahkoa rahaa. Jos pillua mieli niin rahaa kyllä siihen löytyy.

Eli toisin sanoen, näill

Kyllähän tuo rehellisesti sanottuna kuulostaa aivan helvetin oudolta, kun itseä ei kiinnosta pipuli edes vähää alusta. Eikä oikeastaan edes vaikka vastaanottamisesta tarjottaisiin rahaa.

Vierailija
929/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi thaimaahan. Ei siellä todellakaan menisi 400€ päivässä vaikka mukana olisi kaikki muutkin kulut muijien lisäksi.

Tai edes viroon, jos tuo on liian kaukana.

Vierailija
930/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Mulla on tieto mun markkinatilanteesta, sulla omastasi. Ja mun tilanteessa valitaan miehistä ikähaitarilla 20-70, sun tilanteessa maksetaan

Etkö sä muuta keksinyt, homokortti 😂😂😂😂 Kerro olevaa heikoilla kertomatta suoraan olevas heikoilla. Eikö sieltä Taten videoista löytyis mitään tuon tuoreempaa?

Vierailija
931/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenhan ne rahat jäisi käyttämättä. ei mulla ainakaan ole mitään harrastuksia mihin huvittaisi tuhlata rahojaan, en myöskään ole kiinnostunut ostelemaan mitään tavaraa. Matkustelen kyllä, siihen menee rahaa, mutta matkoillakin tuppaa eniten massia kulua pilluun.

Pillu on oikeastaan ainoa asia mihin tuhlaan rahojani ja teen sen ihan mielellään että rahat lähtevät kiertoon eivätkä jää vain pankkitiliä lihottamaan. Toki pankissa ja osakkeissa on jo yli 100 000 ja asunnossa, kesämökissä, metsäpalstassa etc. yli 250 000.

pankkisektori on menettänyt sinussa melkoisen tekijän. Rahat saa kiertoon ainoastaan ostamalla seksiä prostituoiduilta.

Hauskat setit. Talo, mökki, metsä, sijoitukset ja pillu. Suomalaisen juntin resepti. Autoakaan ei mainita, mutta ehkä hänellä on joku lemppari erikoisviski :DDDDDDDDDDDD

Vierailija
932/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pankkisektori on menettänyt sinussa melkoisen tekijän. Rahat saa kie

Don`t worry, kyllä se kävi jo sun edellisestä viestistä ilmi, ettei sulle tule mitään muuta vaihtoehto mieleen😁

Vierailija
933/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joille naiset ovat kuin esineitä tekevät tuota. Olo on kuin karjamarkkinoilla. 

Jotain pahaa näitten miesten lapsuudessa on tapahtunut, kun heistä ei ole kasvanut aikuisia miehiä. Millainen koti ja vanhemmat on olleet? 

Miesten haukkuminen ei auta mitään. Eivät he kykene ymmärtämään, miksi muut pitää heidän toimintaa vääränä. He ovat vaan riemuissaan, kun voivat tehdä mitä tolkuttomampia asioita. Heiltä puuttuu moraali ja itsekunnioitus, tunneyhteys muihin ihmisiin on poikki.

Ei kannata kommentoida heidän viestejään.

Surullista, että sama kehityshistoria koskee myös näitä tyttöjä. Kukaan tasapainoinen nuori ei lähde mukaan.

Vierailija
934/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo rehellisesti sanottuna kuulostaa aivan helvetin oudolta, kun itseä ei kiinnosta pipuli edes vähää alusta. Eikä oikeastaan edes vaikka vastaanottamisesta tarjottaisiin rahaa.

Et varmaan naisena voikaan ymmärtää millaista se on kun suonissa virtaa puhdas testosteroni jota kivekset tuottaa jatkuvalla syötöllä. Ja kaikille kouluja käymättömille, testosteroni on siis seksihormoni. Tästä johtuu miksi meidän miesten seksivietti tuppaa olemaan aivan eri tasolla kuin teillä naisilla. Joo, hommat saa kyllä hoidettua vaikka soolonakin kädellä tai leikkikaluilla, mutta kyllä se puhdas, paljas terve pillu on aina tervetullutta. Se on vaan simppeliä biologiaa, aiheeseen voit tutustua lisää nappaamalla aihetta käsittelevän kirjan kauniiseen kätee.

Vierailija
935/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Tonni kuussa on sinusta halpaa?

Jos on pätäkkä miehiä niin tonni kuussa ei ole mitään. Ei ole kuin oma vikasi

En ole köyhä. Olisi minulla varaa maksaa munasta tonni kuussa, mutta eipä ole tarvinnut, kun ilmaiseksikin saa. Laitan mieluummin sen tonnin sijoituksiin, niin sitten voin vanhana ja rumana naisena ostaa seksiä, jos en enää ilmaiseksi siinä vaiheessa muuten saa. 

Vierailija
936/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi juttu on että Aasiassa liikemiehillä seksipalvelut ovat kauppatapa ja vaimotkin Suomessa siitä tietävät? 

Ei se koske pelkästään Aasiaa.

Vierailija
937/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, joille naiset ovat kuin esineitä tekevät tuota. Olo on kuin karjamarkkinoilla. 

Jotain pahaa näitten miesten lapsuudessa on tapahtunut, kun heistä ei ole kasvanut aikuisia miehiä. Millainen koti ja vanhemmat on olleet? 

Miesten haukkuminen ei auta mitään. Eivät he kykene ymmärtämään, miksi muut pitää heidän toimintaa vääränä. He ovat vaan riemuissaan, kun voivat tehdä mitä tolkuttomampia asioita. Heiltä puuttuu moraali ja itsekunnioitus, tunneyhteys muihin ihmisiin on poikki.

Ei kannata kommentoida heidän viestejään.

Surullista, että sama kehityshistoria koskee myös näitä tyttöjä. Kukaan tasapainoinen nuori ei lähde mukaan.

Eli tiedostat että näillä miehillä on paska lapsuus ja ovat sen takia kasvaneet vinoon, jonka takia parisuhde hommat heillä ei toimi. Miksi on siis väärin jos he hakevat läheisyyttä maksullisilta jos eivät sitä ongelmiensa takia muuten saa? Eikö se ole näin juuri hyvä? MT-ongelmaiset suhteisiin kelpaamattomat miehet saavat helpotusta läheisyyden kaipuuseen ilman että väkisin tunkevat itseään parisuhde markkinoille tervejärkisten riesaksi. Kaikki saavat haluamansa, mutta tämä on jostain syystä väärin?

Vierailija
938/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se koske pelkästään Aasiaa.

Olen kuullut että myös Saksassa ko toimintaa. 

Vierailija
939/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Markku parkaa

Vierailija
940/1425 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on henkisesti laiska, jos ostaa seuraa rahalla.

Ehkä se on kivempaa, kuin mennä niille oikeille markkinoille tinderissä, ja huomata, ettei ilman rahojaan saisi ketään?

Ehkä osa meistä ei vaan halua enää sitä palloa jalkaan joka parisuhteista ja varsinkin avioliitosta syntyy. Olen miettinyt monta kertaa etten etsi enää uutta puolisoa jos tämä nykyinen liitto joskus päättyisi.

Kuuntelemalla sen podcastin josta tämä ketjun aiheen juttu on tehty selviää, että "Markku" meni ensi tinderiin ja sille tuli paha mieli, kun ei käynyt flaksi. Paikkailee nyt sitten tätä pipiä "mentoroimalla" nuoria naisia.

Suomeksi: Ei kelvannut kellekään.