Mies on lomalla ja humalassa heti aamusta
Kommentit (26)
Alkoholin juominen kuuluu aloittaa nimenomaan aamulla. Ei vanhana jaksa öitä valvoa. M39
Hyvä harjoitella Juhannusta ajatellen RAI RAI vaan
Ryyppylomat ois hyvä pitää kyllä erillään. Humalaiset ovat todella raskasta seuraa jos itse selvinpäin. Mutta eipä taida ukkosi paljoa arvostaa sua jos tietää ettet pidä hänen käytöksestään mutta sillä ei ole mitään merkitystä.
Nainen syö koiran kanssa pakastimessa lohta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vain pystyisi katsoon.
Siksi joisit mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppylomat ois hyvä pitää kyllä erillään. Humalaiset ovat todella raskasta seuraa jos itse selvinpäin. Mutta eipä taida ukkosi paljoa arvostaa sua jos tietää ettet pidä hänen käytöksestään mutta sillä ei ole mitään merkitystä.
Tyypillinen suomalainen ukko 😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
No eihän akkoja jaksa selvin päin
T. Incel, joka möisi sielunsa pillusta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida nainen paljoa arvostaa miestään jos ei ymmärrä, että miehen pitää myös joskus rentoutua.
Itsestä kiinni jos jää moisra katselemaan. Mä lsitoin juopon pihalle. Ei ole kaduttanut. Koti siisti, nukun hyvin, rahat riittää eikä ole edes ikävä.
Hyvät puolet oli niin vähäiset etteivät kompensoineet hänen huonoja puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
Lomalla täytyy rentoutua!
Tuo on alkoholismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida nainen paljoa arvostaa miestään jos ei ymmärrä, että miehen pitää myös joskus rentoutua.
Tuo ei ole rentoutumista.
Kun miehet lomailee niin naiset on vaan tiellä