Miehen paita tuoksuu naisen hajuvedelle
Olen nyt pariin otteeseen huomannut että miehen paita/takki haisee naisen parfyymille työmatkan jälkeen. Tänään kun tuli työmatkalta ( ei yön yli) niin haistelin paitaa/takkia tarkemmin kun haju taas leijaili nenääni takin ollessa tuolilla missä istuin. Parfyymi tuoksui lähinnä oikean puolen kauluksessa. Toki tämä takki haisi jo aikaisemmin vieraalle parfyymille enkä tiedä onko sitä pesty sen jälkeen. No joka tapauksessa hän on istunut takseissa, lentokoneessa ja vuokra-autossa tänään ja yleensäkin jossain noista työmatkoillaan. Nyt pohdituttaa että pitääkö olla huolissaan vai onko haju tarttunut esim vuokra-auton tai taksin penkistä/turvavöistä. Mies oli lähinnä huvittunut kun asiasta kysyin. Kun huomasi että edelleen epäilen niin loukkaantui. Mielipiteitä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei siis muuten haissut. Ei aluspaita eikä iho. Vain takin toinen kaulus. Joo vähän siitä juteltiinkin ja hän sanoi että haistele ihan rauhassa vaan. Epäili itse että autosta tai lentokoneesta tullut. Kuulemma ollut naisia jotka haisseet voimakkaasti parfyymille mutta sanoin että ei kai haju nyt leijaile kenkään päälle. Joskus olen itse huomannut kun sukulainen joka käyttää paljon hajuvettä istunut meidän autossa niin se turvavyö haisee ihan siltä tyypiltä. Samaten miehellä oli lainakone töistä ja huomasin heti että joku parfyymin haju tarttui käsiini kun käytin samaa konetta. Kone on töissä siis yleisessä lainakäytössä ja joku nainen käyttänyt jolla ranteissa ollut hajuvettä.
Turvavyö voi olla ihan mahdollinen syy. Noi hajupilvessä kävelijät ei varmaan enää itse haista mitään itse, ja sumuttelee itseään ihan holtittomasti. Niitä on nykyään paljon.
Vierailija kirjoitti:
Osa nuorista (etenkin muslimeista) kaataa sitä hajuvettä päälleen nykyään niin sairaita määriä, että sitä haisee viikon jos painaa edes samaa bussin nappulaa kun ne. Saati että istuisi tuollaisen käyttämällä penkillä.
Ei ne ole länsimaisia tuoksuja mitä he käyttää
Meillä töissä oli vanhempi herra jonka kanssa halusimme aina törmätessä. Ilosta, ei mitään seksuaalista, tiesin hänen vaimonsa. Miehen partavesi/hajuvesi tarttui minuun ja tuoksui vielä kotonakin tälle. Täysin viatonta. Hajut tarttuu
Vierailija kirjoitti:
Paita jos haisee niin tuoksu on suoraan tarttunut siihen halatessa. Tämä siis jos takseissa, lentokoneessa ja vuokra-autossa pidetään takkia. Niistä ei siis voi haju paitaan tarttua akin läpi. Eli on pitänyt naista kainalossa ja halannut. Valitan.
Ja naisella on täynyt olla REILUSTI hajustetta ja juuri laittanut sitä ennen mieheen koskemista.
Mun autossa oli kyydissä nainen, jolla oli paljon hajuvettä. Turvavyö haisi sen jälkeen hänen hajuvedelleen ja tarttui myös sen jälkeen toisen ihmisen vaatteisiin siitä vyöstä.
Kyllä ne hajut tarttuvat ihan ilmastakin vaatteisiin, mutta silloin vaatteet haisee kauttaaltaan eikä vain tietystä kohtaa. Ja sen haistaa todella tarkkahajuinen ihminen.
Kerran myös tilasin nettikaupasta takin ja jessus sen kaulus haisi voimakkaasti hajuvedelle vaikka oli ihan käyttämätön takki. Eli edellinen ostaja oli sovittanut takkia hajuvedet kaulassaan ja palauttanut takin. Haju pysyi takissa koko tuon prosessin ajan, kun päätyi minulle. Palautin takin hajun takia. En periaatteestakaan ala uutta toppatakkia alkajaisiksi pesemään hajuveden takia.
Sain ukkini auton käyttööni hänen kuolemansa jälkeen. Hänen partavetensä tuoksu oli pinttynyt auton kangaspenkkeihin niin, että ne tuoksuivat hänen partavedelleen vielä seitsemänkin vuoden jälkeen. Toki mulla on hyvä hajuaisti.
Vaikeahan tuosta mitään varmoja johtopäätöksiä on tehdä. Jotkut läträä hajuvesiä niin että että haju tarttuu joka paikaan ilman kautta ja voi olla kyseessä tämmöinen työkaveri. Osa käyttää vähän ja kevyitä jolloin saa ihan nuohota että tsrttuu toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä oli vanhempi herra jonka kanssa halusimme aina törmätessä. Ilosta, ei mitään seksuaalista, tiesin hänen vaimonsa. Miehen partavesi/hajuvesi tarttui minuun ja tuoksui vielä kotonakin tälle. Täysin viatonta. Hajut tarttuu
Ilostahan sitä halutaan. Jep jep.
Miten vaatteet voi haista kauttaaltaan jos haju on vain turvavyössä joka koskettaa pientä osaa vaatteista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paita jos haisee niin tuoksu on suoraan tarttunut siihen halatessa. Tämä siis jos takseissa, lentokoneessa ja vuokra-autossa pidetään takkia. Niistä ei siis voi haju paitaan tarttua akin läpi. Eli on pitänyt naista kainalossa ja halannut. Valitan.
Ja naisella on täynyt olla REILUSTI hajustetta ja juuri laittanut sitä ennen mieheen koskemista.
No ei todellakaan täydy. Hajut tarttuu jopa ilman koskemista. Ja ne, joilla on hyvä hajuaisti, haistavat.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaatteet voi haista kauttaaltaan jos haju on vain turvavyössä joka koskettaa pientä osaa vaatteista.
Ap
No hajuthan tarttuvat ilmastakin ilman kosketusta. Varsinkin jos oleskellaan samassa huoneessa tuntitolkulla. Lapseni ei tarvitse kuin istua kylässä kaverillaan päiväkylässä kolme tuntia ja kun hän tulee kotiin, hänen vaatteensa ja jopa hiuksensa löyhkäävät pyykinpesuaineelle ja voimakkaalle huuhteluaineelle. Ihan heidän koti-ilmastaan tarttuu niin, että pitää pestä hänen vaatteensa aina tuon kyläilyn jälkeen. Me siis käytämme hajusteettomia tuotteita ja minulla on äärimmäisen herkkä hajuaisti.
Eli miehesi on ollut tilassa, jossa jollakin naisella on runsaasti ollut hajuvettä päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap alkuun kertoi että paita/takki haisee ja nyt sitten ei kuulemma haise kuin takki. Joo. Miksi ap kysyt kun et näemmä usko muuta kuin että ohmiennen jostain turvavyöstä tarttunut. Eikä muuten tarvitse olla paljoa tai edes äskettäin laitettua hajuvettä että tarttuu toiseen. Hinkkaako turvavyö niin lähellä kaulusta että siihen olisi tarttunut? Jos kerran läppärikin haisee, niin sitten on mies lähminyt läppäriä ja siitä sitten kaulustaan hinkannut. Ok. Selvä.
Tuo että mies esittää loukkaantunutta kertoo syyllisyydestä. Miksi syytön loukkaantuu?
No aattelin että ehkä muuallakin takissa/miehessä tuoksuisi tuo hajuvesi kun takissa. Esim takin olkapäät rinnus jne eikä vain pieni osa kaulusta. Siis tämä takki on semmoinen firman vetoketjullinen hupparipaita. Minusta on ikävää syytellä jos toinen ei olekaan tehnyt mitään. Toki kysyin mistä haju on tullut. Sitten aloin vähän möksähtää ja sitten hän loukkaantui kun en uskonut häntä vaan jatkoin syyttelyä. en tiedä miten sitten pitäisi ihmisen käyttäytyä jos syyttömänä syytetään. Olla iloinen?
Ap
Enkä tarkoita että mies on lähminyt konetta vaan totesin että MINUUN tarttui koneesta haju kun joku jolla oli ollut ranteissa hajuvettä oli konetta joskus käyttänyt. Se tuoksuikin ihan hajuvedeltä se kone.
Ap
Tällä hetkellä ulkoa tarttuu myös hajuja vaatteisiin.
T. Nainen jonka talous käyttää ainoastaan hajusteettomia tuotteita ja koko perheen vaatteet tuoksuu nyt syreeniltä. Kylpyhuoneessa myös vahva kukkaistuoksu kun ilmanvaihtokone on siellä.
Muutama vuosi meni ihmetellessä mistä tuo haju tulee.
Erosin ex-muijasta, kun risteilyn jälkeen cunnilinguksessa pimssu maistui ja tuoksui Sultan kortongille.
Löytyykö kullista huulipunajälkiä?
"Kuulemma ollut naisia jotka haisseet voimakkaasti parfyymille mutta sanoin että ei kai haju nyt leijaile kenkään päälle. "
Kyllä voimakkaat hajut tarttuvat ihan ilmasta. Jos olet tilassa jossa joku tupakoi, vaatteesi haisevat sen jälkeen tupakalta vaikka et itse olisi polttanut.
Itse siis lähinnä mietin sitä mahdollisuutta että esim taksissa turvavyö haissut jonkun ed asiakkaan hajuvesi ja turvavyö ollut kauluksen päällä. Niin kuin sanoin niin läppäristä tarttui vieraan naisen hajuvesi omiin käsiini.
Ap