Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa töitä eikä oo kavereita, mikään ei onnistu

Vierailija
11.06.2025 |

Synnyinkö väärään aikaan, onko luonteessa jotain todella viallista. Mistä voi johtua että toisille annetaan ja toisille ei. Tekisin toisin heti jos tietäisin miten. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä harva saa töitä. Tsemppiä.

Vierailija
2/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todella lannistava maailmantilanne kaikilla. Miten nuoret selviävät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin samoja ongelmia todellakin. Oot oikeanlainen, koska muodin mukana menevät kai tutustuvat toisiinsa bakkanaaleissaan. Ja miksipä sitä haluaisi olla vain laumoissa. Josko on yksittäisiä ok ihmisiä.

Vierailija
4/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muillakin samoja ongelmia todellakin. Oot oikeanlainen, koska muodin mukana menevät kai tutustuvat toisiinsa bakkanaaleissaan. Ja miksipä sitä haluaisi olla vain laumoissa. Josko on yksittäisiä ok ihmisiä.

Multa kysyttiin kerran että osaanko pitää hauskaa. Kun en ole kovin riehakas luonteeltani. Jäin sitä kovasti miettimään ja suremaan että enkö osaa pitää hauskaa? En naura kovaa enkä jaksa riekkua aamun pikkutunneille saakka, siksi minut leimataan tosikoksi jne. 

Vierailija
5/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä nettiä vain välttämättömien asioiden hoitoon ja sen jälkeen elämä alkaa näyttämään niitä parempia puoliaan. Suosittelen.

Vierailija
6/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta lähti työt ja lähti sitten ne kaveritkin. 

Vierailija
7/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaan aukaista korkin?....klunkklunkklunk...luulisi sen onnistuvan..

Vierailija
8/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin

Vierailija
9/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta lähti työt ja lähti sitten ne kaveritkin. 

Onneksi meitä on sitten monta uusia tuttuja etsiviä Suomessa ja muualla. Ehkä muutama törmää toisiinsa sattumalta, jonakin päivänä.

Vierailija
10/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että näin on. 

Tilanne ei varmaan mitenkään ole sinun vika,etkä voi vaikuttaa olosuhteisiin kovin paljon. Auttaisiko, jos kääntäisit tämän tilanteen nyt kuitenkin hyödyksesi? Sinulla on aikaa, ei ole häiriötekijöitä.

Voit tehdä kaikkea mitä olet pitkään halunnut mutta et ole ehtinyt. Voit myös listata omat vahvuudet, osaamiset, kehittämiskohteet, ja miettiä uusia suuntia. 

Vierailija
11/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut aikani kuluksi kapselivaatekaapin. Melkein kaikki löytyi jo valmiina, tuunasin vanhoja, hävitin liian kulahtaneet ja pari tarkkaan harkittua vaatetta ostin lisää. Sitten kun töitä löytyy, niin on ainakin vaatteet valmiina. 

Vierailija
12/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen terveenä aina mielipidevankina pöpilässä. Tällä hetkellä Lahden Muumilaaksossa. Arvatkaa, onko se raivostuttavaa.

Muutan Saksaan karkuun ensi vuoden loppupuolella!

T: Antti Laine

Vierailija
13/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei ainakaan kannata lannistua, jos ei saa töitä. Työttömiä on jotain tyyliin 300 000, eikä mitenkään voi olla että kaikissa niissä olisi jokin vika. 

Vierailija
14/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pahinta on ollut se, että kun jäin työttömäksi, niin kaikki alkoi syyllistämään, että se on juurikin minun vikani. Olen kuunnellut tätä vanhemmiltani ja ns.ystävät käänsivät myös selkänsä. 

Vierailija
15/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa kysyttiin kerran että osaanko pitää hauskaa. Kun en ole kovin riehakas luonteeltani. Jäin sitä kovasti miettimään ja suremaan että enkö osaa pitää hauskaa? En naura kovaa enkä jaksa riekkua aamun pikkutunneille saakka, siksi minut leimataan tosikoksi jne. 

Sama

Vierailija
16/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä nettiä vain välttämättömien asioiden hoitoon ja sen jälkeen elämä alkaa näyttämään niitä parempia puoliaan. Suosittelen.

Voi kettu, ei ole ihan noin yksinkertaista

-vierestä

Vierailija
17/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle pahinta on ollut se, että kun jäin työttömäksi, niin kaikki alkoi syyllistämään, että se on juurikin minun vikani. Olen kuunnellut tätä vanhemmiltani ja ns.ystävät käänsivät myös selkänsä. 

Harmi, tästä tarinasta puuttuu jotain

-vierestä 

Vierailija
18/18 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kettu, ei ole ihan noin yksinkertaista

-vierestä

Ei todellakaan. Ilman nettiä olen todella, todella yksinäinen! Nyt sentään voin jutella virtuaalisesti joidenkin randomien kanssa. Ap