Vuoden ahistavin päivä edessä
Omat synttärit. Siinä konkretisoituu oma yksinäisyys, kun saa tasan yhdeltä ihmiseltä synttärionnitelut; omalta äidiltä.
Ei ole ystäviä, eikä sisaruksetkaan muista. Aika surullista, ettenkö sanoisi.
Kommentit (27)
Joo mulla sama kuukauden ja 12 päivän päästä. Ei ole läheisiä. T: Kiltti mies
Onnea ja hyvää kesää sulle, ap! <3
Onpa hyvä, että saat äidiltäsi onnittelut. Hänelle olet tärkeä, se merkitsee paljon.
Tiedän tunteen. Ja kyllä se loukkaa jos lähipiiri kuitenkin muistaa onnitella muita heidän syntymäpäivinään.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko aloittaa jonkun sosiaalisen harrastuksen, josta voisi mahdollisesti löytää seuraa? Liity johonkin liikunta tai taiderymään, opiskele kieltä, käy seurakunnassa tms.
Perusta oma hihhuliseurakunta ja ryhdy sen messiaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä, että saat äidiltäsi onnittelut. Hänelle olet tärkeä, se merkitsee paljon.
Kyllä äidin onnittelut olisivat olleet minustakin kivat, mutta hän ei "muistanut" , kumminkin viikon parin päästä hän saattoi sanoa että sullahan taisi olla syntymäpäivät, mikä päivä se olikaan. Eikä perään tullut onnitteluja. Ei tuntunut kivalta, kun kumminkin äiti muisti veljen syntymäpäivän ja muistutti jopa minua tyyliin "muistathan Jarin syntymäpäivät 12. päivä ensi viikolla". Siksi tuntui ihanalle kun äitisi muistaa. Toivotan sinulle onnea sylin täydeltä, Ap!
Itsekin olen yksinäinen ollut aina ja synttärit vietän joko yksin tai vanhan äitini kanssa. Tiedän miten ankealta tuntuu syntymäpäivä jota ei muisteta muiden taholta...Meitä on varmaan aika paljon täällä Suomessa ketkä olemme yksinäisiä. Toivottavasti syntymäpäiväsi on silti ok