Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden ahistavin päivä edessä

Vierailija
11.06.2025 |

Omat synttärit. Siinä konkretisoituu oma yksinäisyys, kun saa tasan yhdeltä ihmiseltä synttärionnitelut; omalta äidiltä. 

Ei ole ystäviä, eikä sisaruksetkaan muista. Aika surullista, ettenkö sanoisi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :( onko teillä mitään mahdollisuutta saada sisarussuhteet kuntoon ? Ja onnea, sekä synttäritoive siihen, että löydät omahenkisiä kavereita tai ystäviä. 

Vierailija
2/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä juhlat ja lähetä kutsut kaikille. Mistä kukaan muuten kenenkään synttäreitä muistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 12v?

Vierailija
4/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Ihanaa että kuitenkin äitisi onnittelee. 

Vierailija
5/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle kaikille yksinäinen ihmilen lähettelee kutsuja?

Vierailija
6/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happi birthdei tuu mii.

Vierailija
7/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kolmeenkymmeneen vuoteen saanut synttärionnitteluita keneltäkään muulta kuin mieheltäni ja S-marketilta enkä ole sitä minään ongelmana pitänyt. 

Vierailija
8/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu. Vuoden ahdistavin päivä ensi  sunnuntaina on persujen puoluekokous jossa  Purra heitetään hevonperseeseen ja loppurupulat hajoaa tuhannen pillunpäreiksi.  Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa..   adisttaa ja itken sikiöasennossa...😭😭😭😭😭

Vierailija
9/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuitenkin! Tiedän ettei tämä lohduta, koska se ei vie pois tuskaa omasta yksinäisyydestä ja toiveesta saada ihmisiä jakamaan elämää, mutta itsellä sama tilanne. 

Vierailija
10/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu. Vuoden ahdistavin päivä ensi  sunnuntaina on persujen puoluekokous jossa  Purra heitetään hevonperseeseen ja loppurupulat hajoaa tuhannen pillunpäreiksi.  Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa..   adisttaa ja itken sikiöasennossa...😭😭😭😭😭

Jessus että tää persuhullu tunkee jo kohta joka ketjuun :D  Ensin terapiaan, sitten töihin! Muuta neuvoa ei tule

Vierailija
11/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap <3  Paljonko täytät? Täällä toinen yksinäinen

Vierailija
12/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Olisihan se ihanaa, että olisi ystäviä. Edes yksi sellainen, jonka kanssa voisin jakaa niin ilot, kuin murheet. 

Ap

Vierailija
13/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältä myös! Toivon että yksinäisyydestä huolimatta syntymäpäiväsi olisi mukava tai ainakin siedettävä

Vierailija
14/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko aloittaa jonkun sosiaalisen harrastuksen, josta voisi mahdollisesti löytää seuraa?  Liity johonkin liikunta tai taiderymään, opiskele kieltä, käy seurakunnassa tms. 

Vierailija
15/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältä myös! Toivon että yksinäisyydestä huolimatta syntymäpäiväsi olisi mukava tai ainakin siedettävä

Vierailija
16/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh noita trolleja, änkevät joka ketjuun :/  Älä ap välitä niistä

Onnea ja rukoilen puolestasi jotta saisit ystäviä <3

Vierailija
17/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin. Et ole ainoa. Itseäni ei häiritse saada äidiltä onnittelut. Tai vaikka itseltä. Mutta olisipa kaikilla hyvä ystävä ja kumppani, joku. Jos siis haluaa. Toisaalta jos somessa vaan joku huikkaa onnea ei se paljoa lämmittäisi, jos ei muuten konkreettisesti ole läsnä tai auta hädässä, itse ehkä toisen hädässä.

Vierailija
18/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tunnistan kipusi menneisyydestä.

Vierailija
19/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää, tai edes siedettävää syntymäpäivää silti. 💜 Ymmärrän miten se voi ahdistaa, olin vuosikausia itse yksinäinen ja synttärit ei lapsenakaan ollut mikään kiva juttu. En tänä päivänäkään halua niitä juhlistaa. Se on vain päivä muiden joukossa. Tsemppiä paljon sinne

Vierailija
20/27 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät mitä tehdä. KÖYSI!

Nää on niin surullisia. Huomiota pakko saada keinolla millä hyvällä, kuin pieni lapsi joka ottaa sen huomion sitten pahalla jos ei sitä hyvällä irtoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän