Jos sua kidutettaisiin soittamalla repeatilla päivästä toiseen yhtä biisiä
niin mikä olisi se kaikista pahin biisi, joka saisi sut murtumaan? Mulla varmaan Sunrise Avenuen Fairytale Gone Bad.
Kommentit (205)
Martti Servo, tää hyvältä näyttää...
M A Numminen
Timo Kojo, Nuku Pommiin
Käärijä viisu.
Apulannan lokki biisi.
Yön uliuli-biisit, laahavat "tunteelliset" "balladit".
Keekki on myös tehnyt melko kovaa kamaa ja moni muukin suomiräppäri. Jotkut on kuitenkin jopa hyviä.
Arttu Viskari, se kahvimaito. Täytyy olla jotenkin sairas että pystyy sellaiset sanat tekeen.
Irwinin jotkut "hauskat" biisit.
Monet hevibiisit, erityisesti tuoreemmat on ihan pa..kaa mutta ei kuitenkaan yleensä kidutusmateriaalia. Örinähevi ja tilulilu on lähinnä typerää ja tylsää.
Nojoo onhan näitä kauheuksia tehty ja yhä tehdään.
Joku Alanis Morrisetten paska biisi.
Näin minä neitonen sinulle laulan. Asikkalan puiset rattaat. Kalliolle kukkulalle rakennan minä majani, tule tule nuori neito jakamaan sen mun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Irtokynnet
Tä trendaa taas ku Temest tuli varapj! 💖
Joku sexmane, Olga tai joku näistä wannabegangstaräppäreistä.
Miksi niin moni vihaa MA Nummisen biisejä??
Aikakoneen kappaleita. Odota kappale esimerkiksi. Kaikenlaisia suomalaisia rytkytyksiä ja pahimmat perinnelaulut, joululaulut. Varpunen jouluaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä viisu.
Apulannan lokki biisi.
Yön uliuli-biisit, laahavat "tunteelliset" "balladit".
Keekki on myös tehnyt melko kovaa kamaa ja moni muukin suomiräppäri. Jotkut on kuitenkin jopa hyviä.
Arttu Viskari, se kahvimaito. Täytyy olla jotenkin sairas että pystyy sellaiset sanat tekeen.
Irwinin jotkut "hauskat" biisit.
Monet hevibiisit, erityisesti tuoreemmat on ihan pa..kaa mutta ei kuitenkaan yleensä kidutusmateriaalia. Örinähevi ja tilulilu on lähinnä typerää ja tylsää.
Nojoo onhan näitä kauheuksia tehty ja yhä tehdään.
Apulanta on yllättävän kiduttavaa musiikkia. ;) Sori siitä.
Mikä tahansa Sunrise Avenue / Samu Huber
Räppiä tai Jääkärimarssi