Jos sua kidutettaisiin soittamalla repeatilla päivästä toiseen yhtä biisiä
niin mikä olisi se kaikista pahin biisi, joka saisi sut murtumaan? Mulla varmaan Sunrise Avenuen Fairytale Gone Bad.
Kommentit (205)
Joku yksitoikkoinen tekno jossa ei ole montaa nuottia, jotta voisi kuunnella musiikkia vielä myöhemminkin.
Hanna Ekola: vieläkö on villihevosia
Aahhh korvat repii jo!
Sepi Kumpulaisen Pieni Kärpänen
SIG Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain hyvää syntymäpäivää toivotan.....
Tästä kesä nyt alkaa renkutus mutta pmmp riisutaan housut ja paidat kiljumis biisi saa mut räjähtämään sekunnissa.Hirveää.
Tätä ei tarvitsisi kovin monta kierrosta soittaa kun hyppisin jo seinillä...
No onkos tullut kesä
Mitä varten keskellä talvea jouluna.....laitetaankos pesä pikkulinnuille. Tunnustaisin aika nopeasti ihan mitä vaan.
Loirin naurava kulkuri ja Elalta sama.
PMMP Rusketusraidat 🤮 murtuisin jo ekalla soittokerralla
Samu Haberin vongutukset. 8-vuotias nuottikorvaton afaasikko säveltäisi ja sanoittaisi paremmin.
Kauppojen henkilökuntaa olen ihmetellyt miten jaksavat sitä sontamusaa kuulla koko päivän. Jopa puutarhamyymälässä ja tankkauspisteillä pitää rääkätä korvia. Ihan sama mitä biisejä soi, samalta mössöpuurolta kuulostaa. Se on se painajaiseni, että joudun töihin sellaiseen paikkaan missä en pääse pakoon melua, jota nykymusiikiksi sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on taatusti useita, mutta ihan järkyttävin on kyllä se missä muikki huutaa keuhkojensa täydeltä, että "HEEEI, EEI, EEI, what's going on". En nyt muista nimeä.
4 non blondesin What's up? Se on kyllä hirveä ja biisin runko kopsatttu kylmästi dont' worry be happysta.
Villejä lupiineja. Se soikin tässä päässä biisinä, en tiedä miksi.
Tätähän tapahtuu koko ajan kun laittaa telkkarin auki:
Laulukyvytön naisihminen hoilottaa vähän väliä Oikotieeee oikotieeee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä täällä tällaisia, jotka itselle toimii lähinnä inspiroivina kappaleina. :)
Mä inhosin tätä ysärin alussa kun tämä tuli MTV:llä ja muualla ihan koko ajan. 2000-luvulla jossain kohtaa aloin diggaamaan Lady Miss Kieriä ihan kybällä.
4 ruusua yhtyeen kappaleet. Anteeksi mutta en voi mitään. Vilkkumaa. Tähkä. Alatalo.