Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että vanhoille ihmisille tulee se, että edes vanhaksi mennyttä ruokaa ei saisi heittää pois

Vierailija
11.06.2025 |

Ainakin mun suvussa, ensin mummo, nyt mutsi. Mm pari viikkoa vanha lihakastikkeen jämä "kyllä minä vielä syön sitä", kaksi vuotta vanhat kolhuiset tölkkiananakset "ei niissä ole mitään vikaa", raaka jauheliha päiväys yli viikon takainen "ei se mene miksikään". Ihan mahdotonta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain karaistaa kun syö p@skaa kuin sika. Aina voi lantrata ketsupilla jos olet joku v*tun kulinaristi.

Tarzan

Vierailija
22/24 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin ne tekee. Itse joskus pakastan jonkun jämän, kuitenkin heitän sen pois myöhemmin. Aina harmittaa, kun ruokaa jää yli ja joutuu heittämään pois, en oikein tiedä miksi, ehkä tuntuu, että menee rahaa hukkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai aika vanha, mutten kyllä syö vanhaksi mennyttä ruokaa minkäänlaista. 75 N. Joten älä ap niputa kaikkia vanhoja ihmisiä samanlaisiksi. 

24/24 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla jotain muistisairauttakin, mutta itse olen jo sen verran vanha, ettei mun lapsuudessani ja vielä teinivuosinakaan ollut juuri missään elintarvikkeessa mitään parasta ennen -päivämäärää. Ihan piti arvioida koostumuksen, hajun ja ulkomuodon perusteella, onko vielä syömäkelpoista vai ei. Tosin jos jääkaapissa on jo selvästi pilaantuneita (homeisia, mätäneviä jne)  elintarvikkeita, niin se on sitten toinen juttu jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi