Kokeeko raskaana olevat oikeasti jotain "hehkua"? ItseVihaan raskausvatsaani
Olen normaalisti hoikka, nyt raskauden myötä joka paikka turvottaa ja olo on kuin emakolla. Onneksi enää muutama viikko.
Edellisellä kerralla samaa oloa ei ollut, salillakin pystyi käymään synnytykseen asti. Nyt v tuttaa olla tällainen valas. En ymmärrä sitä hehkutusta kuinka raskaana oleva nainen säteilee.
Mies sanoo ettei häntä haittaa mahani, seksiäkin saisin edelleen mutta en halua koska oma kroppa kuvottaa niin paljon
Kommentit (34)
Eiköhön se "hehku" ole vaan kohtelijaisuus joka sanotaan naamapunaisena mahansa kanssa lylleretäjille, kun ei muutakaan keksitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaatteko te lapsiannekin? Heidän syytänhän se maha on.
Ei ole lapsen syytä vaan miehen syytä.
Tämä. Kummallinen tuo ajatus, että olisi lapsen syytä. Eihän raskaus ole ollenkaan lapsen syytä, vaan miehen syytä ja naisen omaa syytä. Molempien syytä, ellei mies ole pakottanut seksiin jolloin hän on ainoa syyllinen. Normaalitapauksissa syyllisiä on sekä mies, että nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhön se "hehku" ole vaan kohtelijaisuus joka sanotaan naamapunaisena mahansa kanssa lylleretäjille, kun ei muutakaan keksitä.
Ei ole. En ole koskaan sanonut raskaudenaikaisesta turvotuksesta kärsiville mitään hehku-kehuja, vaan ainoastaan niille jotka on oikeasti hehkuneet ja olleet kauniita raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kummallinen tuo ajatus, että olisi lapsen syytä. Eihän raskaus ole ollenkaan lapsen syytä, vaan miehen syytä ja naisen omaa syytä. Molempien syytä, ellei mies ole pakottanut seksiin jolloin hän on ainoa syyllinen. Normaalitapauksissa syyllisiä on sekä mies, että nainen.
Jos juopottelet, saat rangaistukseksi krapulan.
Jos herkuttelet, saat rangaistukseksi kiloja.
Jos harrastat seksiä, saat rangaistukseksi vauvan.
Nautinnoista seuraa aina kärsimystä.
Voih tämä olisi voinut olla mun kirjoittama pari vuotta sitten. Varsinkin viimeiset 3kk laskin päiviä laskettuun aikaan ja meni vielä prkl viikon yli. Olin henkisesti ihan loppu. Teki mieli huitaista kun joku kommentoi että onpa sun vatsa söpö tms.
Mutta kyllä se helpottaa, varsinkin jos olit aktiivinen ennen raskautta niin palaudut varmasti nopeasti t.3 lasta ja jokaisella kerralla maha entistä isompi
Ehkä joillain on sitä "hehkua" ja seksuaalista kiihottuneisuutta, joillain on kuitenkin masennusta, mielialanvaihteluita ja kaikenlaista perusvitutusta. Hormonitasapainon vaihtelut voi aiheuttaa monille ihan yksilöllisiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juopottelet, saat rangaistukseksi krapulan.
Jos herkuttelet, saat rangaistukseksi kiloja.
Jos harrastat seksiä, saat rangaistukseksi vauvan.
Nautinnoista seuraa aina kärsimystä.
Kammottava ajatusmaailma. Onneksi en kärsi krapuloista ja kilotkin tarttuu huonosti :D Vauvan olen "rangaistuksena" saanut, mutta vain kerran ja sekin oli helppo vauva josta ei kyllä mitään ongelmia ollut eikä elämää rasittanut.
Onhan tää tokalla kerralla rankempaa kuin ensimmäisellä. En mä kyllä kehoani mitenkään vihaa.
Ei kannattaisi vihata, koska kaikki tuntemasi tuntemukset siirtyvät sikiöön ja lapselle voi tulla myöhemmin vihanhallintaongelmia. Kirjoita tuntemuksiasi paperille äläkä suntaa niitä sikiöön.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa sallittu äitiys: somasti pyöristynyt kumpu, naiseutta hehkuva ja tihkuva olemus, seesteinen olo.
Höpö höpö. Koko ajanhan tehdään valas-vitsejä raskaana olevista naisista, he itse etunenässä.
Järkyttävää, mikä on lapsen tila ja tulevaisuus? Lapsi aistii kaiken, inhon ja vihan🥹
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielestäni hehkuin raskausaikana, se oli siinä mielessä poikkeuksellista ettei ollut lainkaan hormonifinnejä naamassa eikä hiukset rasvoittuneet.
Sama täällä esikoista odottaessa. Koskaan, ei hiukset ole olleet niin hyvässä kunnossa, kuin tuolloin. Valitettavasti tämä hehku ei jatkunut, muissa raskauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa se on panemisenne syytä koko raskaus. Yksikään lapsi ei pyydä päästä sikiämään ja kasvamaan kenenkään kohdussa. Joten ihan on omaa aikaansaannostanne. Surku moisen lapsia.
Montako hymykuoppaa vauvan naamaan tuli?