Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Lidl myy isokokoisille naisille vain peittävämpiä uimapukuja

Vierailija
11.06.2025 |

Laamasen mukaan tarjolla on pienikokoisia uimapukuja siroissa malleissa ja kirkkaissa väreissä. Nämä mallit ovat myynnissä ainoastaan S- ja M-kokoisina.

- Kivemmat ja raikkaammat värit ovat pienempikokoisia, Laamanen sanoo.

Myynnissä olevat L ja XL -kokoiset uimapuvut ja bikinit ovat väriltään mustia ja viininpunaisia sekä malliltaan peittäviä.

https://www.iltalehti.fi/keho/a/535397ab-7afd-4817-be35-0aea605532a0

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä keskittää Lidliin tämän johdosta ja sehän vassarimediaa harmittaa.

Iltalehti on kylläkin kokoomuksen propaganda-aviisi...

Vierailija
82/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti peittävän uimapuvun kun jostain saisi. Vihaan sen aurinkorasvan kanssa suttaamista.

Lapsille on kyllä vaikka mitä uv-suojapukuja. Ei vaan aikuisille.

Minä tilasin itselleni kaksi burkinia nettikaupasta. Olen todella tyytyväinen. Minulla ei ole yhtään pigmettiä ja sen vuoksi iho aiemmin aina rannalla käymisen jälkeen palaneena. Olen tyytyväinen nyt, vaikka osa ihmisistä tollottaa minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, muidenkin pitäisi ottaa oppia. Tai voisivat olla myymättä mitään uoma-asuja, niin ei tarvitsisi katsella ihrakasoja uimarannoilla.

Laitoin just bikinit tilaukseen. Koko 52. Nähdään rannalla 😘

Vierailija
84/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viininpunainenhan on upea väri. Euroopassa ymmärretään, että isokokoisen naisen ei kuulu esitellä itseään. 

Jos et pidä niistä, osta uima-asusi muualta. Elämme kapitalismissa, onneksi. 

Sama nillitys on aina naisten housujen taskuista, että ne on liian pienet. Älkää ostako semmosia housuja, missä on liian pienet taskut. Sitä tehtaat tekee, mikä myy.

Vierailija
85/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumiskysymys.  Some ym tarjoilee täydellisiä vartaloita ja naamoja. Koska vaaditaan että jokaisen täytyy kunnostaa naamaansa jotta voi rannalla käväistä.   Läskit ei ole sen rumempaa kuin muukaan rumuus. Lue luonnollisuus. 

Vierailija
86/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Lidl

Vierailija
87/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu!

Vierailija
88/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä että on tarpeeksi peittävä.

Vierailija
89/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluis nähdä ihraperseen voimaantumisrituaalia. 

Lihavat miehet voisi kanssa peittää kaavulla niin ei tarvitsisi meidän naisten katsella kaljamahoja. :)

Vai onko tämä jostain syystä eri asia? 

Vierailija
90/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties Lidl on huomannut myynnistään keräämällä datalla että isokoisimmista uikkareista kaupaksi menevät parhaiten ne tumman sävyiset ja enemmän peittävät. Siksi näin. Kaikkia ei voi miellyttää mutta kauppa myy sellaisia tuotteita jotka liikkuvat paremmin eivätkä jää varastoon pölyttymään.

Vierailija
91/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin kevyesti pyöreänä keski-ikäisenä naisena, voin sanoa, ettei tulisi mieleenikään laittaa narubikineitä rannalle. Ehkä ne sopiikin ainoastaan alta kolmekymppisille hoikille ja normaalivartaloisille naisille.

Itse olen hoikka nainen ja en käytä narubikinejä. Haluan uima-asun jossa on hyvä liikkua.

Vierailija
92/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin plus-kokoisena naisena, ei haittaa. Kyllä niitä näyttävämpiä versioita saa esim. Ulla Popkenilta tai Lumingerieltä yms isoissakin koissa, on ihan ymmärrettävää ettei tuollainen "ruokakauppa" myy kuin jotain mummojen perusmallia.

Vierailija
93/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että ne isot koot on paljolti mustia väriltään. Mistähän. Siitä, että iskokoiset ostaa mustia vaatteita, kun luulevat niiden hoikentavan. Kauppias myy just sitä, mitä kysytään. Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta.

Vierailija
94/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä on jutut.Jokainen ihminen on arvokas sellaisena kuin on.

Persebikineissä tai -uikkarissa keekoilu ei ole arvokasta minkäänlaisella vartalolla. 

Vai niin mutta minä keekoilen aivan estottomasti sinun mielipiteestäsi välittämättä.

Vierailija
95/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties Lidl on huomannut myynnistään keräämällä datalla että isokoisimmista uikkareista kaupaksi menevät parhaiten ne tumman sävyiset ja enemmän peittävät. Siksi näin. Kaikkia ei voi miellyttää mutta kauppa myy sellaisia tuotteita jotka liikkuvat paremmin eivätkä jää varastoon pölyttymään.

Netistä voi löytää räväköitä kuoseja myös isokokoiselle.

Vierailija
96/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin paljastavia ne pienemmät kootkaan olleet. Suurin ero on olkainten leveydessä ja rintamuksen tuessa. Molemmissa oli musta vaihtoehto. Isokokoisena ottaisin kyllä mieluummin sen pienemmän hempeän värisen uimapuvun kuin mustan tai punaisen.

Vierailija
97/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi läski haluaa voimaantua, niin se ei ole ihan kannattavaa lidlille lähteä massatuottamaan.

Vierailija
98/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluis nähdä ihraperseen voimaantumisrituaalia. 

Lihavat miehet voisi kanssa peittää kaavulla niin ei tarvitsisi meidän naisten katsella kaljamahoja. :)

Vai onko tämä jostain syystä eri asia? 

On.

Miehet osaa suhtautua itseensä ja läskeihinsä huumorilla.

Naiselle se on mahdotonta.

Vierailija
99/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoli pois, sillä en itse lihavana ja rumana naisena edes omista uima-asua, enkä ole menossa kylpylään, uimahalliin tai rannalle todennäköisesti enää koskaan. Lihavuuteni hävettää itseänikin, enkä uskaltaisi esiintyä peittävässäkään uima-asussa ihmisten ilmoilla. Jos jossakin uimahallissa olisi lihaville naisille tarkoitettu av-mammojen oma vuoro niin voisin toki menemistä harkita ja sama kuntosalin kanssa.

Uimahallissa käy vaikka minkänäköistä ja -kokoista ihmistä. Vesiliikunnan on todettu olevan erityisen tehokasta lihavilla veden vastuksen vuoksi. Siten kannattaa kokeilla vesiliikuntaa. Siellä uimahallissa monella ovat vanhat silmälasit tai epätarkat uimalasit suunnilleen omilla vahvuuksilla päässä. Ainakaan kuntoilijalla ei ole aikaa kytätä muita ihmisiä. Tämän foorumin trollien ulinoists ei kannata välittää.

Suotta sitä lihavuutta hävetään. Sehän on sairaus siinä missä muutkin.

Sairaus vai seuraus? Reilussa 99,9999999% tapauksissa se on nimenomaan seuraus, ei sairaus.

Vierailija
100/108 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, muidenkin pitäisi ottaa oppia. Tai voisivat olla myymättä mitään uoma-asuja, niin ei tarvitsisi katsella ihrakasoja uimarannoilla.

Laitoin just bikinit tilaukseen. Koko 52. Nähdään rannalla 😘

Älä ainakaan Ouluun tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan