Mitä miehet tarkoittavat vastavuoroisuudella parisuhteessa?
Millä tavalla naiset eivät sitä toteuta nykyisin? Vieras ajatus näin iäkkäämmälle naiselle, jonka ikäpolvessa miehet ovat vaan oleskelleet parisuhteessa ja perheessä ja naiset tehneet lähes kaiken.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä, että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja vastapainoksi antaa miehelle seksiä.
Ei mitään vastapainoja. Kotityöt kuuluvat naiselle. Kuten myös miehen lihallisten himojen tyydyttäminen. Näin se on koraanissa ja perimätiedon mukaan. Eikä näistä säädetyistä opeista ole ihmisen mitään pois ottaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa, että naiset olisivat muuttuneet Suomessa yhtäkkiä prinsessoiksi, joita suomalaismiehet palvelevat. Elättävät, siivoavat kodit, tekevät ruuat ja pesevät pyykit. Vai olenko väärässä?
Näin. Kyllä edelleenkin, jopa nuoremmissa sukupolvissa, naiset tekevät enemmän kotitöitä, kuin miehet, vanhemmista sukupolvista puhumattakaan. Itse en aio enää parisuhteeseen ryhtyä. Olen 57-vuotias, ja en ala ketään ukkoa enää passaamaan.
Nuoremmat sukupolvien naisten kotityöt: tilataan Woltilla.
Niin? Miehetkö ei tilaa ruokaa kotiin? Jos kaikki miehet on mestarikokkeja, niin mihin se taito häviää, kun ne muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tutkimusten ja mielipidekyselyjen ja täällä palstallakin usein kommenttien mukaan naiset NAUTTIVAT siivoamisesta. Se on asia jota he alkavat tehdä kun on tylsää/sadepäivä/vapaapäivä ym. Miksi miesten pitäisi viedä naisilta yksi heidän surullisen ja itkuisen elämänsä ainoita iloja?
5/5
Vanhojenpiikojen kotona on aina valtavan siistiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä, että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja vastapainoksi antaa miehelle seksiä.
Ei mitään vastapainoja. Kotityöt kuuluvat naiselle. Kuten myös miehen lihallisten himojen tyydyttäminen. Näin se on koraanissa ja perimätiedon mukaan. Eikä näistä säädetyistä opeista ole ihmisen mitään pois ottaman.
Onneksi nykyään voi ihan hyvin elää sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tutkimusten ja mielipidekyselyjen ja täällä palstallakin usein kommenttien mukaan naiset NAUTTIVAT siivoamisesta. Se on asia jota he alkavat tehdä kun on tylsää/sadepäivä/vapaapäivä ym. Miksi miesten pitäisi viedä naisilta yksi heidän surullisen ja itkuisen elämänsä ainoita iloja?
5/5
Koti pysyy siistinä ihan silleen, että ei sotke. Sitä ei miehet tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Siisti koti kertoo elämättömästä elämästä.
- Vanha kansanviisaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Koti pysyy siistinä ihan silleen, että ei sotke. Sitä ei miehet tunnu ymmärtävän.
*kun ei elä.
Vierailija kirjoitti:
Omien tavaroiden siivoaminen järjestykseen onkin ok mutta toisten sotkujen siivoamisesta ei nauti kukaan, paitsi jos sillä pääsee miljoonatuloille (Auri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa, että naiset olisivat muuttuneet Suomessa yhtäkkiä prinsessoiksi, joita suomalaismiehet palvelevat. Elättävät, siivoavat kodit, tekevät ruuat ja pesevät pyykit. Vai olenko väärässä?
Näin. Kyllä edelleenkin, jopa nuoremmissa sukupolvissa, naiset tekevät enemmän kotitöitä, kuin miehet, vanhemmista sukupolvista puhumattakaan. Itse en aio enää parisuhteeseen ryhtyä. Olen 57-vuotias, ja en ala ketään ukkoa enää passaamaan.
Nuoremmat sukupolvien naisten kotityöt: tilataan Woltilla.
Eli mies tekee senkin.
Siistissä kodissa asuu onneton perhe.
Luojan kiitos tyttäreni on lesbo.
Joo niin tuttua. Kun tuntuu ettei edes viikonloppuna ukko tee mitään muuta ku haluaa ottaa rennosti. Ainaki entisessä suhteessa joka on jo loppu. Sai kai tarpeekseen remontin teosta pari vuotta ku tätä kämppää remontoitin. Vaikka minä ja lapsuudenpehe tehtiin suurin osa. Sit kun jotai pyysi tekeen oli joku mörinä. No turha ottaa ainakaan sellasta riesaksi.. Ite joutuu kuitenkin tekee. Minä maalta ja ex kaupungista. No loppui sekin liitto. Ihmeen kauan sitä jaksoi.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti bielä vuonna 2025 on miehiä, joiden mielestä siivous, ruuanlaitto tai vaikka lasten hoito ei kuulu heille? Voitteko perustella Miksi ja miksi kukaan nainen ottaisi teitä parisuhteeseen?
Ja naisia joiden mielestä 50% perheen taloudellisista nettovastuista, kodista jne. ei kuulu heille. Vätykset.
Naisille koko elämä on suorittamista. Työ, vapaa-aika, koti, some, harrastukset, suhteet, aivan kaikki. Ja nyt vastavuoroisesti naiset vaativat että mieskin alkaa suorittaa hänen käskyjensä mukaan.
HUOH!!!!!!
Tää on näköjään taas tämmöinen keskustelu jossa eronneet haukkavat entisiä suhteitaan. Hyvää päivää teille. On tää kyllä roskapalsta
Vierailija kirjoitti:
Tää on näköjään taas tämmöinen keskustelu jossa eronneet haukkavat entisiä suhteitaan. Hyvää päivää teille. On tää kyllä roskapalsta
Naisilla on vielä vuosikymmeniä eron jälkeen pakonomainen tarve väittää itsensä olleen aina oikeassa ja exän aina väärässä.
Sitä parempaa vihapuhetta ja maalittamista jälkeen kerran 😂
Naiset haluavat, että miehet tekevät heidän keksimiään töitä. Vaimoni on matkoilla, eikä meillä kuitenkaan ole epäsiistiä, kaikki o n tiptop ja ruokaa menee roskiin vain olematon määrä. Kauppalasku viikolta nyt 40€, ennen 200/viikko ja kuitenkin syömme itse valmistettua ruokaa joka päivä eli naiset tekevät äärettömän paljon turhaa työtä.
Mies on mies ja nainen on nainen. Siinä vastavuoroisuus. Tämän tietävät juutalaisetkin