Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla kotona lähes 50v mieslasta?

Vierailija
11.06.2025 |

Miten pärjäätte heidän kanssaan? Haluatteko esim seksiä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieslapsi on vaihtanut sänkynsä lakanat viimeksi pääsiäisenä (eikä silloinkaan oma-aloitteisesti, eipä toki). Nyt en jaksa leikkiä äitiä, huvikseni seuraan milloin se itse havahtuu, jos havahtuu. (Eikä todellakaan nukuta samassa sängyssä, jos joku sitä mietti) 

Eihän kukaan mies halua nukkua samassa sängyssä jonkun lihavan ja haisevan emakon kanssa.

Kyllä se minä olin joka halusin ikioman (siistin) makuuhuoneen. Ja mies on ylipainoinen suihkunkarttaja, minä en 🤗

Vierailija
42/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alusta alkaen miestään passannut ja mahdollistanut, ei sitä hevin muuteta. Että  vaimo kattoo peiliin vaan ja ihmettelee, mitä tapahtui. N56

Sitä usein tekee sen virheen, että alun rakkauden huumassa tulee miestä hemmoteltua ja passattua ihan liikaa. Iso virhe! Pitäisi oppia olemaan tiukka ja johdonmukainen alusta asti, kun alkaa uutta miestä kouluttamaan sisäsiistiksi. My bad 😫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieslapsi on vaihtanut sänkynsä lakanat viimeksi pääsiäisenä (eikä silloinkaan oma-aloitteisesti, eipä toki). Nyt en jaksa leikkiä äitiä, huvikseni seuraan milloin se itse havahtuu, jos havahtuu. (Eikä todellakaan nukuta samassa sängyssä, jos joku sitä mietti) 

Eihän kukaan mies halua nukkua samassa sängyssä jonkun lihavan ja haisevan emakon kanssa.

Kyllä se minä olin joka halusin ikioman (siistin) makuuhuoneen. Ja mies on ylipainoinen suihkunkarttaja, minä en 🤗

Täysin hyödytön mällíviemäri sinä olet kuten 99 % akoista.

Uijui. Oletpas oikea sanaseppo, miten säkenöivän luovaa tykitystä 😆

Selvästikin ylikseltä oppinsa saanut verbaalivirtuoosi 😂

Vierailija
44/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. On hyvin lapsellinen ihminen. Ei, en halua seksiä.

Vierailija
45/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksessa joutuvat hyllylle "ota ilmaseksi jos huolit". Siellä alahyllyllä se mies nyt on, vieressä Bengalin tiikeri -dvd ja käsinmaalattu posliininen kahviastiasto. 

Tälle hieman naurahdin.

Vierailija
46/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni 65 wee on tuollainen ja on edelleen. Koko lapsuus meni sen tunteita ja fiiliksiä tunnustellen, sitä miellyttäessä yms. Äiti passasi kuin lasta, ruoka valmiiksi nenän eteen, kuori perunatkin sen puolesta, hieroi sen "kipeitä"jalkoja,selkää, niskoja yms. Oli mieslapsen lisäksi tietenkin hirveä raivonarsisti.

Naisen kuuluukin palvella miestään mutta miehen ei pidä olla tunteellinen kuten isäsi.

Vierailija
47/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alatte suhteeseen miehen kanssa jolle ette halua edes ruokaa laittaa? 

Vierailija
48/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsihan on kätevä hankinta lasta haluavalle naiselle. Saa sen lapsen välittömästi ja ilman että tarvii sitä omasta etupyypystään ponnistaa. Ja siitä voi myös kätevästi luopua sitten kun ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
49/60 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
50/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsihan on kätevä hankinta lasta haluavalle naiselle. Saa sen lapsen välittömästi ja ilman että tarvii sitä omasta etupyypystään ponnistaa. Ja siitä voi myös kätevästi luopua sitten kun ei enää kiinnostakaan.

Syksyn tullen niitä vaeltaa tuolla ulkona moukumassa kun naiset loman päätteeksi heittävät ulos. 

Vierailija
51/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla, mutta itse olenkin nelikymppinen naislapsi. Kasvoin isoksi, mutta en aikuiseksi?

Vierailija
52/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille laitetaan ruokaa. Aikuisten kanssa ruokaa laitetaan yhdessä tai jaetaan laittovuorot. 

Vierailija
53/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää moista myllynkiveä rasitteenaan?

Vierailija
54/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskuksessa joutuvat hyllylle "ota ilmaseksi jos huolit". Siellä alahyllyllä se mies nyt on, vieressä Bengalin tiikeri -dvd ja käsinmaalattu posliininen kahviastiasto. 

Mua joskus säälittää ne, kahviastiastot siis (ei kierrätetty mies). Jonkun mummon rakas perintöastiasto jota säilytetty lastenlapsille. 

Kiitos tästä. Aamupäivät hihitykset tuli sieltä :D 

Vierailija
55/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinussa on vikana? Joko olet katsonut sitä vuosikymmeniä, tai olet muuttanut sen sellaiseksi vuosikymmenten aikana. Alkaa olla myöhäistä, mutta virheen teit jo.

Yllättävän usein naiset ottaa äidin roolin myös aviomiehen suuntaan, kun perheeseen tulee lapsia.  Mies on voinut muutamia vuosia tapella kohtelua vastaan, mutta sitten sopeutunut säilyttääkseen avioliiton. Sitten lasten häivyttyä ihmetellään, mikä mulla on tässä.

Vierailija
56/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas tätä.

Vierailija
57/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko sinne kierrätyskeskukseen vielä? Pitäis pistää kaverin mieslapsi kiertoon?? Mahtuuko vielä posliiniastiastojen ja DVD:en joukkoon? 

Vierailija
58/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tehdä ruokaa miehelle. Minun mieheni tekee pääasiassa meidän perheen ruuat.

Vierailija
59/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Palautin hänet äidilleen. Se oli helppoakin, koska äiti tuntui olevan mieslapsen kotona tyyliin 24/7 tekemässä kotitöitä jotta mieslapsi voisi pelata pleikkaa rauhassa. 

Vierailija
60/60 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vanhenee, on jo 66v. Hyytävää miten kivasta ihmisestä on ajan myötä tullut kiukutteleva ja arvaamaton. Kädet heiluu, ei lyö, mutta pahinta on kun ei tiedä mitä on tulossa. Ihana ollut aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi