Onko kellään muulla kotona lähes 50v mieslasta?
Miten pärjäätte heidän kanssaan? Haluatteko esim seksiä?
Kommentit (60)
On se ihmeellistä miten kaunis morsian muuttuu vuodessa sohvalla makaavaksi, ylipainoiseksi siideripissikseksi. Onhan sillä tietysti harrastuksia kuten kynsien lakkaus päivittäin, jatkuvasti netissä oleilu, perunalastut ja halpissiideri.
Vierailija kirjoitti:
On se ihmeellistä miten kaunis morsian muuttuu vuodessa sohvalla makaavaksi, ylipainoiseksi siideripissikseksi. Onhan sillä tietysti harrastuksia kuten kynsien lakkaus päivittäin, jatkuvasti netissä oleilu, perunalastut ja halpissiideri.
Sinä et sohvallasi morsiamia nää kuin korkeintaan unissasi 😅
Oi naiset! Oi hulluus! Oi typeryys!
Koko ajan tulee näitä onnettomia avauksia miehistä. Aina vaan onnellisempi että en ota ketään miestä, hyi helvetti ne on ällöttäviä ja vastenmielisiä.
T. Nainen
Itse olette lapsenne hankkineet, katsokaa peiliin!
Kanssani ei asusta mitään mieslasta, vaan mies, joka on täyden kympin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan tulee näitä onnettomia avauksia miehistä. Aina vaan onnellisempi että en ota ketään miestä, hyi helvetti ne on ällöttäviä ja vastenmielisiä.
T. Nainen
Niin tulee. Suurin osa näistä avauksista on miehiä vihaavien sinkkunaisten keksimiä tarinoita. Miesvihasta on tullut täysin normaali ja hyväksyttävä ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänestä tekee "mieslapsen"?
Pelaa lattialla risti-istunnassa pleikkaria. Sitten nukkuu klo 13 asti kun peli venähti pitkäksi. Avaa jääkaapin oven ja kysyy onko ruokaa.
Vi*un teini.
Kuulostaa ihan mun exältä. Sille piti myös joka päivä sanoa, että tuo likaiset astiat keittiöön (söi pelatessaan) ja nosta vaatteet lattialta ja vie ne pyykkikoriin. Nyt se onneksi on seuraavan naisen riesana 😁
Tämä jatkuva miehistänne valittaminen kertoo todella paljon myös teistä itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelaa lattialla risti-istunnassa pleikkaria. Sitten nukkuu klo 13 asti kun peli venähti pitkäksi. Avaa jääkaapin oven ja kysyy onko ruokaa.
Vi*un teini.
Mitä hänen pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi*un teini.
Okei. Eli mies tekee sitä mistä tykkää. Sinä sen sijaan käytät aikasi täällä vauvapalstalla miehesi haukkumiseen. Uskotko olevasi parempi ihminen?
Huh, taisin väistää just luodin. Mietin jo että pitäiskö hankkia kesämies, mutta sitten muistin kuinka helposti niistä tulee mieslapsia. Sinkkukesä siis edessä jälleen, parempi niin.
Poikkeus on jos löytyy jotain muuta kuin mieslapsi. Yleensä mieslapsi, jota pitää hyysätä, on normi.
Vierailija kirjoitti:
Huh, taisin väistää just luodin. Mietin jo että pitäiskö hankkia kesämies, mutta sitten muistin kuinka helposti niistä tulee mieslapsia. Sinkkukesä siis edessä jälleen, parempi niin.
Keskimääräinen suomiemakkohan on nykyään l-kokoinen ja reippaasti yli 70-kiloinen selluliitin runtelema ihratynnyri. Se on ihan hyvä, ettet edes yritä pilata kenenkään miehen kesää.
Mun mieslapsi on vaihtanut sänkynsä lakanat viimeksi pääsiäisenä (eikä silloinkaan oma-aloitteisesti, eipä toki). Nyt en jaksa leikkiä äitiä, huvikseni seuraan milloin se itse havahtuu, jos havahtuu. (Eikä todellakaan nukuta samassa sängyssä, jos joku sitä mietti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen suomiemakkohan on nykyään l-kokoinen ja reippaasti yli 70-kiloinen selluliitin runtelema ihratynnyri. Se on ihan hyvä, ettet edes yritä pilata kenenkään miehen kesää.
Ja sinun kehosi on kuin kreikkalaisella patsaalla? 😂
Vierailija kirjoitti:
Mun mieslapsi on vaihtanut sänkynsä lakanat viimeksi pääsiäisenä (eikä silloinkaan oma-aloitteisesti, eipä toki). Nyt en jaksa leikkiä äitiä, huvikseni seuraan milloin se itse havahtuu, jos havahtuu. (Eikä todellakaan nukuta samassa sängyssä, jos joku sitä mietti)
Eihän kukaan mies halua nukkua samassa sängyssä jonkun lihavan ja haisevan emakon kanssa.
Jos on alusta alkaen miestään passannut ja mahdollistanut, ei sitä hevin muuteta. Että vaimo kattoo peiliin vaan ja ihmettelee, mitä tapahtui. N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan mies halua nukkua samassa sängyssä jonkun lihavan ja haisevan emakon kanssa.
Myönnä pois, että sä antaisit vaikka oikean kätesi siitä, että edes kerran pääsisit naisen viereen nukkumaan.
Vi*un teini.